Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-05-07
Og³oszenie nr 537948-N-2020 z dnia 2020-05-07 r.
Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o. NZOZ, Szpital Powiatowy: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach Powiatowego Centrum Medyczne-go Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o. NZOZ, Szpital Powiatowy, krajowy numer identyfikacyjny
10054080000000, ul.
ul. Warszawska
104
,
98-400
Wieruszów, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
627 845 509, e-mail
zp@pcm-nzoz-wieruszow.pl, faks
627 845 502.
Adres strony internetowej (URL): http://www.pcm-nzoz-wieruszow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
zamowienia_publiczne@pcm-nzoz-wieruszow.p
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.pcm-nzoz-wieruszow.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach Powiatowego Centrum Medyczne-go Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie
Numer referencyjny:
ZP/1/2020/PCM
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach Powiato-wego Centrum Medycznego Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie. 1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania nowej instalacji foto-woltaicznej wg istotnych warunków zamówienia. W ramach zamówienia Wykonawca zo-bowi±zany jest do wykonania nowej instalacji fotowoltaicznej zgodnie (lub o parametrach nie gorszych) z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Szczegó³owy sposób wykonania zadania objêtego zamówieniem nale¿y wykonaæ opieraj±c siê na: - opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 1) - wizji lokalnej (za³±cznik nr 11) - projekt umowy ( za³±cznik nr 3) 3. Wykonawca zobowi±zany jest do zg³oszenia zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 4. Zamawiaj±cy wymaga potwierdzonej pisemnie przez producenta (paneli PV) gwarancji na modu³ PV na okres minimum 12 lat oraz gwarancji producenta na spadek wydajno¶ci nie wiêkszy ni¿ 10% po 12 latach i 17 % po 25 latach. Wymagana jest równie¿ gwarancja na fa-lowniki na okres 12 lat. 5. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy udzielenia rêkojmi za wady fizyczne na wykonane roboty monta¿owo-instalacyjne na okres 5 lat, licz±c od dnia bezusterkowego odbioru koñ-cowego wykonanych robót. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opracowaniem technicznym, obowi±zuj±cymi przepisami prawa, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicz-nej, 2) zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwy¿szej staranno¶ci, 3) zorganizowania zaplecza budowy, 4) natychmiastowego zawiadomienia Zamawiaj±cego o wadach i brakach w otrzymanej do-kumentacji, 5) stosowania materia³ów i wyrobów budowlanych o parametrach nie gorszych ni¿ wyma-gano w SIWZ dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania spe³niaj±cych normy, oceny i specyfikacje techniczne oraz systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp i na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego okazania, w stosunku do u¿ytych materia³ów dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie tych wymogów, 6) przekazania Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów pozwala-j±cych na ocenê prawid³owego wykonania robót zg³aszanych do odbioru, 7) dbania o nale¿yty porz±dek i bezpieczeñstwo na terenie budowy, 8) w trakcie prowadzenia prac do utrzymania czysto¶ci wyjazdu z placu budowy oraz usu-wania ewentualnych zanieczyszczeñ i zniszczeñ, 9) przestrzegania w trakcie realizacji inwestycji, wymogów dotycz±cych ochrony ¶rodowi-ska, w tym w szczególno¶ci zwi±zanych z usuwaniem odpadów, Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za nieprzestrzeganie przepisów w tym zakresie, 10) przeprowadzenia i oceny - przed czynno¶ciami odbioru - prób koñcowych i pomiarów przewidzianych przepisami, 11) skompletowania pe³nej dokumentacji odbiorowej, 12) stwierdzenia zakoñczenia wszystkich robót bêd±cych przedmiotem Umowy przez Kie-rownika budowy, 13) zawiadomienia Zamawiaj±cego na pi¶mie o osi±gniêciu gotowo¶ci przedmiotu umowy do odbioru, 14) terminowego usuwania wad w tym usterek ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbiorów i w terminach wyznaczonych w protoko³ach odbio-ru, 15) zap³aty nale¿nego wynagrodzenia podwykonawcom, je¿eli wykonawca korzysta z podwykonawców.
