eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNumer sprawyAEZ/S-039/2009 Dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi zamrażarek niskotemperaturowych w podziale na pakiety.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Warszawa: Numer sprawy: AEZ/S-039/2009 Dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi zamrażarek niskotemperaturowych w podziale na pakiety.
Numer ogłoszenia: 53779 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: AEZ/S-039/2009 Dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi zamrażarek niskotemperaturowych w podziale na pakiety..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi zamrażarek niskotemperaturowych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 1 - zamrażarka niskotemperaturowa szt. 1, Pakiet nr 2 - zamrażarka niskotemperaturowa szt. 1, Pakiet nr 3 - zamrażarka szt. 1, Pakiet nr 4 - zamrażarka niskotemperaturowa szt. 1, Pakiet nr 5 - pozycja nr 1 komora laminarna szt. 1, pozycja nr 2 zamrażarka szt. 1, Pakiet nr 6 - pozycja nr 1 Inkubator do hodowli komórkowych szt. 1, pozycja nr 2 zamrażarka niskotemperaturowa szt. 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20 - Zamrażarki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.23.10 - Wyciągi lub podwieszenia do łóżek medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w cz. IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz minimum jednej wykonanej dostawy urządzeń laboratoryjnych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości nie mniejszej niż: a. dla pakietu nr 1 kwoty 20 000,00 zł brutto, a b. dla pakietu nr 2 kwoty 30 000,00 zł brutto, c. dla pakietu nr 3 kwoty 5 000,00 zł brutto, d. dla pakietu nr 4 kwoty 60 000,00 zł brutto, e. dla pakietu nr 5 kwoty 40 000,00 zł brutto, f) dla pakietu nr 6 kwoty 70 000,00 zł brutto. (w przypadku gdy Wykonawca bierze udział w więcej niż jednej części zamówienia Zamawiający wymaga wykazania jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż wartość dostaw objętych pakietami których oferta dotyczy ). Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy wykonane w tym okresie - Załącznik nr 4; 2) co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył dostawy ujęte w ww. wykazie z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy urządzeń laboratoryjnych o parametrach porównywalnych lub lepszych od zaoferowanych w ofercie, b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy; c)opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy były realizowane należycie; 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( np. certyfikat CE ), oraz w zakresie pakietu nr 5 poz. 1 certyfikat zgodności z EN12469. 2) W zakresie pakietów nr 1, nr 2, nr 4, nr 5 (poz. 1) oraz nr 6 zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z normami jakościowymi, odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich dotyczących procesu produkcji urządzenia (np. certyfikat ISO 9001; 2000 lub dokument równoważny); 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 5. Dokumenty, o których mowa w części IX składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę, tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę lub osoby. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ przez notariusza. 7. Dokumenty wielostronicowe składane w formie kserokopii winny być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ na każdej stronie. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia (składający ofertę wspólną) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w cz. VIII ust. 1 pkt 1) i 4). Pozostałe warunki i wymagania zawarte w cz. VIII ust. 1 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi zamrażarek niskotemperaturowych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 1 - zamrażarka niskotemperaturowa szt. 1,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-1 do SIWZ / opis przedmiotu zamówienia/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi zamrażarek niskotemperaturowych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 2 - zamrażarka niskotemperaturowa szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-2 do SIWZ / opis przedmiotu zamówienia/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi zamrażarek niskotemperaturowych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 3 - zamrażarka szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-3 do SIWZ / opis przedmiotu zamówienia/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi zamrażarek niskotemperaturowych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 4 - zamrażarka niskotemperaturowa szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-4 do SIWZ / opis przedmiotu zamówienia/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi zamrażarek niskotemperaturowych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 5 - pozycja nr 1 komora laminarna szt. 1, pozycja nr 2 zamrażarka szt. 1,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-5 do SIWZ / opis przedmiotu zamówienia/ Pozycja nr 1 termin wykonania do 42 dni, pozycja nr 2 termin wykonania do 14 dni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.71.11.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi zamrażarek niskotemperaturowych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 6 - pozycja nr 1 Inkubator do hodowli komórkowych szt. 1, pozycja nr 2 zamrażarka niskotemperaturowa szt. 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-6 do SIWZ / opis przedmiotu zamówienia/.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.10-8, 39.71.11.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.