eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odawa › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Chwalêcicach w ul. Le¶nej, Brzozowej, Sosnowej i Dêbowej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-05-12



Og³oszenie nr 538446-N-2020 z dnia 2020-05-12 r.

Gmina K³odawa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Chwalêcicach w ul. Le¶nej, Brzozowej, Sosnowej i Dêbowej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina K³odawa, krajowy numer identyfikacyjny 54206600000000, ul. ul. Gorzowska  40 , 66-415  K³odawa, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 095 7216665, 7216670, e-mail sekretariat@klodawa.pl, faks (095) 721 66 60.
Adres strony internetowej (URL): www.klodawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.klodawa.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.klodawa.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie osobi¶cie lub za po¶rednictwem operatora pocztowego
Adres:
Urz±d Gminy K³odawa ul. Gorzowska 40, 66-415 K³odawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Chwalêcicach w ul. Le¶nej, Brzozowej, Sosnowej i Dêbowej
Numer referencyjny: RPI.271.4.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w Chwalêcicach w ul. Le¶nej, Brzozowej, Sosnowej i Dêbowej. Zakres prac obejmuje: - ul. Le¶na (droga gminna o nawierzchni czê¶ciowo asfaltowej i czê¶ciowo utwardzonej ulepszonej): - sieæ kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 SDR 34 dn200 mm na odcinku Sist.- S10 o d³. 433,00 m, - sieæ kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 SDR 34 dn200 mm na odcinku S9 - S20 o d³. 87,00 m, - ul. Brzozowa (droga gminna o nawierzchni utwardzonej ulepszonej): - sieæ kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 SDR 34 dn200 mm na odcinku S2- S15 o d³. 90,00 m, - ul. Sosnowa (droga gminna o nawierzchni utwardzonej ulepszonej): - sieæ kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 SDR 34 dn200 mm na odcinku S5- S18 o d³. 114,50 m, - ul. Dêbowa (droga gminna o nawierzchni utwardzonej ulepszonej): - sieæ kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 SDR 34 dn200 mm na odcinku S10- SR1 o d³. 87,50 m, Uwaga. Wszystkie prace nale¿y wykonaæ zgodnie z warunkami wydanymi przez zarz±dcê sieci. - studnie kanalizacyjne sanitarne S2, S5, S9, S10, S15, S18 wykonaæ jako tworzywowe o ¶rednicy DN600 mm z w³azem ¿el. - studnie kanalizacyjne sanitarne S1, S3, S4, S6, S7, S8, S11, S13, S14, S16, S17, S19, S20 wykonaæ jako tworzywowe o ¶rednicy DN425 mm z w³azem ¿el. - studniê kanalizacyjn± sanitarn± rozprê¿n± S12 wykonaæ jako tworzywow± o ¶rednicy DN1000 mm z w³azem ¿el. wentylowanym i filtrem podw³azowym antyodorowym. Odtworzenie nawierzchni drogowych po wykonaniu ruroci±gów do stanu pierwotnego zgodnie z instrukcj± odtworzenia, która stanowi za³±cznik nr 11 do SIWZ Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez biuro projektowe "KH PROJEKT" Krzysztof Habiera, która stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ oraz STWiOR, która stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ. Z uwagi na fakt, ¿e inwestycja bêdzie realizowana czê¶ciowo na gminnych drogach publicznych Wykonawca bêdzie zobowi±zany wyst±piæ do gminy z wnioskiem o zajêcie pasa drogowego (roboty i umieszczenie urz±dzeñ) oraz ui¶ciæ op³atê zgodnie z obowi±zuj±c± uchwa³± Rady Gminy K³odawa. Zamawiaj±cy udostêpni Wykonawcy robót projekt organizacji ruchu.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-09-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum: 200 000,00 z³,
Informacje dodatkowe Je¿eli w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, kwoty bêd± wyra¿ane w walucie obcej, kwoty te zostan± przeliczone na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu wystawienia dokumentu. W przypadku barku publikacji kursów walut NBP obowi±zuj±cych w dniu, o którym mowa powy¿ej, zastosowanie ma kurs ostatnio og³oszony przed tym dniem.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o warto¶ci 200 000,00 z³ brutto ka¿da, 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadaj±cymi uprawnienia, do¶wiadczenie, wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostan± mu powierzone tj.: a) jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (Dz. U z 2019r., poz. 1186 ze zm.),
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Je¿eli w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, kwoty bêd± wyra¿ane w walucie obcej, kwoty te zostan± przeliczone na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu wystawienia dokumentu. W przypadku barku publikacji kursów walut NBP obowi±zuj±cych w dniu, o którym mowa powy¿ej, zastosowanie ma kurs ostatnio og³oszony przed tym dniem. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce wymaganym, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a tak¿e ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2019r., poz. 577).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw dowykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1. W przypadku kiedy Zamawiaj±cy bêdzie móg³ uzyskaæ taki dokument w sposób okre¶lony w art. 26. ust. 6 ustawyPZP, Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy do jego z³o¿enia

