eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁopusznoKonserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łopuszno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Łopuszno: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łopuszno
Numer ogłoszenia: 538858 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 509364 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łopuszno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na prowadzeniu konserwacji i utrzymaniu w stanie sprawności sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łopuszno w roku 2014 oraz w 2015. Wykaz punktów oświetlenia objętych konserwacją, stanowi załącznik do SIWZ. Załącznik będzie aktualizowany każdorazowo po zamontowaniu przez zamawiającego nowych punktów świetlnych lub likwidacji istniejących. Konserwacja sieci oświetlenia ulicznego ma na celu utrzymanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego i w zależności od potrzeb obejmuje: 1) wymianę niesprawnych źródeł światła, 2) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw, 3) regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, 4) czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb, 5) wymianę niesprawnych bezpieczników, 6) wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach, 7) przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci, 8) konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych, 9) malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 10) malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów, 11) prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego, 12) uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp., 13) przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej, 14) czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych, 15) regulację zegarów sterowniczych, 16) wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych /zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp./, 17) wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach, 18) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn, 19) regulację zwisów oświetlenia drogowego, 20) lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe, 21) naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, 22) wymianę (naprawę) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych nn, 23) zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (np: słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych, itp.), 24) kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy, 25) wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń, 26) pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), 27) poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych, 28) przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia drogowego. Ponadto zakres prac obejmuje: montaż, podłączenie do napięcia oraz demontaż iluminacji świąteczno-noworocznej w Łopusznie: - na ul. Koneckiej (latarnie parkowe) na słupach Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 oraz ze słupa Nr 22 do budynku internatu, - na ul. Rynek (latarnie parkowe) na słupach Nr 9, 10, 11, 12, 13, - na ul. Przedborskiej od słupa Nr 17 do budynku internatu, - na ul. Włoszczowskiej od słupa Nr 27 do Nr 27/1, - na ul. Strażackiej od słupa Nr 4 do Nr 5, - na ul. Kieleckiej od słupa Nr 39 do Nr 39/1 - oraz na budynku Urzędu Gminy w Łopusznie przy ul Koneckiej 12; w następujących terminach: - roboty podłączeniowe, montażowe iluminacji świątecznej od dnia 04.12.2014r. i zakończenie prac: do dnia 06.12.2014r. oraz od dnia 04.12.2015r. i zakończenie prac: do dnia 06.12.2015r. - roboty demontażowe iluminacji świątecznej od dnia 14.01.2015r. i zakończenie prac: do dnia 15.01.2015r. oraz od dnia 14.01.2016r. i zakończenie prac: do dnia 15.01.2016r. W/w czynności winny być wykonywane w terminach wynikających z obowiązujących przepisów, przeprowadzonych ocen stanu technicznego urządzeń i w oparciu o prowadzoną dokumentację eksploatacyjną w tym harmonogram prac konserwacyjnych lub na uzasadniony wniosek Zamawiającego. Konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania i przestrzegania Zasad współpracy z PGE Dystrybucja S.A. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania zgłoszonych awarii niezwłocznie lecz nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego, zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń awarii. W przypadku powstania zagrożeń dla zdrowia lub życia osób postronnych w wyniku wystąpienia zaniedbań i uchybień w konserwacji sieci oświetleniowej, pełną odpowiedzialność za ten stan ponosił będzie Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KRAK-SKOK Sylwester Robak, Czostków 68, 29-105 Krasocin, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80701,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66787,20

  • Oferta z najniższą ceną: 66787,20 / Oferta z najwyższą ceną: 88537,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.