To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Stargard Szczeciński: dozorowanie obiektów Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim w latach 2014 - 2016
Numer ogłoszenia: 539218 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 479310 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dozorowanie obiektów Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim w latach 2014 - 2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: dozorowanie obiektów Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim w latach 2014 - 2016 2. Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu wszelkich czynności dotyczących dozorowania przez osoby fizyczne, zwane strażnikami, obiektów Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim, a w tym: a. budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Czarnieckiego 17 b. budynku Ratusza Miejskiego na Rynku Staromiejskim w celu zabezpieczenia mienia przed kradzieżą z włamaniem z zewnątrz oraz ochroną obiektów przed wystąpieniem szkody. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Charakterystyka obiektów podlegających dozorowi: a. budynek Urzędu Miejskiego, ul. Czarnieckiego 17 a) budynek dwupiętrowy z częściowo użytkowanym poddaszem oraz użytkowanymi piwnicami, o powierzchni użytkowej ok. 2000 m2, b) pomieszczenia garażowe - 5 szt. i warsztat; c) ogrodzony teren wokół budynku - ok. 4000 m2. b. budynek Ratusza Miejskiego, Rynek Staromiejski 1 budynek piętrowy z użytkowanymi pomieszczeniami piwnic oraz poddasza, o powierzchni użytkowej ok. 2500 m2. 2) Obiekty powierzone do dozorowania posiadają właściwe zabezpieczenia przed włamaniami i niebezpieczeństwem pożaru, poprzez właściwe zamknięcie, ogrodzenie, oświetlenie i wyposażenie w stosowny sprzęt przeciwpożarowy. 4. Zakres dozoru: Dozorowanie obiektów Urzędu przez osoby fizyczne (na każdy obiekt jedna osoba) 1) godziny pracy: a) w dni robocze od godziny 16:00 do godziny 8:00 dnia następnego; b) w dni wolne od pracy i dni świąteczne - całą dobę, (Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ustalonych godzin pracy, tj. zwiększenia lub zmniejszenia czasu dozorowania. O ewentualnych zmianach godzin dozorowania Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie na 2 dni robocze przed dokonaniem zamierzonej zmiany). 2) zakres czynności: a) systematyczna (co 4 godziny) kontrola pod względem bezpieczeństwa wszystkich pięter, piwnic i poddasza obiektów Urzędu oraz ogrodzonego terenu, poprzez wnikliwe sprawdzanie zabezpieczeń, urządzeń i zamknięć w obiekcie i w ogrodzeniu. b) niezwłoczne zgłaszanie - Wykonawcy oraz wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego - stwierdzonych podczas dozoru usterek w zabezpieczeniu obiektu, oraz niezbędne zabezpieczenie, w ramach swoich możliwości, miejsca obarczonego wadą do czasu przejęcia go przez Zamawiającego. c) natychmiastowe powiadamianie o dostrzeżonym fakcie zaistnienia włamania, dewastacji obiektu czy kradzieży, zarówno w dozorowanym obiekcie, jak i na terenie objętym dozorem, odpowiednich służb (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Sieci Elektrycznej, itp.) oraz Wykonawcę i wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) przyjmowanie w godzinach dozorowania (budynek przy ul. Czarnieckiego 17) telefonicznych zgłoszeń od mieszkańców miasta o zauważonych awariach lub kolizjach na terenie miasta, a następnie telefoniczne informowanie o nich właściwe służby, zgodnie z otrzymaną instrukcją Zamawiającego; prowadzenie rejestru odbieranych zgłoszeń. 2) pełnienie nadzoru nad kluczami do pomieszczeń w obiekcie, a w szczególności poprzez: a) wydawanie osobom upoważnionym i odbieranie od nich kluczy do pomieszczeń w obiekcie, b) kontrolę uprawnień pracowników Zamawiającego oraz służb sprzątających obiekt do pobierania i zdawania kluczy do pomieszczeń, c) sprawdzanie kompletności kluczy oraz niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o przypadkach zagubienia, uszkodzenia lub podejrzeniu wykonania duplikatu klucza, d) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o nieuprawnionym pozostawaniu pracowników Zamawiającego w obiekcie po zakończeniu pracy, e) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o próbach pobrania kluczy do pomieszczeń bez ważnego upoważnienia, 3) otwieranie i zamykanie drzwi pracownikom Urzędu, wskazanym pisemnie przez Zamawiającego, wykonującym czynności służbowe po godzinach pracy Urzędu, Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTISERVICE Sp. z o.o., ul. Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 301360,80
Oferta z najniższą ceną: 301360,80 / Oferta z najwyższą ceną: 399110,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej i ochrony interwencyjnej obiektów i mienia w Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
więcej: Usługi dozorowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.