II.5) G³ówny kod CPV: 09331200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45315100-9 |
45310000-3 |
45315700-5 |
31155000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 2 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zakoñczenie robót monta¿owych wraz z uruchomieniem instalacji objêtych przedmiotem zamówienia w terminie 2 miesiêcy od dnia zawarcia umowy tj, do dnia zakoñczenia wszystkich prac objêtych przedmiotem zamówienia w tym usuniêciem wszystkich ewentualnych wad i usterek oraz zatwierdzeniem protoko³em koñcowego odbioru robót nie zawieraj±cym uwag.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia informacji potwierdzaj±cych, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przed-miotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci 1 000.000,00 z³otych.
a)Przy ocenie spe³niania tego warunku udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielko¶ci stanowi±ce o spe³nianiu warunku bêd± zsumowane z dokumentów sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
b)Warto¶ci potwierdzaj±ce spe³nianie warunku podane w dokumentach w walutach innych Zamawiaj±cy przy ocenie spe³nienia warunku udzia³u dokona przeliczenia w/w kwoty wg ¶redniego kursu walut opublikowanego na stronie internetowej NBP z dnia og³oszenia niniejszego przetargu w BZP.
Informacje dodatkowe
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e przedstawiæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) Wykonawca spe³ni ten warunek je¶li udokumentuje wykonanie zgodnie z zasadami sztuki monta¿owo-instalacyjnej i prawid³owe ukoñczenie co najmniej trzech robót monta¿owo-instalacyjnych polegaj±cych na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na budynkach, o wiel-ko¶ci co najmniej 45 kWp, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b±d¼ krótszym je¶li czas prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, wg definicji zawartej w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015r., poz. 1422 ze zm.) (w przypadku wykazania siê do¶wiadczeniem opartym na umowie zawartej w innej walucie, zamawiaj±cy przy ocenie spe³nienia warunku udzia³u dokona przeliczenia w/w kwoty wg ¶redniego kursu walut opublikowanego na stronie internetowej NBP z dnia og³o-szenia niniejszego przetargu w BZP) wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonywania oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki monta¿owo-instalacyjnej i prawid³owo ukoñ-czone, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ.
Dowodami w niniejszym postêpowaniu, o których mowa, s± referencje, protoko³y odbioru b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty monta¿owo-instalacyjne by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakte-rze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
2) Wykonawca spe³ni ten warunek je¶li udokumentuje i¿ dysponuje wykwalifikowan± kadr±, niezbêdn± do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem zamówienia. Osoba wyzna-czona do kierowania robotami w zakresie robót elektrycznych musi posiadaæ wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjal-no¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych bez ograniczeñ w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) i minimum 5 letnie do¶wiadczenie jako kierownik budowy.
Nale¿y podaæ informacje na temat kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³-cenia osoby wyznaczonej do kierowania robotami budowlanymi, niezbêdnych dla wyko-nania zamówienia, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania t± osob± - z wyko-rzystaniem wzoru stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wy¿ej wymieniony dokument Wyko-nawcy sk³adaj± wspólnie.)
Wykonawca spe³ni ten warunek je¶li udokumentuje, i¿ dysponuje wykwalifikowan± kadr±, posiadaj±c± uprawnienia SEP GR I D i E do 1 kV (minimum 2 osoby) oraz - certyfikat in-stalatora w zakresie OZE wg Urzêdu Dozoru Technicznego (minimum 1).
Uprawnienia, o których mowa wy¿ej winny byæ zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 wrze¶nia 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub innych wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w pañstwach cz³onkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa siê po przeprowadzeniu w³a¶ciwego postêpowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorz±du zawodowego w Polsce na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
W przypadku Wykonawców posiadaj±cych siedzibê poza granicami RP, Zamawiaj±cy dopuszcza przedstawienie osób posiadaj±cych równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych robót wraz z dowodami okre¶laj±cymi czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cy czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. za³. nr 4,
2. Informacjê potwierdzaj±c±, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 1 000.000,00 z³otych [lub równowarto¶æ w Euro],
3. Za¶wiadczenia z ZUS, US, o niezaleganiu ze sk³adkami,
4. Wyci±g z KRS,
5. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia - za³. nr 5.
6. Zobowi±zanie - za³. nr 10.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±ce-mu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nie-zbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp).
