eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszycepełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Modernizacja gospodarki cieplnej budynków należących do Ośrodka Centrum Edukacji Młodzieży w Bartoszycach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Bartoszyce: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Modernizacja gospodarki cieplnej budynków należących do Ośrodka Centrum Edukacji Młodzieży w Bartoszycach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Numer ogłoszenia: 53913 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota-Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629742, fax 089 7625310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbartoszyce.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Modernizacja gospodarki cieplnej budynków należących do Ośrodka Centrum Edukacji Młodzieży w Bartoszycach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Modernizacja gospodarki cieplnej budynków należących do Ośrodka Centrum Edukacji Młodzieży przy ul. Limanowskiego w Bartoszycach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, stanowiącego jednocześnie projekt współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, obejmująca swoim zakresem: a) wybór zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) wykonawcy robót budowlanych, b) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót, c) wybór zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy dostaw niezbędnego wyposażenia, a następnie kompleksowy nadzór nad ich realizacją, d) zarządzanie, kontrolowanie, nadzorowanie i rozliczanie projektu wynikające z umów na dofinansowanie projektu zawartych z jednostkami współfinansującymi realizację projektu, a także z obowiązków wynikających z przepisów prawa właściwych dla realizowanego projektu, w tym: - raportowanie i monitorowanie realizacji projektu zgodnie z Wytycznymi dla Państwa - Beneficjenta w sprawie raportowania i monitorowania obejmującymi w szczególności sporządzanie sprawozdań okresowych, rocznych i końcowych z realizacji projektu, - sporządzanie wniosków o płatność, - tłumaczenie dokumentów na język angielski w zakresie niezbędnym do obsługi realizowanego projektu, e) obsługa okresu gwarancyjnego, tj.: - nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, - przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem zamawiającego, 2) szczegółowy opis zadania objętego usługą pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji, 3) zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej Oryginalny kod CPV: 74.14.21.00 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) wadium w wysokości 10.000,00 złotych należy wnieść w terminie do dnia 27.03.2008 r. do godz. 10:00, tj. przed upływem terminu składania ofert, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 3) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: 66 1160 2202 0000 0000 6191 0254, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, chodzi o usługi obejmujące pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego, Menadżera Projektu, itp.) nad realizacją inwestycji kubaturowych współfinansowanych ze środków pochodzących z zagranicy (Unia Europejska, Mechanizm Finansowy EOG, Norweski Mechanizm Finansowy, Bank Światowy, itp.) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych brutto każda, oraz usługi obejmujące przeprowadzenie co najmniej dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych (zakończonych podpisaniem umowy) współfinansowanych ze środków pochodzących z zagranicy (Unia Europejska, Mechanizm Finansowy EOG, Norweski Mechanizm Finansowy, Bank Światowy, itp.) o wartości szacunkowej każdego z nich nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także wykazać się doświadczeniem przy nadzorowaniu co najmniej jednej roboty związanej z termomodernizacją budynku (chodzi o wymianę stolarki lub docieplenie) o kubaturze nie mniejszej niż 14000 m3, inspektor nadzoru ds. sanitarnych - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także wykazać się doświadczeniem przy nadzorowaniu co najmniej jednej roboty związanej z budową (przebudową, remoncie, modernizacji) kotłowni o mocy powyżej 1 MW na paliwa biomasowe oraz doświadczeniem przy nadzorowaniu co najmniej jednej roboty związanej z budową sieci zewnętrznej ciepłowniczej o długości nie mniejszej niż 500 m, inspektor nadzoru ds. elektrycznych - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, inspektor nadzoru ds. teletechnicznych - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także wykazać się doświadczeniem przy nadzorowaniu co najmniej jednej roboty związanej z systemem telemetrii i monitoringu oraz wizualizacji (instalacja oprogramowania) pracy kotłowni, specjalista ds. zamówień publicznych - musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, a także wykazać się doświadczeniem w przeprowadzeniu co najmniej dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych (zakończonych podpisaniem umowy) o wartości szacunkowej każdego z nich nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych, których przedmiot zamówienia współfinansowany był ze środków pochodzących z zagranicy (Unia Europejska, Mechanizm Finansowy EOG, Norweski Mechanizm Finansowy, Bank Światowy, itp.), specjalista ds. rozliczeń - musi wykazać się doświadczeniem w rozliczaniu (raportowanie i monitorowanie realizacji projektu, sporządzanie wniosków o płatność, tłumaczenie dokumentów na język angielski) co najmniej dwóch nadzorowanych projektów o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych brutto, współfinansowanych ze środków pochodzących z zagranicy (Unia Europejska, Mechanizm Finansowy EOG, Norweski Mechanizm Finansowy, Bank Światowy, itp.), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 750.000,00 złotych brutto, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 2 do specyfikacji), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji); do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług podobnych do przedmiotu zamówienia, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji), 5) kopie dokumentów każdego z inspektorów nadzoru wymienionych w pkt 5 ppkt 1 lit. b) tiret drugie specyfikacji, stwierdzających przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) oraz ich aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 750.000,00 złotych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.computerland.pl/powiat_bartoszyce

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1, pokój nr 219..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania wspierana jest przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.