eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulic Krętej i Ziemiańskiej w miejscowości Gorzów Wielkopolski, w zakresie utwardzenia nawierzchni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Gorzów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulic Krętej i Ziemiańskiej w miejscowości Gorzów Wielkopolski, w zakresie utwardzenia nawierzchni
Numer ogłoszenia: 53906 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 534188 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, faks 095 7225385.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulic Krętej i Ziemiańskiej w miejscowości Gorzów Wielkopolski, w zakresie utwardzenia nawierzchni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ulic Krętej i Ziemiańskiej w miejscowości Gorzów Wielkopolski, w zakresie utwardzenia nawierzchni. 2.Rodzaj zamówienia roboty budowlane 3.Numer sprawy ZP/PN/11/2013 4.Kod i opis wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45.23.31.20-6- roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20-7- roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40-2- roboty drogowe 5.Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia pkt. 6 6.Zakres robót obejmuje 6.1. Przebudowę ul. Krętej przebudowa drogi z żużla na odcinku 210 mb i szerokości ca 5.0 m. Przebudowywana droga znajduje się w Gorzowie Wielkopolskim w obrębie nr 11 - Zakanale, działka gruntu oznaczona numerem ewidencyjnym 1129/2, 6.1.1.Stan istniejący: ulica Kręta jest drogą gminną o zmiennej nawierzchni. Zaczyna się od ul. Kasprzaka krótkim odcinkiem o nawierzchni bitumicznej, następnie przechodzi w drogę o nawierzchni wykonanej z żużla. Odcinek objęty przedmiotem zamówienia posiada zmienną szerokość od 4.0 m do 7.5 m i nie posiada normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych. Istniejąca nawierzchnia przykrywa istniejące zawory wody. Odwodnienie drogi realizowane jest poprzez spływ powierzchniowy. Droga ta jest ślepą ulicą zakończoną pętlą.6.1.2.Zakres prac do wykonania: korytowanie jezdni, zagospodarowanie urobku zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10.0 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego kamiennego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31.5 mm i grubości 15.0 cm zamulonego miałem lub piaskiem łamanym (nie dopuszcza się stosowania kruszywa mineralnego przekruszonego), regulacja wysokości istniejących zaworów wody, wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji i map geodezyjnych powykonawczych, oraz pomiary kontrolne i sprawdzające w dwóch egzemplarzach. Wykonawca w trakcie wykonywania prac w zakresie utwardzenia nawierzchni ww. odcinka ulicy Krętej zapewni ciągłość ruchu samochodowego (przejazdu) dla mieszkańców, przez cały okres trwania umowy. 6.2. Przebudowę ul. Ziemiańskiej przebudowa drogi z destruktu betonowego wymieszanego z kruszywem na odcinku 380 mb i szerokości 3.5 m. Przebudowywana droga znajduje się w Gorzowie Wielkopolskim w obrębie nr 12 - Siedlice, działka gruntu oznaczona numerem ewidencyjnym 406. UWAGA !Projekt budowlany obejmuje odcinek drogi o długości 619 mb dla ul. Ziemiańskiej, przy czym Zamawiający ustalił zakres prac (zgodnie z kosztorysem ofertowym- załącznik nr 2), obejmujących długość 380 mb ul. Ziemiańskiej. 6.2.1.Stan istniejący ulica Ziemiańska jest drogą gminną wykonaną z destruktu betonowego wymieszanego z kruszywem. Odcinek objęty przedmiotem zamówienia posiada zmienną szerokość od 2.5 m do 3.5 m i nie posiada normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych. Istniejąca nawierzchnia przykrywa istniejące studzienki kanalizacji sanitarnej. Droga ta łączy ul. Kobylogórską z ul. Dworską. 6.2.2 Zakres prac do wykonania korytowanie jezdni, zagospodarowanie urobku zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10.0 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego kamiennego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31.5 mm i grubości 15.0 cm zamulonego miałem lub piaskiem łamanym (nie dopuszcza się stosowania kruszywa mineralnego przekruszonego), regulacja istniejących studzienek kanalizacji sanitarnej wraz z obrukowaniem dwoma rzędami brukowca na betonie C- 12/15, wykonanie poboczy o normatywnym spadku pozwalającym sprawnie odprowadzić wody opadowe z jezdni. Szerokość poboczy wynosi 1.5 m, wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji i map geodezyjnych powykonawczych oraz pomiary kontrolne i sprawdzające w dwóch egzemplarzach. Wykonawca w trakcie wykonywania prac w zakresie utwardzenia nawierzchni ww. odcinka ulicy Ziemiańskiej zapewni ciągłość ruchu samochodowego (przejazdu) dla mieszkańców, przez cały okres trwania umowy. 