Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Leszno: Dostawa leku - szczepionki przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) typ 6,11,16,18
Numer ogłoszenia: 53819 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna , ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leku - szczepionki przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) typ 6,11,16,18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa leku - szczepionki przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) typ 6,11,16,18, na potrzeby wieloletniego programu: Program profilaktyki raka szyjki macicy na lata 2010 - 2015 i kolejne lata w zakresie szczepień profilaktycznych w roku 2013, dziewcząt w wieku 11 lat (rocznik 2002) zamieszkałych na terenie Miasta Leszna, przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) typu 6,11,16,18 zwanego dalej Programem. Lek - szczepionka przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) typu 6,11,16,18 zwana jest dalej szczepionką. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. wspólnego słownika zamówień CPV: 33651600-4 (szczepionki). 2. Szczepienia profilaktyczne w ramach Programu wykona Realizator programu, zwany dalej Realizatorem programu. 3. Program skierowany jest do dziewczynek urodzonych w 2002 roku zamieszkałych w Lesznie, których ilość wynosi ok. 280 osób. Wskazana liczba uczestniczek jest szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od ilości zgód rodziców,opiekunów prawnych na zaszczepienie dziecka i od stawiennictwa dziecka na szczepienie. 4. Wybrany Wykonawca sprzeda i dostarczy zamawiającemu szczepionkę w ampułko-strzykawkach (dawkach) zwanych dalej dawkami w oryginalnych opakowaniach zewnętrznych zgodnie z przepisami Prawa farmaceutycznego z uwidocznioną datą ważności. Maksymalna ilość dawek szczepionek nie przekroczy 840 sztuk. Podana ilość dawek szczepionek wskazuje górny limit, szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania do zakupienia wskazanej ilości. Ostateczna liczba dawek szczepionki zostanie ustalona przez Realizatora programu (działającego z upoważnienia zamawiającego), na podstawie rzeczywistego zapotrzebowania wynikającego z realizacji Programu. 5. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia partiami, zgodnie z harmonogramem szczepień, który ustali realizator Programu. Szczegółowe terminy dostaw i ilość dawek szczepionek na potrzeby konkretnej partii będą każdorazowo wskazywane przez Realizatora programu. 6. Wykonawca dostarczy szczepionki do siedziby Realizatora programu na adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska EDICTUM Sp. z o.o., 60 - 835 Poznań ul. Mickiewicza 31. 7. Transport szczepionek odbędzie się na ryzyko Wykonawcy, który koszty związane z transportem uwzględnia w cenie przedmiotu zamówienia. 8. Szczepionka musi być dopuszczona do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych. 9. Okres ważności dostarczanych szczepionek nie może być krótszy, niż do 30.06.2014r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 roku - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 Nr 45, poz. 271 ze zmianami)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie szczepionki o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy złotych) każda. Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie usługę na rzecz jednego podmiotu w ramach jednego kontraktu (umowy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6) Inne dokumenty: a) pozwolenie (decyzja) ministra właściwego do spraw zdrowia o dopuszczeniu szczepionki do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (o którym mowa w przepisach Prawa farmaceutycznego), b) dokument potwierdzający wpis szczepionki do Rejestru Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP (o którym mowa w przepisach Prawa farmaceutycznego), c) ulotkę,informację dla rodziców,opiekunów prawnych dziewczynek biorących udział w programie szczepień, zawierającą, w szczególności informację dotyczącą ewentualnych skutków ubocznych szczepienia i działaniach niepożądanych, d) oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców wówczas do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdz. 11 pkt. 2 i 3 SIWZ odpowiednio do złożonego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), e) jeżeli Wykonawca będzie polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wówczas Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, f) Dowodami, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SIWZ są: -poświadczenie (zaświadczenie), z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia o którym mowa powyżej. W przypadku gdy Zamawiający był podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane dostawy lub usługi dowodem (dokumentem) potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia będzie poświadczenie (zaświadczenie, informacja, świadectwo, certyfikat). Natomiast w sytuacji, gdy podmiotem na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane był inny podmiot niż Zamawiający, o którym mowa w art. 3 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dowodem takim będzie dokument prywatny (oświadczenie), wystawiony przez ten podmiot. Jeżeli dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SIWZ, zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 ppkt 6 lit. f) SIWZ. Wykonawca w niniejszym postępowaniu, w miejsce poświadczeń (zaświadczeń), o których mowa powyżej (rozdział 6 pkt 1 ppkt 6 lit. f) tiret pierwszy SIWZ) może przedkładać dokumenty (np. referencje, protokół odbioru) potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług, określone w §1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r., Nr 226 poz. 1817)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) zmiana terminów realizacji umowy jeżeli taka potrzeba zaistnieje w związku z realizacją harmonogramu szczepień, b) zmiana harmonogramu szczepień, c) zmiana górnego limitu dostawy szczepionek, d) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, e) dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, nie dotyczy wzrostu stawki VAT (wzrost stawki VAT, nie wpływa na wysokość wynagrodzenia - koszty związane ze wzrostem stawki obciążają sprzedawcę), f) zajdą inne okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Leszna ul. Wałowa 5, 64 - 100 Leszno (pokój nr 14).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Leszna ul. Wałowa 5, 64 - 100 Leszno (pokój nr 14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
- Remont chodnika w pasie drogowym drogi publicznej - ul. Bema w Lesznie (Etap 1)
- Sukcesywne dostawy wewnętrznych implantów piersi
- "Usługi sprzętowo- transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2024/2025"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lesznie
- Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych III
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- ZP/03/ 2024 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Zakup i dostawa szczepionek-cz3
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.