eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › wymiana wywrotnicy wagonowej nr 2



Ogłoszenie z dnia 2005-10-13

POZYCJA 53779

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Kozienice: wymiana wywrotnicy wagonowej nr 2 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Elektrownia "Kozienice" S.A. Spółka Akcyjna, do kontaktów: Domański Bogusław, Maciąg Janusz, Świerże Górne, 26-900 Kozienice, tel. 48 6141291, 48 6141286, fax 48 6141185, e-mail: Bogusław.Domanski@elko.com.pl, Janusz.Maciag@elko.com.pl, www.elko.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana wywrotnicy wagonowej nr 2. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i wymiana wywrotnicy wagonowej nr 2 wraz z zasobnikami węgla a w tym: - wykonanie kompletnej dokumentacji - demontaż starej wywrotnicy wagonowej łącznie z zasobnikami i kratami - wykonanie nowych urządzeń wraz z układami sterowania, zabezpieczeń i zasilania elektrycznego - wykonanie kompletnego montażu nowej wywrotnicy wraz z urządzeniami i instalacjami - wykonanie robót budowlanych - szkolenie załogi - rozruch i przekazanie do eksplotacji - przekazanie kompletu dokumentacji technicznej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Elektrownia "Kozienice" S.A. Świerże Górne gmina Kozienice, 26-900 Kozienice 1 woj. mazowieckie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.18.92 - Urządzenia wyładowcze Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.89.20 - Urządzenia wyładowcze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia powyżej 400 000 euro, zakres zamówienia: jak w pkt. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.02.2006; data zakończenia: 11.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 120 000,00 zł i zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiający wymaga, aby w przypadku grupy wykonawców obowiązywała forma konsorcjum. Wykonawca może mieć podwykonawców. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający określone poniżej warunki: 1. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 Ustawy pzp tzn: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym i wiarygodnością ekonomiczną tj,; a) średni przychód netto ze sprzedaży z ostatnich 3 pełnych lat, musi wynosić co najmniej 12 mln zł, w tym: minimalny przychód za ostatni rok obrachunkowy musi wynosić co najmniej 12 mln zł b) wskaźnik płynności bieżącej (bieżące aktywa / bieżące zobowiązania) nie mniejszy niż 1,0 za ostatni rok obrachunkowy c) Wykonawca musi mieć dostęp do kredytów i innych środków finansowych odpowiednich do zapewnienia pożądanego poziomu przepływów pieniężnych na czas trwania przedmiotowej inwestycji. d) Wykonawca musi ubezpieczyć przedmiot zamówienia w okresie realizacji. 3. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. a) wykonaniem (montaż 1 uruchomienie), co najmniej 1 obiektu o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia w zakresie i złożoności, w okresie ostatnich 10 lat 4. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie (Konsorcjum), wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, a partnerzy łącznie spełniali warunki określone w punktach 2-3. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp. b) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust 1 i art. 24 ust. 2 pkt 1 pzp. c) Oświadczenie, że wszystkie złożone dokumenty, są zgodne z aktualnym stanem taktycznym i prawnym. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) Aktualne informacje z właściwego Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Sprawozdania finansowe (Bilans i Rachunek zysków i strat), a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) Informację Banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do wykonania przedmiotu zamówienia w kwocie określonej w ofercie Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Zestawienie informacji ekonomicznych których mowa w punkcie 7.12. a,b SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych obiektów (montaż i uruchomienie), o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia w zakresie i złożoności, w okresie ostatnich 10 lat określonych w punkcie 2.1 SIWZ, z podaniem ich: wartości, daty i miejsca wykonania, odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że montaż i uruchomienie zostały wykonane z należyta, starannością. 2.1.4) Inne informacje: Uchwałę wspólników, o której mowa w art. 230 KSH - w przypadku zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przekraczającej wysokość kapitału zakładowego, albo Oświadczenie Zarządu spółki wraz z prawidłowo poświadczonym za zgodność z oryginałem odpisem umowy spółki, z których będzie wynikać, że zgoda Zgromadzenia Wspólników w tym przypadku nie jest wymagana lub do wyrażenia tej zgody uprawniony jest inny organ spółki. b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów (o których mowa w punktach 8.4, 8.6, 8.7, 8.8 SIWZ) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.5.SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) Wykonawca musi ubezpieczyć przedmiot zamówienia w okresie realizacji. (Na etapie składania ofert niezbędne będzie Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty, dostarczy on Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, oryginalny dokument ubezpieczający przedmiot umowy od wszelkich ryzyk.) f) Oryginalne, prawidłowo wystawione Upoważnienie (jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona do podpisania oferty). g) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: zobowiązani są do przedłożenia Pełnomocnictwa, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 154 - 154328 z dnia 11.08.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 11/IP/ZP/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 15.11.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 12:00, Elektrownia "Kozienice" S.A., Świerże Górne, gmina Kozienice, 26-900 Kozienice 1, budynek inwestycji pokój nr 2.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający zwołuje zebranie wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - połączone z wizytacją placu budowy w dniu 24.10.2005 r. o godz. 11:00 w budynku inwestycji pokój nr 2. 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.