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w wysoko¶ci min. 200 000,00 z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w celu potwierdzenia przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, sporz±dzonego wed³ug za³±cznika nr 4 do SIWZ. Z tre¶ci wykazu musi wynikaæ, ¿e Wykonawca wykona³, co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o warto¶ci 200 000,00 z³ brutto ka¿da, 3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrole jako¶ci lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzonego wed³ug za³±cznika nr 3 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty sporz±dzonym wed³ug za³±cznik nr 1 do SIWZ 2. O¶wiadczenie o udostêpnieniu zasobów (zobowi±zanie podmiotu trzeciego) sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ Wykonawca sk³ada w formie orygina³u wraz z ofert± 3. Pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê, je¿eli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4. Pe³nomocnictwo dla lidera konsorcjum, je¿eli oferta jest sk³adana przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w ka¿dej z dopuszczalnych form) mo¿e byæ wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, i¿ ³±czna wysoko¶æ wniesionego wadium odpowiadaæ bêdzie wymaganej kwocie. W takim przypadku sk³adaj±c wadium nale¿y wskazaæ w imieniu, kogo i tytu³em, jakiego postêpowania jest wnoszone, 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z 09.11.2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019r. poz. 310 ze zm.), 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, numer rachunku bankowego: 03 8363 0004 0008 4680 2000 0009. Wadium uwa¿a siê za wniesione, je¿eli kwota wadium znajdzie siê na rachunku Zamawiaj±cego najpó¼niej do up³ywu terminu sk³adania ofert, 5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym, 6. W razie wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, nale¿y orygina³ dowodu jego wniesienia z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego w Urzêdzie Gminy K³odawa, ul. Gorzowska 40 (sekretariat), przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub do³±czyæ do oferty w osobnej kopercie z opisem "Wadium w postêpowaniu nr RPI.271.4.2020 na ... [wpisaæ nazwê zadania]." Z tre¶ci gwarancji/porêczenia musi wynikaæ bezwarunkowo, ¿e ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania z ofert±, zobowi±zuje Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Z uwagi na aktualn± sytuacjê epidemiologiczn± w kraju, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie wadium w formie niepieniê¿nej w oryginale w postaci elektronicznej, tj. w formie elektronicznego orygina³u dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). Elektroniczny orygina³ dokument wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@klodawa.pl,


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena 60,00
Okres rêkojmi36,00
Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SIWZ zawiera zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-05-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 1. Wykonawca, któremu zostanie przyznane zamówienia przed podpisaniem umowy musi dostarczyæ Zamawiaj±cemu zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w PLN, w wysoko¶ci 10% ceny ofertowej brutto, 2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach okre¶lonych w art. 148 ust.2 ustawy PZP. 3. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 03 8363 0004 0008 4680 2000 0009, 4. Je¿eli zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy Wykonawcy, 5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa powy¿ej. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci, 6. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy musi byæ p³atne nieodwo³alnie i bezwarunkowo na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, 7. Zamawiaj±cy zwraca 70% zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane, 8. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady w wysoko¶ci 30% zabezpieczenia bêdzie zwrócona Wykonawcy nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady. II. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Gmina K³odawa ul. Gorzowska 40, 66-415 K³odawa, 1.2. W razie pytañ w zakresie ochrony danych osobowych w Gminie K³odawa ul. Gorzowska 40, 66-415 K³odawa, nale¿y siê kontaktowaæ z Inspektorem Danych Osobowych w Urzêdzie Gminy K³odawa, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Chwalêcicach w ul. Le¶nej, Brzozowej, Sosnowej i Dêbowej", prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 1.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), dalej "ustawa PZP", 1.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, 1.5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP, 1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 1.7. posiada Pani/Pan: 1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, 1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , 1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , 1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, 1.8. nie przys³uguje Pani/Panu: 1.8.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, 1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca, ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Na tê okoliczno¶æ Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie zawarte w za³±czniku do SIWZ (formularz oferty)." III. Grupa Kapita³owa. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce,¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Ww.o¶wiadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca sk³ada w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. IV. Otwarcie ofert nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego tj. Urz±d Gminy K³odawa ul. Gorzowska 40, sala nr 5 w dniu ich sk³adania o godz. 10.15 V. Wykonawca musi zagwarantowaæ mo¿liwo¶æ porozumiewania siê swojego personelu w jêzyku polskim z przedstawicielami Zamawiaj±cego oraz innymi osobami i instytucjami uczestnicz±cymi w procesie realizacji zamówienia. VI. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt. 7.7.1 SIWZ, sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. VII. Je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy PZP, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia dokumentu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt. 7.7.1 SIWZ tj.: odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1, dotycz±cego tego podwykonawcy. W przypadku, kiedy Zamawiaj±cy bêdzie móg³ uzyskaæ taki dokument w sposób okre¶lony w art. 26 ust. 6 ustawy PZP, Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy do jego z³o¿enia.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.