To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-24
Dąbrowa Górnicza: Wykonanie usługi opracowania projektu graficznego, składu i druku raportu końcowego z przeprowadzonych w ramach projektu badań wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 53784 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69463 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej, ul. Sobieskiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262-37-39, faks 0-32 262-69-51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi opracowania projektu graficznego, składu i druku raportu końcowego z przeprowadzonych w ramach projektu badań wraz z dostawą.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: a.opracowania projektu graficznego raportu końcowego z przeprowadzonych w ramach projektu badań, b.składu, łamania tekstu wraz z korektą i przygotowania do druku, c.druku raportu z przeprowadzonych w ramach projektu badań, d.konfekcjonowania-pakowania publikacji na potrzeby transportu oraz dostarczenia zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokonania wyładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Ad. 1 a Opracowania projektu graficznego: - Zamawiający dostarczy Wykonawcy plik tekstowy raportu końcowego o objętości około 130 stron w formacie210x210 mm (tekst pisany czcionką GillSans Light o rozmiarze 12, w tym tabele i wykresy), - w procesie kreacji graficznej Wykonawca zapewni spójność koncepcji graficznej z wcześniej opracowanym projektem graficznym informatora dla osób bezrobotnych (Załącznik nr 7 dostępny do pobrania pod adresem: http://www.pup-dg.pl//unia/poznaj_swoje_mozliwosci.html ), - zdjęcia i grafiki, które zostaną wykorzystane w procesie kreacji graficznej Wykonawca zapewni we własnym zakresie, - zakłada się, iż w wyniku procesu kreacji graficznej docelowa objętość publikacji wyniesie maksymalnie 150 stron + okładka, - format publikacji: 210x210mm, - czcionka redakcyjna: GillSans Light, - w procesie kreacji graficznej Wykonawca zobowiązany jest dokonać oznaczeń zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Załącznik nr 8), Wykonawca zapewni bezpośredni kontakt zespołu graficznego z wyznaczoną przez Zamawiającego osobą w celu bieżących konsultacji przebiegu procesu kreacji graficznej. Ad. 1 b Skład, łamanie tekstu wraz z korektą i przygotowanie do druku: - Wykonawca odpowiedzialny jest za skład, łamanie tekstu wraz z korektą i przygotowanie pliku do druku, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu gotowy do druku plik w formacie PDF w celu akceptacji przez Zamawiającego, - po ostatecznej akceptacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu na płycie CD gotowe do druku pliki. Ad. 1 c Druk raportu z przeprowadzonych w ramach projektu badań: - wykonanie przez Wykonawcę przed właściwym drukiem informatora proofa cyfrowego z okładki oraz 2 wskazanych przez Zamawiającego stron wewnętrznych, - druk publikacji w nakładzie 1500 egzemplarzy według niżej podanych parametrów, - format - wysokość 210 mm, szerokość 210 mm, - maksymalna liczba stron - 150 + okładka, - okładka - kreda mat. 300 g/m2, folia mat., lakier UV wybiórczy, w pełnym kolorze CMYK, - strony wewnętrzne - kreda mat. 135 g/m2, w pełnym kolorze CMYK, klejenie PUR lub szycie zeszytowe w zależności od uzyskanej w procesie kreacji graficznej objętości docelowej publikacji. Ad. 1 d Konfekcjonowanie-pakowanie publikacji na potrzeby transportu: - spakowanie 1500 egzemplarzy publikacji po maksymalnie 15 sztuk w kartony, - dostarczenie zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokonanie wyładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Poznaj swoje możliwości jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PASAŻ Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, ul. Rydlówka 24, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15535,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16605,00
Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu audio - video"
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Sukcesywne usługi druku dla Nowohuckiego Centrum Kultury w 2025 roku
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.