Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Słupca: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Cieninie Zabornym.
Numer ogłoszenia: 53893 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Cienin Zaborny , Cienin Zaborny 44, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 277 22 41, faks 0-63 274 36 76 wew. 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.slupca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Cieninie Zabornym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest ocieplenie stropodachu nad częścią dobudowaną szkoły i sali gimnastycznej z pokryciem połaci papą termozgrzewalną, wymiana pokrycia dachu na starym budynku szkoły podstawowej z dachówki karpiówki na blachę dachówkopodobną a w szczególności: roboty rozbiórkowe na dachu, oraz pokrycie dachu i roboty blacharskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zmianami). 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na wymianę pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Cieninie Zabornym. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, środki finansowe powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ najpóźniej w dniu 21.04.2009 r. do godz. 9.45 6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia. 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w Postępowaniu określone w art. 22 i 23 Ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania w trybie art. 24 Ustawy powinien wykazać następujące warunki: 2.1.Posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z art. 12, art.13 ust.1 pkt 2 oraz art. 14 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 , Dz.U.2006 r.Nr 156,poz. 1118 ). 2.2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wymiany pokrycia dachu, to jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, z których każda odpowiadała swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot Zamówienia; 2.3.Wszystkie osoby które będą wykonywać Zamówienie nie powinny posiadać przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wysokości, 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia powinni załączyć dokument pełnomocnictwa - dowód ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Wraz z ofertą każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2.Wraz z ofertą każdy Wykonawca powinien złożyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot Zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; Wyżej wymieniony wykaz należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3.Wraz z ofertą każdy Wykonawca powinien złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wyżej wymieniony wykaz należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 1.4.Ponadto Wykonawca powinien złożyć zaświadczenie lub inny dokument dotyczący osoby mającej kierować robotami budowlanymi stwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 zm); 1.5.Wraz z ofertą każdy Wykonawca powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.slupca.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli Gminy Słupca
ul. Sienkiewicza 16
62-400 Słupca
Budynek Urzędu Gminy Słupca, pok. nr 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli Gminy Słupca ul. Sienkiewicza 16 62-400 Słupca Budynek Urzędu Gminy Słupca, pok. nr 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Dostawa zestawu wideokolonoskopowego.
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 1"
- Likwidacja barier transportowych - Zakup mikrobusu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz SOSW w Słupcy_post_2
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej, samorządowego żłobka oraz samorządowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja dachu budynku Przedszkola w Brzezinach
- Budowa kancelarii leśnictwa Babsk
- Program Dach - modernizacja pokryć dachowych
- Przebudowa i remont dachu w Ośrodku Szkoleniowym w Niwkach.
- Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kośmidry wraz z wykonaniem ujęcia wód podziemnych w Kośmidrach oraz budową podziemnego zbiornika na wodę w miejscowości Pawonków
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.