Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Sosnowiec: wykonanie usługi ochrony mienia oraz sprzątania na terenie ośrodka wypoczynkowego w Boguchwałowicach
Numer ogłoszenia: 538870 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Sosnowcu , ul. Lenartowicza 73, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2635016, faks 032 2927445.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi ochrony mienia oraz sprzątania na terenie ośrodka wypoczynkowego w Boguchwałowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, bezpośrednia i stała ochrona fizyczna mienia wraz z usługą sprzątania i utrzymania w czystości ośrodka wypoczynkowego położonego na nieruchomości o powierzchni 4 387 m kw., w miejscowości Boguchwałowice przy ul. Białej nr 8, w gminie Mierzęcice, powiat Będziński, województwo śląskie zwanego dalej ośrodkiem. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: I. Okresy wykonania przedmiotu zamówienia oraz obiekty objęte zakresem przedmiotowego zamówienia: 1. Na terenie ośrodka znajduje się: 1) osiem domków typu Beskid oraz Turbacz, o łącznej powierzchni: 390 m kw., w tym: a)dwa duże domki o powierzchni 66 m kw każdy, b) sześć małych domków o powierzchni 43 m kw. każdy, 2) pięć pokoi o łącznej powierzchni: 168 m kw., znajdujących się w budynku nad kawiarnią, w tym: a) pokój nr 1 - o powierzchni 31,35 m kw., b) pokój nr 2 - o powierzchni 41,46 m kw., c) pokój nr 3 - o powierzchni 30,86 m kw., d) pokój nr 4 - o powierzchni 30,72 m kw., e) pokój nr 5 - o powierzchni 33,83 m kw. 2. Zamawiający informuje, że: 1) w domkach i pokojach, o których mowa w ust. 1 znajduje się 67 sztuk okien oraz 46 sztuk łóżek, 2) powierzchnia terenu do wykonywania prac gospodarczych wynosi 4 387 m kw, 3) węzeł sanitarny (pod domkiem nr 1) - o powierzchni 20 m kw., w którym znajdują się: a)dwie sztuki muszli klozetowej, b)dwie sztuki kabin prysznicowych, c) trzy sztuki umywalek. 3. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1)sezon w ośrodku trwa od 01 maja do 30 września każdego roku, 2) okres pozasezonowy trwa od 01 października do 30 kwietnia każdego roku, 3) w miesiącu kwietniu każdego roku Wykonawca zobowiązany jest przygotować ośrodek do rozpoczęcia sezonu. 4. Teren ośrodka jest ogrodzony. II. W ramach usługi sprzątania i utrzymania czystości ośrodka Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujący zakres prac: 1. Kompleksowe utrzymanie czystości we wszystkich domkach i pokojach na terenie ośrodka, przy czym środki czystości użyte do sprzątania na terenie ośrodka wypoczynkowego zapewnia Wykonawca, a mianowicie: 1) generalne przygotowanie domków do sezonu, które obejmuje następujące czynności: a) mycie wszystkich okien wraz z parapetami (na mokro, używając płynu do mycia okien oraz parapetów), b) sprzątanie wszystkich kuchni (mycie na mokro podłóg w kuchniach oraz czyszczenie wyposażenia kuchni tj. zlewozmywaków, szafek, kuchenki gazowej, naczyń, lodówki, kosza), c) mycie ścian z kurzu (na sucho) usuwanie pajęczyn, a następnie (na mokro) usuwanie zabrudzeń, d) mycie wszystkich mebli (używając odpowiednich środków nie niszczących powierzchni), e) mycie i przygotowanie toalet (mycie na mokro wyposażenia, dezynfekcja muszli klozetowej oraz drzwi), f) zamiatanie wszystkich tarasów, g) mycie wszystkich drzwi wejściowych (na mokro), 2) sprzątanie domków w sezonie (przed każdym przyjazdem i po wyjeździe wczasowiczów) tj.: a) zamiatanie podłóg szczotką, b) mycie podłóg (na mokro, przy użyciu płynu do podłóg), c) przecieranie kurzy (suchą szmatką przy użyciu odpowiedniego preparatu do mebli) d) zmiana pościeli (każdorazowo po wyjeździe wczasowiczów, brudną pościel należy złożyć w magazynie z brudną pościelą), e) mycie lodówki (każdorazowo po wyjeździe wczasowiczów): na mokro, używając odpowiednich środków, w sytuacji gdy domek nie będzie wynajmowany - wyłączenie lodówki, mycie stołu i ławy (na mokro), g)mycie łazienki (muszka klozetowa, umywalka, podłoga, lustro: na mokro), 3) sprzątanie domków w okresie poza sezonem: - wietrzenie domków (na zlecenie Kierownika Ośrodka), 4) przygotowanie węzła sanitarnego do sezonu: a) mycie na mokro wyposażenia, b) mycie drzwi w każdym pomieszczeniu (na mokro), 5) sprzątanie węzła sanitarnego (kilkakrotnie w ciągu dnia) w sezonie, a mianowicie: a) dezynfekcja muszli klozetowej, kabin prysznicowych oraz umywalek, b) mycie drzwi w każdym pomieszczeniu: na mokro, 6)generalne przygotowanie pokoi do sezonu, które obejmuje swym zakresem: a) mycie wszystkich okien wraz z parapetami (na mokro, używając płynu do mycia okien oraz parapetów), b) sprzątanie wszystkich kuchni (mycie na mokro podłóg w kuchniach oraz czyszczenie wyposażenia