To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-24
Konstantynów Łódzki: Zamówienie publiczne na usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego obejmującego w szczególności podniesienie kompetencji osobistych i życiowych oraz umiejętności społeczno-zawodowych na rzecz uczestników projektu systemowego ,,Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 53800 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33110 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Słowackiego 11, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 0-42 211 19 67, faks 0-42 211 67 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne na usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego obejmującego w szczególności podniesienie kompetencji osobistych i życiowych oraz umiejętności społeczno-zawodowych na rzecz uczestników projektu systemowego ,,Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego ,,Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego następujących częściach: Część I : Trening kompetencji wychowawczych Przewidziano do przeszkolenia ok. 18 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa ok. 18 osób. Osoby będą kierowane w grupach około 9-osobowych. Szkolenie winno odbyć się w terminie 21 marca - 08 maja 2011 r., jeden raz w tygodniu na grupę. Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 20 godzin dydaktycznych dziennie (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się jeden raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku maksymalnie po 3 godziny dydaktyczne. Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest podnoszenie umiejętności rodzicielskich, wzmocnienie więzi rodzinnych. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: sposoby radzenia sobie z trudnościami wychowawczymi, sytuacja szkolna dziecka-trudności w nauce i sposoby radzenia sobie z nimi, modyfikowanie niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka bez stosowania różnorodnych form przemocy, wywieranie wpływu wychowawczego na postawę i zachowanie dziecka, wspieranie prawidłowego rozwoju emocjonalnego dziecka. Program zajęć powinien zawierać dodatkowo:nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów. Materiały szkoleniowe dla uczestników Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu oraz notatniki, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, kanapek, zimnych napojów. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram będący propozycją terminów szkoleń, program szkolenia - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część II: Trening kompetencji i umiejętności społecznych Przewidziano do przeszkolenia 26 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa 26 osób. Osoby będą kierowane w grupach 13-osobowych. Szkolenie winno odbyć się w terminie 21 marca - 22 maja 2011 r. jeden raz w tygodniu na grupę. Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. W przypadku wyjazdu winien być zorganizowany w pobliżu Łodzi, w promieniu do 25 km wraz z przejazdem dla uczestników i 2 osób prowadzących monitoring z Konstantynowa Łódzkiego do miejsca szkolenia oraz transportu powrotnego z miejsca szkolenia do Konstantynowa Łódzkiego. Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 30 godzin dydaktycznych dziennie (godz. dydaktyczna = 45 minut); przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się jeden raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku maksymalnie po 4 godziny dydaktyczne, w przypadku wyjazdów po 6 godzin dydaktycznych. Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest: podniesienie samooceny, podniesienie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych, zwiększenie aktywności własnej, podniesienie wiary w możliwości zmiany swojej sytuacji osobistej i społecznej; nabycie/rozwój kompetencji społecznych Ponadto program powinien obejmować: aktywny wypoczynek i radzenie sobie ze stresem kreowanie własnego wizerunku w formie konsultacji wizażysty komunikacja interpersonalna, asertywność, negocjacje, zorganizowanie w czasie szkolenia dwóch integracyjnych form wyjazdowych dla 26 osób w celu dostarczenia praktycznych doświadczeń związanych z realizowanymi tematami i treściami. Program zajęć powinien zawierać dodatkowo: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, superwizję, sposób sprawdzania efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów. Uczestnicy, którzy mają trudności w osiągnięciu zaplanowanych celów w formie pracy grupowej, wykazują głębsze zaburzenia osobowościowe wymagające oddziaływań leczniczych i psychoterapeutycznych, mogą zostać objęci psychoterapią lub poradnictwem indywidualnym polegającym na zmianie emocjonalnego nastawienia wobec siebie i innych. Uczestnicy będą mieli możliwość uświadomić sobie swoje trudności powstałe w toku całego doświadczenia życiowego, zająć się swoimi problemami i konfliktami wewnętrznymi bardziej szczegółowo. Liczba osób - maksymalnie 1-2 osoby, liczba godzin wsparcia na uczestnika 2-6 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45 minut). Materiały szkoleniowe dla uczestników Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu oraz notatnik, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, kanapek, zimnych napojów oraz w przypadku dwóch form wyjazdowych dodatkowo obiadu w postaci jednego gorącego posiłku tj. drugiego dania. