To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Gdynia: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych płyt CD i DVD, taśm magnetycznych, taśm do faksów, taśm do zgrzewarek, tuszy i tonerów na potrzeby Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 537818 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217991 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych płyt CD i DVD, taśm magnetycznych, taśm do faksów, taśm do zgrzewarek, tuszy i tonerów na potrzeby Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych płyt CD i DVD, taśm magnetycznych, taśm do faksów, taśm do zgrzewarek, tuszy i tonerów na potrzeby Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości asortymentu zawiera załącznik nr 1b do SIWZ- wzór formularza ofertowego. 3. Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.13.23.40 - 30.13.23.40 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Samfix-Papier Sp. J., ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 605,47
Oferta z najniższą ceną: 605,47 / Oferta z najwyższą ceną: 696,24
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Samfix-Papier Sp. J., ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 658,03
Oferta z najniższą ceną: 658,03 / Oferta z najwyższą ceną: 795,67
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CITY BIURO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"CITY BIURO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- CITY BIURO S.C. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska, ul. Krasickiego 22, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6519,00
Oferta z najniższą ceną: 6519,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14206,45
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CITY BIURO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"CITY BIURO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- CITY BIURO S.C. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska, ul. Krasickiego 22, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55261,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58108,89
Oferta z najniższą ceną: 58108,89 / Oferta z najwyższą ceną: 100826,47
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GSC POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
GSC POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- GSC Poland Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 15, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8097,72
Oferta z najniższą ceną: 8097,72 / Oferta z najwyższą ceną: 13091,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja pokrycia dachu i instalacji odgromowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Dostawa nowych samochodów finansowanych w formie leasingu operacyjnego - 3
- Ekspertyza techniczna oraz dokumentacja projektowa remontu dwóch drogowych wiaduktów łukowych nad torami PKP w ciągu ul.J. Wiśniewskiego wraz z nadzorem autorskim nad realizacją projektu budowlanego
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU DO OZNACZANIA MOCZU, PŁYNÓW Z JAM CIAŁA I OSADU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek - 09/TUSZE/2025
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych oraz serwis urządzeń
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.