kuchni tj. zlewozmywaków, szafek, kuchenki gazowej, naczyń, lodówki, kosza), c) mycie ścian z kurzu (na sucho) usuwanie pajęczyn, a następnie (na mokro) usuwanie zabrudzeń, d) mycie wszystkich mebli (używając odpowiednich środków nie niszczących powierzchni), e) mycie i przygotowanie toalet (mycie na mokro wyposażenia, dezynfekcja muszli klozetowej oraz drzwi), f) mycie wszystkich drzwi wejściowych do domku (na mokro), 7) sprzątanie w pokojach w sezonie (przed każdym przyjazdem i po wyjeździe wczasowiczów) tj.: a) zamiatanie podłóg szczotką, b) mycie podłóg: na mokro, przy użyciu płynu do podłóg, c) przecieranie kurzy: suchą szmatką przy użyciu odpowiedniego preparatu, d) zmiana pościeli (każdorazowo po wyjeździe wczasowiczów), brudną pościel należy złożyć w magazynie z brudną pościelą, e) mycie lodówki (każdorazowo po wyjeździe wczasowiczów): na mokro, używając odpowiednich środków, w sytuacji gdy pokój nie będzie wynajmowany - wyłączenie lodówki, f) mycie stołu i ławy: na mokro, g) mycie całej łazienki: kabina prysznicowa, muszla klozetowa, lustro, podłoga, umywalka: na mokro, 8) sprzątanie pokoi w okresie poza sezonem: - wietrzenie pokoi (na zlecenie Kierownika Ośrodka), 2. Kompleksowe utrzymanie czystości i sprzątanie terenu ośrodka: 1)wykonywanie prac gospodarczych w sezonie, (na zlecenie Kierownika Ośrodka) na terenie całego ośrodka, przy czym Zamawiający zapewni Wykonawcy sprzęt do tych czynności, w tym: a) przycinanie żywopłotu, b) grabienie liści, c) utrzymywanie terenu ośrodka w czystości (zbieranie śmieci), d) zamiatanie placu parkingowego, e) koszenie trawy, 2) wykonywanie prac gospodarczych poza sezonem przy pomocy narzędzi Zamawiającego znajdujących się na stanie ośrodka (na wezwanie Kierownika Ośrodka) na terenie całego ośrodka, w tym: a) utrzymanie terenu ośrodka w czystości (zbieranie śmieci), b) odśnieżanie terenu w okresie zimowym (w wyznaczonych miejscach przez Kierownika Ośrodka) przy użyciu odśnieżarki oraz łopat, c) zabezpieczenie (przed okresem zimowym) w domkach przed zamarznięciem: kranów, muszli oraz umywalek - wlanie środka przeciw zamrażającego. 3. Pozostałe czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia wykonywane podczas przekazywania kluczy wczasowiczom: 1) do domków: a) przyniesienie z magazynu znajdującego się na terenie ośrodka czystej pościeli do domku, b) przekazanie wyposażenia kuchni tj. talerze, sztućce itd. (zgodnie z wykazem ruchomości znajdującym się w każdym domku), c) zaopatrzenie w worki na śmieci na cały okres pobytu wczasowiczów, przebywających w pokojach, 2) do pokoi: a) przyniesienie z magazynu znajdującego się na terenie ośrodka czystej pościeli oraz obleczenie tej pościeli na łóżkach, b) przekazanie wyposażenia kuchni tj. talerze, sztućce itd. (zgodnie z wykazem ruchomości znajdującym się w każdym pokoju), c) zaopatrzenie w worki na śmieci przebywających w pokojach oraz przekazywanie papieru toaletowego na cały okres pobytu wczasowiczów. III. W ramach usługi ochrony mienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujący zakres prac: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony oraz z wykorzystaniem systemu monitoringu sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia na terenie ośrodka polegającą na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciw działających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, obejmującą swym zakresem: domki (8 szt.), pokoje (5 szt.), kawiarnię, budynek gospodarczy (piece grzewcze) oraz rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach, plac parkingowy, teren całego ośrodka, pojazdy parkujące na placu parkingowym. 2. Ochronę mienia Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić przez całą dobę, według sporządzonego przez siebie grafiku służb, oraz przy zapewnieniu obsady pracowników na każdej zmianie (przynajmniej jedna osoba na stanowisku pracy na każdej zmianie) - w sposób gwarantujący pełne, należyte i staranne wykonanie przedmiotu umowy. 3. Stałe śledzenie powierzonego do ochrony mienia, wykazanego w ust. 1, w celu jego prawidłowego zabezpieczenia przed: kradzieżą, włamaniem, wszelkimi wypadkami nadzwyczajnymi, zamachami, a także atakami terrorystycznymi. 