Ogłoszenie z dnia 2005-10-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Grajewo: termomodernizacja Szpitala Ogólnego w Grajewie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Ogólny w Grajewie, do kontaktów: Janusz Kiluk, ul. Konstytucji 3 Maja 34 lok. 117, 19-203 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723271 wew. 330, fax 086 2722041, e-mail: zaopatrzenie@post.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja Szpitala Ogólnego w Grajewie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i zrealizowanie inwestycji p.n.: TERMOMODERNIZACJA SZPITALA OGÓLNEGO W GRAJEWIE W CELU ZMNIEJSZENIA ZUŻYCIA ENERGII CIEPLNEJ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Ogólny w Grajewie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.12.00 - Elektrociepłownia Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.12.00 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. Wymiana okien 2. Docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu 3. Wymiana instalacji C.O. i C.W. 4. Modernizacja istniejącej wentylacji mechanicznej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.12.2005; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 100000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (2000 - 2004) co najmniej trzech zamówień polegających na termomodernizacji za kwotę łączną minimum 5 000 000 PLN (brutto). Wartość każdego z zamówień, o których mowa powyżej nie może być niższa niż 1 000 000 PLN (brutto) oraz posiadać potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jako udokumentowaną wielkością obrotu rocznego w ciągu ostatniego roku 2004 nie mniejszą niż 6 mln PLN oraz wykazuje się dobrą sytuacją finansową tzn. osiągnął zysk w 2004 r. 4. udzieli na wykonane roboty co najmniej 36 miesięcznej gwarancji (z wyjątkiem gwarancji na materiały, których okres gwarancji powinien być zgodny z gwarancją producenta), 5. wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, 6. posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w kwocie minimum 1 000 000 PLN, 7. dysponować następującym potencjałem kadrowym: -1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej do kierowania robotami bez ograniczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz.2016 ze zm.), -1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym, -1 osoba posiadająca budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych , wodociągowych zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym,.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% termin wykonania - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.11.2005, cena - 50. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 31.12.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.11.2005, godzina 11:00, Szpital Ogólny w Grajewie.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.10.2005.
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego, położonego w Grajewie przy ul. Pułaskiego w 2025 r.
- Zimowe i letnie utrzymanie czystości i porządku na drogach i placach stanowiących własność miasta Grajewo w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego bez biokomponentów oraz dzierżawa mikro stacji paliw o pojemności 2500 litrów w 2025 i 2026 roku"
- "Budowa ulicy Ekologicznej w Grajewie od km 1+650 do km 2+242".
więcej: przetargi w Grajewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.