Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-15
Gdańsk: OBSŁUGA REKLAMOWA ZA POMOCĄ BILBORD I DOUBLE BILBORD NA STRONACH SERWISÓW KULTURY NA PORTALU INTERNETOWYM O ZASIĘGU OGÓLNOPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 53743 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Opera Bałtycka , Aleja Zwycięstwa 15, 80-219 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7634912/13, faks 058 7634914.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prowadzący dzialalność klturalną.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA REKLAMOWA ZA POMOCĄ BILBORD I DOUBLE BILBORD NA STRONACH SERWISÓW KULTURY NA PORTALU INTERNETOWYM O ZASIĘGU OGÓLNOPOLSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest: obsługa reklamowa za pomocą Bilbord i Double Bilbord na stronach serwisów kultury na portalu internetowym o zasięgu ogólnopolskim działalności bieżącej (spektakle, premiery, festiwal) Państwowej Opery Bałtyckiej w Gdańsku. Wymiary reklam: Double bilbord 750 x 200 pikseli oraz bilbord 750 x 100 pikseli Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie kampanii banerowej wydarzeń wskazanych przez Zamawiającego, w terminach uzgodnionych przez strony, przy czym czas jednej kampanii to 14 dni kalendarzowych. Maksymalna ilość realizowanych kampanii - 6. Termin wykonania każdorazowej kampanii banerowej ustalany będzie każdorazowo z przynajmniej 10 dniowym wyprzedzeniem. Ostatnia 14-dniowa kampania musi się zakończyć się 31.12.2011 r. Zakres usługi każdorazowo uzgadniany będzie z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie przygotować kampanię na podstawie przekazanych materiałów i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Kampania bilbordowi będzie przekierowana do strony z informacją tekstową o reklamowanym wydarzeniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem umowy jest: obsługa reklamowa za pomocą Bilbord i Double Bilbord na stronach serwisów kultury na portalu internetowym o zasięgu ogólnopolskim działalności bieżącej (spektakle, premiery, festiwal) Państwowej Opery Bałtyckiej w Gdańsku.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług polegających na przeprowadzeniu kampanii reklamowej za pomocą Bilbord i Double Bilbord na stronach serwisów kultury na portalach internetowych o wartości netto minimum 40 000 złotych każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: a) Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. c) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do siwz wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych prac przez podwykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. e) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4a do siwz. f) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Rozliczenie kompensacyjne (barter) - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, a w szczególności w zakresie: a) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one korzystne np. technologicznie lub finansowo, dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, np. w trakcie wykonywania usługi pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego, b) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jeżeli podwykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, określone w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) stawki podatku VAT, jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT, a w związku z tym wartości netto albo brutto umowy albo innych wartości umownych, na które ta zmiana ma wpływ, d) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, e) zmian osób reprezentujących pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: ---śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, ---niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, ---zmiany zakresu obowiązków wyznaczonego pracownika, ---jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego ( np. rezygnacji), f) zmian teleadresowych stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.operabaltycka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym, za opłatą w wysokości 10 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego SEKRETARIAT POB pokój nr 132.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r.; Otwarcie ofert odbędzie się dnia 23.02.2011 o godz. 08.35 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 58; OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w sprawach merytorycznych: Olimpia Schneider 516 206 523 w sprawach proceduralnych: Dorota Tuźnik 600 422 641.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- OPRACOWANIE PROJEKTÓW GRAFICZNYCH I PRZYGOTOWANIE PLIKÓW DO DRUKU (PRODUKCJI), ZAMIESZCZENIA NA STRONACH WWW I INNYCH NOŚNIKACH DLA INSTYTUTU ELEKTROENERGETYKI WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.