4. Przekazywanie czystych domków i pokoi przyjeżdżającym wczasowiczom, w tym również: 1) sprawdzanie dokumentów (skierowania) umożliwiających pobyt na terenie ośrodka, 2) przekazywanie kluczy, 3) zapoznanie wczasowiczów z instrukcją obsługi sprzętu RTV i AGD, klimatyzacją i sterownikiem do ogrzewania pokoi, 5. Odbiór od wczasowiczów domków i pokoi, w tym: 1) sprawdzanie, każdorazowo w dniu, w którym upływa ostatnia doba ich pobytu, tuż przed opuszczeniem domku wczasowiczów i oddaniem kluczy, stanu ilościowego rzeczy według spisu rzeczy znajdujących się na wyposażeniu każdego domku/pokoju, sprawności wszystkich urządzeń znajdujących się w domku/pokoju oraz innego mienia na terenie użytkowania przez wczasowiczów, 2) w razie stwierdzenia niezgodności ilościowych rzeczy znajdujących się na stanie domku/pokoju lub uszkodzeń, podczas wykonywania czynności, o których mowa w pkt 1, Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy), 3) informowanie telefoniczne lub osobiste Kierownika Ośrodka Wypoczynkowego o fakcie kradzieży lub dewastacji mienia. Informacja powinna być przekazywana w ciągu 2-ch godzin od stwierdzenia szkody. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby usługi, o którym mowa w niniejszym opisie, były świadczone przez Wykonawcę co najmniej jedną osobą, na każdej zmianie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6 300 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 0/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie ochrony mienia wynikające z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005 Nr 145 poz. 1221 z późń. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej: a) dwie usługi ochrony mienia, b)dwie usługi sprzątania wewnątrz budynków: - na łączną cenę co najmniej 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 0/100)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w sekcji III ust. III. 3 pkt III. 3.1 niniejszego ogłoszenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył ważną na dzień składania oferty koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z zapisem art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2005 Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) uprawniającą Wykonawcę do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ze zgodnością z oryginałem przez Wykonawcę). 2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w sekcji III ust. III.3 pkt III.3.2 niniejszego ogłoszenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do usług nadal wykonywanych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a), c) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi, o których mowa w sekcji III ust. III.3 pkt III.3.2, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, d) w miejsce poświadczeń, o których mowa w lit a), Wykonawca może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określonych w paragrafie 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. NR 226 poz.1817). Inne dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: 1)pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia - w przypadku, gdy oferta będzie podpisana przez reprezentację nie wynikającą z dokumentu, o którym mowa w sekcji III ust. III.4 pkt III.4.2; pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodnością notarialnie, 2) formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) formularz cenowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić następujące warunki: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w sekcji III ust. III.4 pkt III.4.2, każdy z Wykonawców oddzielnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie niniejszego ogłoszenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 ustawy, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w sekcji III ust. III.3 pkt III.3.1 niniejszego ogłoszenia, każdy z Wykonawców, który będzie świadczył usługę w zakresie ochrony mienia oddzielnie musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie ochrony mienia tj. każdy z Wykonawców musi przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 3) każdy z Wykonawców musi oddzielnie złożyć oświadczenie, o którym mowa w sekcji III ust.III.7, 4) pozostałe dokumenty Wykonawcy składający ofertę wspólną, mogą złożyć łącznie, 5) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - umocowanie takie może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, 6) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców albo pełnomocnika), 7) w druku oferty oraz dokumentach, które będą stanowić załączniki do oferty, powołując się na Wykonawcę, no.: w miejscu nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika, 8) wszelką korespondencję Zamawiający prowadzić i dokonywać będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
III.7)
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w zakresie wystąpienia: 1) klęsk żywiołowych (kataklizm), 2) awarii na terenie ośrodka
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o., ul. Lenartowicza 73, 41-219 Sosnowiec, pok. 200.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o., ul. Lenartowicza 73, 41-219 Sosnowiec, pok. 200.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.