To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Bytnica: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Edukacyjnym w Bytnicy na rok 2014.
Numer ogłoszenia: 538122 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 491614 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Edukacyjny, Bytnica 85, 66-630 Bytnica, woj. lubuskie, tel. 68 3915745, faks 68 3915745.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Edukacyjnym w Bytnicy na rok 2014..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej w Zespole Edukacyjnym w Bytnicy. Część I: Produkty mleczarskie CPV 15500000-3 Część II: Mięso, produkty mięsne, wędliny CPV15100000-9 Część III: Ryby mrożone ,warzywa, owoce CPV 15221000-3 Część IV: Pieczywo CPV 15810000-9 Część V: Owoce i warzywa CPV15300000-1 Część VI: Różne produkty spożywcze CPV15800000-6 Część VII: Jaja CPV03142500-3 Część VIII : Drób i produkty drobiowe CPV 15112000-6 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podane w załączniku nr 1 wielkości są szacunkową wielkością zapotrzebowania na żywność w 2014 roku i mogą ulec zmniejszeniu. Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika nr 1 użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości itp. Parametrów. Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia artykułów żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat (np. kaucji). Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście potwierdzonych pisemnie. Przed wydaniem żywności ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w systemie HACAP. Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia (artykuły charakteryzujące się krótkim terminem spożycia muszą zostać dostarczone na minimum 7 dni przed upływem terminu przydatności do spożycia), nie mrożona (nie dotyczy mrożonek) oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wypełnionych w całości zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza ich zmianę w przypadku wyczerpania limitu środków przeznaczonych na realizację zamówienia. W przypadku zmiany liczby żywionych dzieci (liczba uczęszczających ,okres wakacyjny, okres ferii zimowych, przerw między świętami oraz okres zwiększonej zachorowalności i zorganizowanych wyjazdów na wycieczki, zawody itp.) zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych towarów. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.14.25.00 - Jaja 15.11.20.00 - Drób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "KAPRYS" SPÓŁKA CYWILNA KRYSTYNA OSUCH, ANDRZEJ KIERSNOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "KAPRYS" SPÓŁKA CYWILNA KRYSTYNA OSUCH, ANDRZEJ KIERSNOWSKI
- PHU KAPRYS s.c. Krystyna Osuch, Andrzej Kiersnowski, ul. Łąkowa 2, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21869,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22943,81
Oferta z najniższą ceną: 22943,81 / Oferta z najwyższą ceną: 22943,81
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Mrożonki rybne, warzywne, owocowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REN Sp. z o.o. ul. Tartaczna 3 26-600Radom Oddział Zielona Góra, ul. Trasa Północna 3, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5738,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4182,73
Oferta z najniższą ceną: 4182,73 / Oferta z najwyższą ceną: 4604,93
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Piekarsko Cukierniczy ANTERS Andrzej Antczak, Jabłonów, ul. Żagańska 29A, 68-113 Brzeźnica, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18325,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15301,05
Oferta z najniższą ceną: 15301,05 / Oferta z najwyższą ceną: 15585,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Różne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMA Sp. z o.o. w Warszawie Hurtownia artykułów spożywczych, ul. Zdrojowa 4, 65-142 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23706,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20153,82
Oferta z najniższą ceną: 20153,82 / Oferta z najwyższą ceną: 20153,82
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIMA Sp. z o.o. w Warszawie Hurtownia artykułów spożywczych, ul. Zdrojowa 4, 65-142 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1638,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1365,00
Oferta z najniższą ceną: 1365,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1365,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych oraz miodu i jaj do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 marca do 31 lipca 2025r.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW, OWOCÓW I PRODUKTÓW PODOBNYCH DO SIEDZIBY POWIATOWEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ŁĘCZNEJ
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ADAMOWIE CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 9
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.