eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Projekt budowlany i wykonawczy dwóch budynków komunalnych w Malborku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Malbork: Projekt budowlany i wykonawczy dwóch budynków komunalnych w Malborku
Numer ogłoszenia: 5391 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany i wykonawczy dwóch budynków komunalnych w Malborku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej dla realizacji dwóch budynków komunalnych w Malborku w tym 1.Budynek nr 1 ilość lokali mieszkalnych 27-32 2.Budynek nr 2 ilość lokali mieszkalnych 27-32 Projekty budowlane należy wykonać dla każdego z budynku osobno , w tym: - Badania geologiczne podłoża gruntowego - szt.2 - projekt budowlany i wykonawczy branży architektonicznej - szt. 6 + 1 w wersji elektronicznej - projekt budowlany i wykonawczy branży konstrukcyjnej - szt. 6 + 1 w wersji elektronicznej - projekt budowlany i wykonawczy branży instalacji wod-kan. - szt. 6 + 1 w wersji elektronicznej - projekt budowlany i wykonawczy branży instalacji C.O. wraz z projektem węzła - szt. 6 + 1 w wersji elektronicznej - projekt budowlany i wykonawczy branży instalacji teletechnicznej ( w tym domofon) - szt. 6 + 1 w wersji elektronicznej - projekt budowlany i wykonawczy branży instalacji gazowej - szt. 6 + 1 w wersji elektronicznej - projekt budowlany i wykonawczy branży instalacji elektrycznej (w tym niskoprądowych)- szt. 6 + 1 w wersji elektronicznej - kosztorysy inwestorskie dla każdej z branż po 3 szt. - zbiorcze zestawienie kosztów ( forma do uzgodnienia z zamawiającym) - 3 szt. - przedmiary dla każdej z branż po 3 szt. + 1 w wersji elektronicznej - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż szt.3 + 1 w wersji elektronicznej Opracowania wspólne dla obu budynków - projekt zagospodarowania terenu i małej architektury( w tym oświetlenie terenu objętego opracowaniem ) - szt. 6 + 1 w wersji elektronicznej - projekty budowlane i wykonawcze przyłączy lub rozbudowy sieci dla wszystkich branż zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi przedsiębiorstw branżowych - po szt.6 + 1 w wersji elektronicznej na każdą branżę - projekt budowlany drogowy i odwodnienia terenu - szt.6 +1 w wersji elektronicznej - kosztorysy inwestorskie dla każdej z branż po 3 szt. - zbiorcze zestawienie kosztów ( forma do uzgodnienia z zamawiającym) - 3 szt. - przedmiary dla każdej z branż po 3 szt. - mapa do celów projektowych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż szt.2 + 1 w wersji elektronicznej - uzyskanie niezbędnych prawem opinii i uzgodnień ( w tym branżowych) - uzyskanie pozwolenia na budowę Założenia projektowe 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych: - budynki podpiwniczone o 4 kondygnacjach nadziemnych ( parter, I piętro, II piętro, poddasze użytkowe) - rozwiązania powtarzalne lub indywidualne - garaże w piwnicy - dach - kąt nachylenia 30 0 - 40 0 zgodnie z dec. o w. z i z.t. - ilość lokali mieszkalnych( 1pokojowych 8-10, 2pokojowych 15-16, 3 pokojowych 4-6) - powierzchnia mieszkań (1pokojowych 24-30m2, 2pokojowych 38-46m2,3pokojowe 46-58m2) - stropy nad piwnicą z płyt kanałowych powyżej zgodnie z przyjętą technologią obiektu UWAGA! Powyższe ilości egzemplarzy projektów budowlanych, przedmiarów i kosztorysów obejmują ilości wymagane do przekazania zamawiającemu po uzyskaniu pozwolenia na budowę. Nie obejmują one egzemplarzy roboczych przekazywanych przez wykonawcę do uzgodnień i pozwolenia na budowę. Uwaga! Zamawiający dopuszcza adaptację wcześniej wykonanych projektów budowlanych budynków pod warunkiem spełnienia wymagań zawartych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków technicznych przedsiębiorstw branżowych. Uwaga! Projektowane instalacje wewnętrzne muszą zapewniać możliwość indywidualnego rozliczenia lokali mieszkalnych i użytkowych za dostarczone media Uwaga! Projektowane budynki powinny odpowiadać warunkom zawartym w rozporządzeniu dotyczących energooszczędności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz. 560), zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niniejszy warunek mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niniejszy warunek musi spełniać odrębnie każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu 1) Podwykonawstwo Zamawiający ustala, że realizacja zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom . 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 3: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełnić Wykonawcy niniejszej SIWZ, oraz w wypełnionych i przedłożonych dokumentach składających się na ofertę wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełnić Wykonawcy Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 do 3 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Przedłożenie 3 referencji na podstawie których wybudowano 3 obiekty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia. 4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 3-5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 3 ppkt 1-5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokument wymieniony w pkt 3 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku, do których mniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp -winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę Konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 6. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych przez Wykonawcę: Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę i niepodlegających ujawnieniu. Dokumenty niejawne - zastrzeżone, składane w ofercie, Wykonawca wydziela zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp oraz dokumentów składanych w ofercie, których jawność wynika z innych aktów prawnych. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona analizy ofert, ustalając dokumenty części jawnej ofert, które mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, na ich wniosek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka , Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, Wydział IZP.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka, ul.Plac Słowiański 5 , sekretariat pok.115.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.