7.Niweleta przebudowanej ul. Krętej i ul. Ziemiańskiej ma maksymalnie nawiązywać do istniejącej niwelety. 8.Wymagania techniczne dla przebudowywanych dróg. klasa techniczna drogi D - droga dojazdowa, projektowana prędkość Vp=40 km/h, szerokość jezdni 5.0 m, przechyłka nawierzchni typu daszkowego ze spadkiem 3%.9.Charakterystyka prac towarzyszących: 9.1. Roboty ziemne: na całej długości przebudowywanej drogi będzie zrywana istniejąca nawierzchnia w związku z tym roboty ziemne ograniczają się do ewentualnego lokalnego pogłębienia koryta jezdni. 9.2. Sposób wykonywania robót przy zbliżeniach do drzew i krzewów w stosunku do wszystkich drzew i krzewów rosnących w sąsiedztwie projektowanego zakresu prac należy przestrzegać zasad ochrony zgodnie z wymogami prawa budowlanego, oraz pozostałych przepisów nakładających obowiązek ochrony i utrzymania zieleni w należytym stanie. Wszelkie prace muszą być prowadzone w sposób nieszkodzący drzewom. Wszelkie uszkodzenia systemów korzeniowych, pni lub koron drzew należy natychmiast usuwać, powierzając te prace wyspecjalizowanym jednostkom. Wszystkie drzewa, które będą się znajdowały w bliskim sąsiedztwie prowadzenia prac drogowych muszą być zabezpieczone na cały okres prowadzenia prac. Wszelkie prace w bezpośrednim sąsiedztwie drzew (odległość 1.5 m i mniejsza) należy wykonywać ręcznie. Podczas całego cyklu budowy należy przestrzegać następujących zasad nie dopuszczalne jest bezpośrednie uszkadzanie drzew - bez względu na rodzaj i przyczynę, -zakaz palenia ognisk pod drzewami, -nie dopuszcza się poruszania pojazdów i maszyn zagęszczających podłoże pod drzewami oraz obrywających masy korzeniowe. 10.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: projekcie budowlanym i kosztorysie ofertowym, stanowiącym odpowiednio załączniki nr 2, 16,17 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11.Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach ww. zamówienia podane jest w druku kosztorysu ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 12.W ramach wyszczególnionych w ww. kosztorysie robót należy wykonać również: wszelkie roboty- prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze i towarzyszące wynikające ze specyfikacji technicznej; wszelkie inne roboty, prace, czynności obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (projektu, umowy, specyfikacji technicznej, kosztorysu ofertowego). 13.Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w specyfikacji technicznej, kosztorysie ofertowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem. 14.Wyroby budowlane, o których mowa w pkt 13 powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z póź. Zm.) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej, kosztorysie ofertowym. 15.Odpady, śmieci powstałe w trakcie realizacji robót (rozbiórek) Wykonawca wywiezie poza teren budowy i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21). 16.Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną, oraz kosztorysem ofertowym. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ i załącznikach do SIWZ należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm, przepisów Prawa budowlanego, oraz zasad wiedzy technicznej. 17.Opracowanie dokumentów powykonawczych. Wykonawca wykona geodezyjny pomiar powykonawczy, z naniesieniem zmian na mapie zasadniczej m. Gorzowa Wlkp. 18.Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca winien udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady- zgodnie z warunkami umowy- załącznik nr 15.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo- Usługowe PACHOLAK Bobowicko,, ul. Pałacowa 7, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163216,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137722,67

  • Oferta z najniższą ceną: 137722,67 / Oferta z najwyższą ceną: 216172,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.