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram będący propozycją terminów szkoleń, program szkolenia - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu, koszt transportu, koszt wstępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część III: Gospodarowanie czasem i budżetem domowym Przewidziano do przeszkolenia 26 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa 26 osób. Osoby będą kierowane w grupach około 13-osobowych. Szkolenie winno odbyć się w terminie 06 czerwca - 26 czerwca 2011 r., jeden raz w tygodniu na grupę. Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 12 godzin dydaktycznych dziennie (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się jeden raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku maksymalnie po 4 godziny dydaktyczne. Minimalny zakres tematyczny szkolenia Celem szkolenia jest nabycie umiejętności gospodarowania pieniędzmi i budżetem domowym poprzez naukę prowadzenia budżetu domowego oraz wypracowanie własnych zasad zarządzania czasem. Program powinien obejmować m in.: Sporządzanie budżetu czasu - na co zużywamy nasz czas? Jak skutecznie gospodarować czasem Definiowanie celów - warunki poprawnego sformułowania celu Kontrola i weryfikacja celów Realne koszty zakupów Jak stworzyć budżet domowy Organizacja prac domowych - oszczędzanie. Program zajęć powinien zawierać dodatkowo: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów. Materiały szkoleniowe dla uczestników Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu oraz notatnik, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, kanapek, zimnych napojów. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram będący propozycją terminów szkoleń, program szkolenia - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część IV: Poradnictwo specjalistyczne o prawach i uprawnieniach z zakresu prawa pracy, cywilnego i rodzinnego służące przywróceniu samodzielności życiowej w tym powrotu na rynek pracy. Przewidziano do przeszkolenia 26 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa 26 osób. Osoby będą kierowane w grupach 13-osobowych. Szkolenie winno odbyć się w terminie 23 maja - 26 czerwca 2011 r., jeden raz w tygodniu na grupę. Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 15 godzin dydaktycznych dziennie (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się jeden raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku maksymalnie po 3 godziny dydaktyczne. Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest nabycie informacji o prawach i uprawnieniach z zakresu prawa pracy, rodzinnego i cywilnego. zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę umowy cywilnoprawne dochodzenie roszczeń przez pracowników w zakresie mobbingu, dyskryminacji; władza rodzicielska sprawy o rozwód i separację, alimenty prawa majątkowe i prawa dziedziczenia. Program zajęć powinien zawierać dodatkowo: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów. Materiały szkoleniowe dla uczestników Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu oraz notatnik, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, kanapek, zimnych napojów. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram będący propozycją terminów szkoleń, program szkolenia - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Siedmiomilowy krok, Priotytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Trening kompetencji wychowawczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Obsługi Inicjatyw Europejskich, ul. Piotrkowska 99, 90-425 Łodź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5058,00
Oferta z najniższą ceną: 5058,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16495,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Trening kompetencji i umiejętności społecznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.S. PRAXE, ul. Wąska 23, 43-500 Czechowice - Dziedzice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38715,00
Oferta z najniższą ceną: 38715,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38715,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Gospodarowanie czasem i budżetem domowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Obsługi Inicjatyw Europejskich, ul. Piotrkowska 99, 90-425 Łodź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3300,00
Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11478,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Świadczenie usług hotelarskich podczas kursów i szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 6 zadań (części)
- Świadczenie usług hotelarskich/restauracyjnych/najem sal konferencyjnych/usługi cateringu na potrzeby organizacji spotkań i konferencji przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu.
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych dla przedstawicieli instytucji i służb, którzy zajmują się przeciwdziałaniem przemocy domowej.
- "Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.