Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-17
Bartoszyce: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Modernizacja gospodarki cieplnej budynków należących do Ośrodka Centrum Edukacji Młodzieży w Bartoszycach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
Numer ogłoszenia: 53913 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota-Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629742, fax 089 7625310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbartoszyce.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Modernizacja gospodarki cieplnej budynków należących do Ośrodka Centrum Edukacji Młodzieży w Bartoszycach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Modernizacja gospodarki cieplnej budynków należących do Ośrodka Centrum Edukacji Młodzieży przy ul. Limanowskiego w Bartoszycach z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, stanowiącego jednocześnie projekt współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, obejmująca swoim zakresem: a) wybór zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) wykonawcy robót budowlanych, b) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót, c) wybór zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy dostaw niezbędnego wyposażenia, a następnie kompleksowy nadzór nad ich realizacją, d) zarządzanie, kontrolowanie, nadzorowanie i rozliczanie projektu wynikające z umów na dofinansowanie projektu zawartych z jednostkami współfinansującymi realizację projektu, a także z obowiązków wynikających z przepisów prawa właściwych dla realizowanego projektu, w tym: - raportowanie i monitorowanie realizacji projektu zgodnie z Wytycznymi dla Państwa - Beneficjenta w sprawie raportowania i monitorowania obejmującymi w szczególności sporządzanie sprawozdań okresowych, rocznych i końcowych z realizacji projektu, - sporządzanie wniosków o płatność, - tłumaczenie dokumentów na język angielski w zakresie niezbędnym do obsługi realizowanego projektu, e) obsługa okresu gwarancyjnego, tj.: - nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, - przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem zamawiającego, 2) szczegółowy opis zadania objętego usługą pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji, 3) zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej Oryginalny kod CPV: 74.14.21.00 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1) wadium w wysokości 10.000,00 złotych należy wnieść w terminie do dnia 27.03.2008 r. do godz. 10:00, tj. przed upływem terminu składania ofert, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 3) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: 66 1160 2202 0000 0000 6191 0254, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, chodzi o usługi obejmujące pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego, Menadżera Projektu, itp.) nad realizacją inwestycji kubaturowych współfinansowanych ze środków pochodzących z zagranicy (Unia Europejska, Mechanizm Finansowy EOG, Norweski Mechanizm Finansowy, Bank Światowy, itp.) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych brutto każda, oraz usługi obejmujące przeprowadzenie co najmniej dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych (zakończonych podpisaniem umowy) współfinansowanych ze środków pochodzących z zagranicy (Unia Europejska, Mechanizm Finansowy EOG, Norweski Mechanizm Finansowy, Bank Światowy, itp.) o wartości szacunkowej każdego z nich nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także wykazać się doświadczeniem przy nadzorowaniu co najmniej jednej roboty związanej z termomodernizacją budynku (chodzi o wymianę stolarki lub docieplenie) o kubaturze nie mniejszej niż 14000 m3, inspektor nadzoru ds. sanitarnych - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także wykazać się doświadczeniem przy nadzorowaniu co najmniej jednej roboty związanej z budową (przebudową, remoncie, modernizacji) kotłowni o mocy powyżej 1 MW na paliwa biomasowe oraz doświadczeniem przy nadzorowaniu co najmniej jednej roboty związanej z budową sieci zewnętrznej ciepłowniczej o długości nie mniejszej niż 500 m, inspektor nadzoru ds. elektrycznych - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, inspektor nadzoru ds. teletechnicznych - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także wykazać się doświadczeniem przy nadzorowaniu co najmniej jednej roboty związanej z systemem telemetrii i monitoringu oraz wizualizacji (instalacja oprogramowania) pracy kotłowni, specjalista ds. zamówień publicznych - musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, a także wykazać się doświadczeniem w przeprowadzeniu co najmniej dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych (zakończonych podpisaniem umowy) o wartości szacunkowej każdego z nich nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych, których przedmiot zamówienia współfinansowany był ze środków pochodzących z zagranicy (Unia Europejska, Mechanizm Finansowy EOG, Norweski Mechanizm Finansowy, Bank Światowy, itp.), specjalista ds. rozliczeń - musi wykazać się doświadczeniem w rozliczaniu (raportowanie i monitorowanie realizacji projektu, sporządzanie wniosków o płatność, tłumaczenie dokumentów na język angielski) co najmniej dwóch nadzorowanych projektów o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych brutto, współfinansowanych ze środków pochodzących z zagranicy (Unia Europejska, Mechanizm Finansowy EOG, Norweski Mechanizm Finansowy, Bank Światowy, itp.), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 750.000,00 złotych brutto, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 2 do specyfikacji), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji); do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług podobnych do przedmiotu zamówienia, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji), 5) kopie dokumentów każdego z inspektorów nadzoru wymienionych w pkt 5 ppkt 1 lit. b) tiret drugie specyfikacji, stwierdzających przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) oraz ich aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 750.000,00 złotych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.computerland.pl/powiat_bartoszyce
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Bartoszycach, ul. Grota Roweckiego 1, pokój nr 219..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania wspierana jest przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bartoszyce.
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach
- "2025-Zakup i dostawa paliw płynnych oraz najem zbiornika"
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.