To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Opole: Rzeka Mora (naprawa okładzin, umocnień skarp, zabudowa wyrw,
usunięcie zamulisk) w km 1+680- 5+280 miejscowość Iława, gmina Nysa
Numer ogłoszenia: 53812 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38832 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rzeka Mora (naprawa okładzin, umocnień skarp, zabudowa wyrw, usunięcie zamulisk) w km 1+680- 5+280 miejscowość Iława, gmina Nysa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn. Rzeka Mora (naprawa okładzin, umocnień skarp, zabudowa wyrw, usunięcie zamulisk) w km 1+680- 5+280 miejscowość Iława, gmina Nysa Zakres dokumentacji projektowej: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej pn. Rzeka Mora (naprawa okładzin, umocnień skarp, zabudowa wyrw, usunięcie zamulisk). Przewidziany do remontu odcinek rzeki Mora w km 1+680-5+280 w przepływa w m. Iława, gm. Nysa. Zakres dokumentacji projektowej: Projekt w 5 egzemplarzach powinien zawierać: 1. Opis stanu istniejącego rzeki i zagrożeń wynikających z obecnego stanu technicznego oraz określenie przyjętych rozwiązań ubezpieczenia stopy skarpy i skarp. 2. Wykreślenie, opis i uzasadnienie przyjętych rozwiązań projektowych, zestawienie podstawowych danych charakteryzujących zakres remontu, tabelaryczne zestawienie podstawowych danych charakteryzujących zakres remontu 3. Ocena wpływu wykonania remontu na istniejące wartości i znaczenie przyrodnicze cieku i zdolności retencyjne doliny cieku, 4. Obliczenie objętości robót ziemnych, 5. Wypis z ewidencji gruntów dla terenu przedsięwzięcia i działek sąsiadujących 6. Profil podłużny cieku o rzędnych wysokościowych w układzie państwowym wraz z inwentaryzacją i naniesieniem na mapie i profilu podłużnym budowli istniejących 7. Przekroje poprzeczne oraz przekroje w miejscach charakterystycznych o rzędnych wysokościowych w układzie państwowym w odległości średnio co 100m wraz inwentaryzacją i szkicami budowli istniejących 8. Przedmiar robót - 5 egz. (sporządzony wg wymogów § 6 - § 11 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072), przy czym spis działów powinien przedstawiać podział robót budowlanych wg CPV ) 9. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 5 egz. 10. Zestawienie materiałów, 11. Rozwiązania projektowe na mapach zasadniczych, a w razie braku na mapach ewidencyjnych, 12. Wszelkie uzgodnienia niezbędne dla realizacji robót remontowych (uzgodnienie czasowego zajęcia terenu - oświadczenia, ze wszystkimi użytkownikami gruntów) 13. Uzgodnienie z Okręgiem Polskiego Związku Wędkarskiego z siedzibą w Opolu 14. Uzgodnienie z Regionalnym Dyrektorem ochrony Środowiska w Opolu warunków prowadzenia robót 15. Kosztorys inwestorski - 2 egz. (sporządzony wg wymogów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz.U. Nr 130 poz. 1389) 16. Inwentaryzacja drzew i krzewów do wycięcia - decyzja zezwalająca na wycinkę drzew Załączyć projekt w formie elektronicznej na płycie CD w formatach ogólnodostępnych: części graficznej - w formacie PDF zapis części opisowej w Wordzie zapis kosztorysu i przedmiarów w NORMIE i PDF 17. Projekt musi zawierać opinię właściwego terenowego Oddziału WZMiUW dot. przyjętych rozwiązań projektowych, uzyskaną poprzez okazanie projektu, o którego terminie należy powiadomić Zamawiającego 18. Wykonawca musi uwzględnić w ofercie wykonanie uzgodnień z innymi instytucjami, jeśli takie uzgodnienia są wymagane i niezbędne do wykonania przedmiotowej dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia oraz robót budowlanych wykonanych na jej podstawie. UWAGA: Zakres robót jak również ilość drzew do usunięcia należy ograniczyć do niezbędnego minimum, by nie pogorszyć warunków bytowania (ostoi) ptactwa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH PLANBUD PAWEŁ OPAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANYCH PLANBUD PAWEŁ OPAŁKA
- Biuro Projektów Budowlanych PLANBUD, ul. Zjednoczenia 9/2, 48-304 Nysa, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57564,00
Oferta z najniższą ceną: 57564,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152864,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa papieru kserograficznego II
- Zakup i dostawa opatrunków i na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu (powtórka).
- Wykonanie działań ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000
- [D/73/2024/A] Zakup i dostawa telewizora na potrzeby wyposażenia gabinetu Z-cy Kanclerza UO
- Serwis urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Opolu oraz budynkach Inspektoratów ZUS w Brzegu, Głubczycach, Kędzierzynie-Koźlu, Kluczborku i Nysie - 2 części
- Sprzątanie w budynkach "Zakładu Komunalnego" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oraz terenu Targowiska Miejskiego w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1711 S w miejscowości Bliżyce na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 789 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3807S - wykonanie dokumentacji projektowej"
- "Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1017 S w miejscowości Sokolniki na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3807 S do granicy z Gminą Kroczyce - wykonanie dokumentacji projektowej"
- Wykonanie robót budowlanych na terenie obiektu CZRL, ul Wieżowa 8
- Usługi dotyczące opracowania dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych z podziałem na części
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1450 K Łęki - Kąty - Dobrociesz
- Wymiana źródła ciepła w budynku OSP Sumina przy ul. Rybnickiej 25c
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.