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykona-cy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie oso-by, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykonawcy, którzy sk³adaj± ofertê wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publiczne-go.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wype³niony druk "Formularz ofertowy", stanowi±cy za³±cznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty. Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 3.Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium; 4.Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegaj±cych siê o udzie-lenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie; 5.Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy); 6.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³
(s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100)
2.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1)pieni±dzu - wp³ata przelewem na konto Zamawiaj±cego 98 9256 0004 2604 7395 2000 0010;
2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110).
3.Sposób przekazania:
Przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego. Dokument potwierdzaj±cy wniesie wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
4.Dokument w formie porêczenia lub gwarancji winien zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ.
5.Gwarancja lub porêcznie musz± byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe, realizowane na pierwsze pisemne wezwanie zamawiaj±cego
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja produktowa od producenta na modu³ PV | 30,00 |
Gwarancja na spadek mocy oferowanych modu³ów | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania ni¿ej wy-mienionych zmian: 1.Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy, która bêdzie : a)spowodowan± zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów - w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego, b)dotyczyæ udzia³u inspektora nadzoru inwestorskiego, c)dotyczyæ zmiany Podwykonawcy po zawarciu umowy. a)Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e nast±piæ w przypadku natrafienia na trudno¶ci, których nie mo¿na by³o zidentyfikowaæ podczas wizji lokalnej (np. ruiny cmenta-rza) 2.Zmiana Kierowania budowy mo¿e nast±piæ w przypadku: a)zdarzeñ losowych niezale¿nych od Wykonawcy, b)utraty uprawnieñ przez wskazan± przez Wykonawcê osobê, 3.W przypadku zmiany osób, o których mowa w pkt. 3 Wykonawca winien przedstawiæ Za-mawiaj±cemu now± osobê o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osoby, która zosta³a wskazana w ofercie Wykonawcy. 4.Zmiana nr rachunku bankowego mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany banku prowadz±cego rachunek. 5.Warunki dokonywania zmian, o których mowa w pkt. 1-4: a)wymagaj± uzasadnienia konieczno¶ci i wp³ywu zmian na realizacjê zamówienia, z wykaza-niem, ¿e nie by³a ona znana i mo¿liwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy, b)zostan± zawarte w formie pisemnego aneksu podpisanego i zaakceptowanego przez obie strony do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany, c)Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany osób okre¶lonych w ust. 3 i 4, na inne, spe³-niaj±ce warunki okre¶lone w umowie, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni od daty z³o¿enia wniosku przez Zamawiaj±cego. 6.Zmiany istotnych postanowieñ umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no-¶ci. 7.Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w for-mie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ust. 1 Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
OBOWI¡ZEK INFORMACYJNY Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIATOWE CENTRUM MEDYCZNE Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie, reprezentowana przez Eunikê Adamus, ul. Warszawska 104, 98-400 Wieruszów, www.pcm-nzoz-wieruszow.pl 2.Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Medycznym Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie jest Piotr Rajski, tel. 510-277-855, adres e-mail: piotr.rajski@meddata.pl 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiektach Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. NZOZ Szpital Powiatowy w Wieruszowie" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, oraz inne instytucje, organy, podmioty, które maj± prawo do przetwarzania danych osobowych na podstawie RODO, prawa krajowego, w zakresie niezbêdnym do realizacji celów statusowych. 5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane: a.przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, b.zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych do czasu zakoñczenia okresu archiwizacji danych zwi±zanych z postêpowaniem - dokumentacja zamówieñ publicznych przez okres 5 lat, umowa zawarta w wyniku postêpowania 10 lat. 6.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania danych osobowych mo¿e byæ brak mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienia publicznego. 7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8.Zgodnie z RODO ma Pan/Pani prawo do informacji i dostêpu do danych osobowych, sprostowania, ograniczania przetwarzania, z zastrze¿eniem jednak ograniczeñ praw wynikaj±cych z prawa powszechnie obowi±zuj±cego. 9.Mo¿e Pan/Pani wnie¶æ skargê do organu nadzorczego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykoñczeniem i wyposa¿. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji o¶wietlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
- Remont i przebudowa budynku warsztatów szkolnych w ramach projektu pn. Zwiêkszenie potencja³u zawodowego Zespo³u Szkó³ nr 1 w K³obucku.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.