To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-28
Laszki: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku w I półroczu 2014r
Numer ogłoszenia: 537436 - 2013; data zamieszczenia: 28.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455328 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku w I półroczu 2014r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów spożywczych według Kodu CPV - 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne w następujących częściach: Część 1 - Warzywa, owoce i jaja; Część 2 - Wędliny i mięsa; Część 3 - Nabiał; Część 4 - Mrożonki i konserwy rybne; Część 5 - Pieczywo; Część 6 - Pozostałe różne artykuły spożywcze, sypkie i dżemy Zamawiający zastrzega sobie w czasie wykonywania umowy możliwość zmniejszenia ilości towarów oraz możliwość niepełnej realizacji ilości wartości umowy. Zamówienie będzie składane z 2-dniowym wyprzedzeniem, przez Starszego Magazyniera lub osobę zastępującą, przed ustalonym terminem dostawy. Zamówienie będzie wysyłane faxem lub składane telefonicznie z podaniem ilości oraz rodzaju asortymentu. Wykonawca dostarczy zamówiony towar w wyznaczonym w zamówieniu terminie, na własny koszt, w godz. od 7.00 do 11.00 po czym rozładuje towar do magazynu Domu. Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie. Każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP, -każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą, -na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą. Każde opakowanie poszczególnego produktu musi zawierać następujące dane: -nazwa środka spożywczego, -dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, -datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, -dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, -dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, -zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, -warunki przechowywania, w przypadku, gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, -oznaczenie partii produkcji, -klasę jakości handlowej. W razie stwierdzenia braków ilościowych w zamówionym towarze, Dostawca zobowiązuje się do uzupełnienia towaru tego samego dnia lub najpóźniej dnia następnego do godz. 15.00...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Warzywa, owoce i jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GUZOWSKI KRZYSZTOF -HURTOWNIA OWOCOWO-WARZYWNA "KRZYŚ - POL"
jakie przetargi wygrała firma
GUZOWSKI KRZYSZTOF -HURTOWNIA OWOCOWO-WARZYWNA "KRZYŚ - POL"
- Krzyś-Pol Hurtownia Owocowo-Warzywna Krzysztof Guzowski, ul. Słowackiego 29, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19155,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19321,58
Oferta z najniższą ceną: 19321,58 / Oferta z najwyższą ceną: 19321,58
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wędliny i mięsa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady Mięsne Nowy Żmigród Sp. z o.o., Mytarz 4, 38-230 Nowy Żmigród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24879,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23463,83
Oferta z najniższą ceną: 23200,80 / Oferta z najwyższą ceną: 26175,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Nabiał
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotruś Pan Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Nestora 8, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27253,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26475,54
Oferta z najniższą ceną: 26475,54 / Oferta z najwyższą ceną: 26475,54
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Mrożonki i konserwy rybne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J A W I T A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna, ul. Prochownia 5, 38-400 KROSNO, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15616,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15742,23
Oferta z najniższą ceną: 15742,23 / Oferta z najwyższą ceną: 17124,61
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W JAROSŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W JAROSŁAWIU
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców Społem, ul. Jana Pawła II 4, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12295,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10576,50
Oferta z najniższą ceną: 10461,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13839,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pozostałe różne artykuły spożywcze, sypkie i dżemy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLADEX L.ZABORNIAK, M.ZABORNIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POLADEX L.ZABORNIAK, M.ZABORNIAK SPÓŁKA JAWNA
- POLADEX L. Zaborniak, M. Zaborniak Sp.J., Ul. Fryderyka Szopena 53 F, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17608,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18602,52
Oferta z najniższą ceną: 18602,52 / Oferta z najwyższą ceną: 21122,32
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ciechocinku.
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.