To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-29
Ogłoszenie nr 53924 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.
Bieruń: UTRZYMANIE ZIELENI W GMINIE BIERUŃ W ROKU 2017: SADZENIE DRZEW, KRZEWÓW I BYLIN NA TERENIE MIASTA WRAZ Z ICH PIELĘGNACJĄ ORAZ PIELĘGNACJA NASADZEŃ Z LAT POPRZEDNICH I TERENÓW ZIELONYCH.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 40607-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, krajowy numer identyfikacyjny
27150489700000, ul.
Rynek
14,
43150
Bieruń, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 242 400, faks
322 164 777, e-mail
rzp@um.bierun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE ZIELENI W GMINIE BIERUŃ W ROKU 2017: SADZENIE DRZEW, KRZEWÓW I BYLIN NA TERENIE MIASTA WRAZ Z ICH PIELĘGNACJĄ ORAZ PIELĘGNACJA NASADZEŃ Z LAT POPRZEDNICH I TERENÓW ZIELONYCH.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: "Utrzymanie zieleni w Gminie Bieruń w roku 2017: Sadzenie drzew, krzewów i bylin na terenie miasta wraz z ich pielęgnacją oraz pielęgnacja nasadzeń z latach poprzednich i terenów zielonych ". 3. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie1: Sadzenie dużych drzew (z materiału powierzonego) w ilości 200 szt. z bryłą korzeniową min. 10 l z wymianą gruntu, zastosowaniem hydrożelu, wzdłuż ciągów ulicznych dróg gminnych, z założeniem palików o wys. min. 1,8 mi grubości 7 cm oraz 3 - krotne koszenie wokół posadzonych drzew i 10 krotne podlewanie roślin po posadzeniu co 5 - 20 dni w zależności od warunków pogodowych. Pierwsze podlewanie podczas sadzenia. Zadanie 2: Sadzenie krzewów (z materiału powierzonego) w ilości 300 szt. z bryłą korzeniową do 3 l. z zaprawą dołów na terenach zieleni w mieście, 1 krotne podlewanie roślin po posadzeniu co 5 - 20 dni w zależności od warunków pogodowych. Pierwsze podlewanie podczas sadzenia. Zadanie 3: Sadzenie bylin z materiału powierzonego: typu liliowce, funkie, paprocie w ilości 300 szt. z bryłą korzeniową do 2 l, 10 krotne podlewanie roślin po posadzeniu co 5 - 20 dni w zależności od warunków pogodowych. Pierwsze podlewanie podczas sadzenia. Zadnie 4: Pielęgnacja nasadzeń z lat poprzednich i zieleńców (ulice: Marcina, Łysinowa, Świerczyniecka, Barańcowa, Mieszka I, Oświecimska, Korfantego, Wawelska, Węglowa, Kossaka, Warszawska, Nasypowa, Bijasowicka (park), Królowej Jadwigi, Ekonomiczna; teren: przy pomniku Św. Walentego, na Rynku, ronda przy KWK "Piast", osiedle Chemików, Skate Park) poprzez wykonanie cięć pielęgnacyjnych, wymianę zniszczonych palików, nawożenie, koszenie, zwalczanie szkodników (w razie konieczności), uzupełnienie kory, formowanie żywopłotów, podlewanie, pielenie itp., od kwietnia do października. Pielęgnacja obejmuje 1 860 drzew w wieku 5 - 20 lat, 560 krzewów w wieku 5 -20 lat oraz 5 320 m2 powierzchni zieleńców i 268 m2 żywopłotu. Zadanie 5: Trwałe usunięcie uporczywych chwastów (trzciny) w zbiorniku Łysina zarastających lustro wody na powierzchni 0,2 ha, poprzez ich wykopanie i wywiezienie Zadanie 6: Jednokrotne wykoszenie porostu traw na grobli w Bieruniu Starym i w rejonie potoku Bijasowickiego, na pow. 5 ha. 4. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w/w zadań zawiera wzór kalkulacji ceny ofertowej oraz wzór umowy, stanowiące załącznik do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega prawo rezygnacji z części usług jednak nie więcej niż o 20 % wartości zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje: udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań zawartych w art. 29 ust. 3a oraz ust. 4 ustawy pzp. 7. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżeń w zakresie wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
77314100-5,
77211500-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39020.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 35532.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Remont kapitalny zespołu pompowego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- Dostawa 2 sztuk kompletnych pomp do cementacji służących do przetaczania zaczynów cementowych w czasie wiercenia otworów wiertniczych dla PGG S.A. Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych
- ,,Dostawa 2 szt. pomp tłokowych jednoosiowych o napędzie hydraulicznym dla PGG S.A. Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych"
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- Wykonanie badań i certyfikacji sekcji obudów zmechanizowanych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział ZRP z podziałem na zadania.
- Dostawa wraz z montażem Systemu Sygnalizacji Pożaru dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.