Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Kraków: Dostawa materiałów gospodarczych, środków czystości
Numer ogłoszenia: 538224 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów gospodarczych, środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilość określona w SIWZ; ilość określona w SIWZ; ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 19.52.00.00-7, 39.22.40.00-8, 39.80.00.00-0, 39.51.42.00-0, 39.83.00.00-9, 33.72.10.00-0, 39.83.12.10-1, 33.71.19.00-6, 24.95.00.00-8, 39.22.12.00-9, 39.22.43.40-3, 39.22.43.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Próbki zaoferowanych wyrobów. Na podstawie próbek dokonana będzie weryfikacja spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz czy oferowany wyrób odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga złożenia następujących próbek po 1 szt.: zadanie 1 poz. 3 (każdy kolor), zadanie 3 poz. 1 - 2, zadanie 4 poz. 1, zadanie 7 poz. 5, zadanie 17 poz. 1 - 5 (każdy kolor), zadanie 18 poz. 1 - 2.; (Dla zadania nr 15 poz. 1 i 2) Materiały firmowe - karty charakterystyki, ulotki - zwane dalej materiami firmowymi, potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych i określonych przez zamawiającego.;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wzór oferty część ogólna (załącznik nr 1) oraz oferta część szczegółowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a).;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zostały przewidziane we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Centrum Onkologii Oddział w Krakowie, Sekretariat Dyrektora ds. Administracyjno- Technicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały gospodarcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały gospodarcze: ścierki, szczotki, rękawice gumowe i in. wg opisu zał. nr 1a do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0, 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały gospodarcze II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały gospodarcze: mydło do rąk, proszek do czyszczenia, dozowniki i in. wg opisu zał. nr 1a do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ręczniki papierowe i papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki papierowe i papier toaletowy wg opisu zał. nr 1a do SIWZ. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Golarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Golarki wg opisu zał. nr 1 a do SIWZ. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do zmywarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do zmywarek: środek do mycia, nabłyszczający i in. wg opisu zał. nr 1a do SIWZ. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Talerze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Talerze, kubki, łyżki, widelce, noże ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Krążki do szorowarek, nakładka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki do szorowarek, nakładka wg opisu zał. nr 1a do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości: płyny do mycia naczyń, mleczka do czyszczenia, pasta wg opisu zał. nr 1 a do SIWZ. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kosz na śmieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosz na smieci wg opisu zał. nr 1a do SIWZ. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wapno sodowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wapno sodowane wg opisu zał. nr 1a do SIWZ. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Środki profesjonalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki profesjonalne: do czyszczenia podłóg, powłoka do podłóg wg opisu zał. nr 1a do SIWZ. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Środki profesjonalne II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i nabłyszczania podłóg ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Środki profesjonalne III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki profesjonalne: czyszczenie urządzeń sanitarnych, luster, płytek wg opisu zał. nr 1a do SIWZ. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Środki profesjonalne IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki profesjonalne: płyn do czyszczenia posadzek, mycia powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Środki profesjonalne V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki profesjonalne: zabezpieczenie powierzchni, czyszczenie podłóg wg opisu zał. nr 1a do SIWZ. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Środki profesjonalne VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki profesjonalne: śordek do powierzchni ze stali nierdzewnej ilość określona w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Worki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki wg opisu zał. nr 1a do SIWZ ilość określona w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Worki II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki wg opisu zał. nr 1a do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Worki strunowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki strunowe wg opisu zał. nr 1a do SIWZ ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.