To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-16
Sieradz: Wykonanie informacji wizualnej Sieradza - etap III
Numer ogłoszenia: 53893 - 2016; data zamieszczenia: 16.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94326 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie informacji wizualnej Sieradza - etap III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - przygotowanie nawierzchni do montażu słupków, - montaż słupków, - wykonanie tablic informacyjnych - kierunkowych i przymocowanie ich do słupków, - odtworzenie nawierzchni po montażu słupków. 2. Z uwagi na to, iż trwałość tablic powinna być równa co najmniej trwałości zastosowanej folii, Zamawiający wymaga by minimalne okresy gwarancyjne materiałów z folią typu 2 wynosiły 10 lat. 3. Pełny zakres robót objętych zamówieniem i przewidzianych do wykonania przedstawia dokumentacja projektowa. 4. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXV specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu lokalizacji tablic informacyjnych, formularza kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 6. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 48.81.00.00 - Systemy informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GZD Sp. z o.o. Sp. k., ul. Lipowa 49a, 11-042 Jonkowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 269917,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173249,68
Oferta z najniższą ceną: 173249,68 / Oferta z najwyższą ceną: 200490,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Remont bramy wjazdowej nr 2 wraz z mechanizmem w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Dostawa implantów ortopedycznych- uzupełnienie
- Przygotowanie projektu planu ogólnego Gminy Sieradz
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "OCZYSZCZANIE ULIC POWIATOWYCH I UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH ULIC I DRÓG POWIATOWYCH"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Sieradza
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w Gminie Gniewkowo w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Wynajem sprzętu oświetleniowego i konstrukcji na potrzeby Festiwalu Misteria Paschalia 2025
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Kamienicy
- Realizacja robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z zadaniem pn.: "Park Kolejowy etap I pod estakadami kolejowymi na odcinku od ul. Mikołaja Kopernika do ul. Grzegórzeckiej Krakowie"
- "Łączy Nas zieleń- betonozie mówimy NIE - modernizacja terenów zielonych na terenie gminy Brudzew "
- Wykonanie budowy ogrodu sensorycznego na terenie Centrum Zdrowia Białołęka przy ul. Przykoszarowej 16
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.