Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-11
Jarosław: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Instytutu Inżynierii Technicznej
Numer ogłoszenia: 53829 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza , ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6244612, faks 016 6244612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Instytutu Inżynierii Technicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania antywirusowego, geodezyjnego do Instytutu Inżynierii Technicznej. Przedmiot zamówienia został ujęty w 5 zadaniach: Zadanie nr 1-Dostawa sprzętu komputerowego; Zadanie nr 2-Dostawa oprogramowania antywirusowego; Zadanie nr 3-Dostawa części wymiennych do drukarek; Zadanie nr 4- Dostawa oprogramowania C-GEO V8.0 PRO; Zadanie nr 5-Dostawa oprogramowania GEONET 2006; Zadanie nr 6-Dostawa oprogramowania AUTODESK EDUCATION MASTER SUITE 2010..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.72.00-1, 48.76.10.00-0, 30.12.40.00-4, 48.19.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ wg. wzoru,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ wg. wzoru,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ wg. wzoru,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ wg. wzoru,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Zamawiający żąda następujących dokumentów: - Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ wg. wzoru,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- Certyfikat ISO 9001: 2000 dla producenta sprzętu lub równoważny- dot. zadanie nr 1-poz. nr 1 monitor; - Certyfikat lub deklaracja zgodności CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia- dot. zadanie nr 1-poz. nr 1; - Certyfikat zgodności z normą TCO 03 dla oferowanego monitora- dot. zadanie nr 1.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty; - charakterystyka przedmiotu zamówienia + formularz techniczny-zadanie nr 1; - charakterystyka przedmiotu zamówienia + formularz cenowy-zadanie nr 3; - zaakceptowany -parafowany lub podpisany przez oferenta - osobę podpisującą ofertę Projekt umowy -zadanie nr 1; - zaakceptowany-parafowany lub podpisany przez oferenta - osobę podpisującą ofertę Projekt umowy -zadanie nr 2,3,4,5,6.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pwszjar.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, Rektorat, dział gospodarczo-inwestycyjny, parter, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:00, miejsce: PWSZ w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, Rektorat, dział gospodarczo-inwestycyjny, parter, pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1-Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów, dysków, kart przywracania stanu dysku twardego, oprogramowania komputerowego i drobnego sprzętu komputerowego Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.72.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2-Dostawa oprogramowania antywirusowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 200 licencji oprogramowania antywirusowego na okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3-Dostawa części wymiennych do drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4- Dostawa oprogramowania C-GEO V8.0 PRO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania C-GEO V8.0 PRO, wersja edukacyjna, licencja na 60 stanowisk oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Uczelni w zakresie obsługi oprogramowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5-Dostawa oprogramowania GEONET 2006.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania GEONET 2006, wersja edukacyjna, ilość- 20 kopii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6-Dostawa oprogramowania AUTODESK EDUCATION MASTER SUITE 2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania AUTODESK EDUCATION MASTER SUITE 2010 na 16 stanowisk. Oprogramowanie ma zawierać: Autodesk 3ds Max 2010, Autodesk Maya 2010, Autodesk Softime 2010, Autodesk Motionbuilder 2010, Autodesk Mudbox, Autodeks Toxik 2010, Autodesk Sketchbook Pro Wykaz ilościowy: 1. Autodesk Education Suite for Entertainment Creation 2010 10 pack-1 szt; 2. Autodesk Education Suite for Entertainment Creation 2010 additional seat-6 szt; 3. Subskrypcja do Autodesk Education Suite for Entertainment Creation 2010 na okres 1 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- "000-601-006 Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Przebudowa ul. Kruhel Pełkiński na działkach miejskich - III etap"
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 10 - Inspektor Nadzoru.
- Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwą - "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 4 - Inspektor Nadzoru.
- "629-600-002 Inwestycje drogowe na terenie dróg gminnych - Rozbudowa drogi gminnej nr 111208R w km od 0+000 do 1+637,50" w ramach zadania pn.: "Rozbudowa ul. Misztale".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych i projektorów laserowych jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i środków do konserwacji sprzętu łączności
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.