Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-26
Kroczyce: Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu pn.
Remont I piętra SP ZOZ SKALMED wraz z doposażeniem sprzętowym
Numer ogłoszenia: 53910 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej SKALMED , ul. Batalionów Chłopskich 33, 42-425 Kroczyce, woj. śląskie, tel. 0-34 315 20 10, faks 0-34 315 20 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skalmed.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu pn. Remont I piętra SP ZOZ SKALMED wraz z doposażeniem sprzętowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, aparatury medycznej - wyrobów medycznych , który ze względu na specyfikę został podzielony na trzy części, zwane na potrzeby niniejszego postępowania pakietami. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem zakazu składania ofert częściowych w ramach poszczególnych pakietów. W ramach I pakietu przedmiotem zamówienia objęty jest następujący sprzęt medyczny: a.) fotel ginekologiczny, b.) aparat do magnetoterapii, c.) defibrylator półautomatyczny, d.) holter EKG, e.) kardiotokograf z funkcją FHR i TOCO, f.) cykloergometr, g.) stół do rehabilitacji, g.) aparat do terapii ultradźwiękami, h.) aparat do elektroterapii i laseroterapii, i.) EKG 12 - kanałowy, j.) holter ciśnienia, k.) bieżnia do prób wysiłkowych, l.) system do prób wysiłkowych, W ramach II pakietu przedmiotem zamówienia objęty jest następujący sprzęt medyczny: a.) perymetr b.) autokeratorefraktometr. W ramach III pakietu przewiduje się dostawę następującego sprzętu medycznego: a.) audiometr, b.) aparat do elektrokoagulacji, c.) lampy bezcieniowe - mobilna, - ścienna lub sufitowa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek: a)Wykonali co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego o wartości: - dla pakietu I dostarczyli sprzęt medyczny do rehabilitacji lub/i diagnostyki kardiologicznej lub/i ginekologiczny o wartości min. 120 000 zł brutto - dla pakietu II dostarczyli sprzęt medyczny do diagnostyki okulistycznej o wartości min. 35 000 zł brutto - dla pakietu III dostarczyli sprzęt medyczny laryngologiczny lub/i pomocniczy o wartości min. 30 000 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
specyfikację techniczną oferowanego sprzętu w ramach danego pakietu tj. oświadczenie wg załącznika do siwz,
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie innych dokumentów dołączonych do oferty,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1.termin realizacji może ulec skróceniu w następujących sytuacjach: a.w przypadku wcześniejszego wykonania dostawy przez Wykonawcę, 2.termin realizacji może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: a.w przypadku nieprzewidywalnej konieczności dostosowania pomieszczenia do montażu urządzenia o czas niezbędny do dokonania zmian. 3.inne zmiany uzasadniające zmianę postanowień umowy: a.jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b.możliwa jest zmiana umowy w odniesieniu do oferowanego sprzętu i dopuszczenie dostawy innego sprzętu niż wskazanego w ofercie, wyłącznie pod warunkiem wycofania oferowanego sprzętu z produkcji w okresie od dnia złożenia oferty do dnia realizacji zamówienia, a nowy sprzęt ma parametry nie gorsze niż wskazany w ofercie, 4.Warunki dokonywania zmian: a.inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b.uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c.forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skalmed.pl oraz http://eurzad.gwkroczyce.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ SKALMED
ul. Batalionów Chłopskich 29
42-425 Kroczyce
punkt rejestracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, punkt rejestracji tj. SP ZOZ SKALMED, ul. Batalionów Chłopskich 33, 42 - 425 Kroczyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I sprzęt medyczny do rehabilitacji i diagnostyki kardiologicznej oraz ginekologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następujących urządzeń: a.) fotel ginekologiczny, b.) aparat do magnetoterapii, c.) defibrylator półautomatyczny, d.) holter EKG, e.) kardiotokograf z funkcją FHR i TOCO, f.) cykloergometr, g.) stół do rehabilitacji, g.) aparat do terapii ultradźwiękami, h.) aparat do elektroterapii i laseroterapii, i.) EKG 12 - kanałowy, j.) holter ciśnienia, k.) bieżnia do prób wysiłkowych, l.) system do prób wysiłkowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.30.00-8, 33.15.50.00-1, 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II sprzęt medyczny okulistyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następujących urządzeń: a) perymetr b) autokeratorefraktometr.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.41.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III sprzęt laryngologiczny i pomocniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa następujących urządzeń: a.) audiometr, b.) aparat do elektrokoagulacji, c.) lampy bezcieniowe - mobilna, - ścienna lub sufitowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. gwarancja - 10
INNE PRZETARGI KROCZYCE
więcej: przetargi KROCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rehabilitacji do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.