Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Zamość: Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie chodników sprzętem lekkim w miejscowościach: Łapiguz, Kalinowice - 13 km na terenie Gminy Zamość. Wymagany sprzęt: 1 sprzęt z pługiem lekkim, gumowym - rzeczywista masa sprzętu (wraz z pługiem odśnieżnym sprzętu): do 2 ton
Numer ogłoszenia: 539344 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość, ul. Partyzantów 3/25, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 639 05 82, faks 84 639 05 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie chodników sprzętem lekkim w miejscowościach: Łapiguz, Kalinowice - 13 km na terenie Gminy Zamość. Wymagany sprzęt: 1 sprzęt z pługiem lekkim, gumowym - rzeczywista masa sprzętu (wraz z pługiem odśnieżnym sprzętu): do 2 ton.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie chodników sprzętem lekkim w miejscowościach: Łapiguz, Kalinowice - 13 km na terenie Gminy Zamość. Wymagany sprzęt: 1 sprzęt z pługiem lekkim, gumowym - rzeczywista masa sprzętu (wraz z pługiem odśnieżnym sprzętu): do 2 ton. Zamawiający na podstawie ostatniego sezonu zimowego szacuje zakres całego zamówienia na 50 godzin i przyjmuje tą ilość wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia postępowania. O potrzebie, kierunku, czasie rozpoczęcia usługi, Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie. Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego niezależnie od pory dnia i nocy, a zakończenie prac w rejonie, czyli przywrócenie pełnej przejezdności polegającej na zapewnieniu płynnego ruchu pieszych na chodniku zgodnie z jego przeznaczeniem nastąpi w ciągu maksymalnie 5 godzin od zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy zapłacenia faktury, rachunku, rozliczenia za skontrolowaną część. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do poprawnego wykonania usługi nieodpłatnie. Sprzęty używane do zimowego utrzymania powinny być dostosowane do efektownej realizacji przedmiotowego zamówienia. W przypadku nie podjęcia akcji na wezwanie Zamawiającego, jeżeli zagraża to bezpieczeństwu ruchu drogowego lub może skutkować znacznymi utrudnieniami ruchu Zamawiający może zlecić te roboty innemu Wykonawcy na koszt Wykonawcy wyłonionego do obsługi danego rejonu. Zamawiający do obsługi sprzętu zapewni wykwalifikowanych operatorów. Wykonawca zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny oraz kontakt e-mailowy lub fax. Przystępując do realizacji umowy i w trakcie jej trwania wybrany Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody mogące zaistnieć w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Polisa musi gwarantować pokrycie szkody w jej rzeczywistej wysokości. Zamawiający uzna chodnik za odśnieżony jeżeli po wykonaniu usługi zalegająca warstwa śniegu będzie nie większa niż 5 cm. Wykonawca obowiązany jest zawiadamiać telefonicznie, na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonanych prac niezwłocznie po ich zakończeniu. Raporty powinny być dostarczane do zamawiającego minimum 1 raz w tygodniu. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie udostępni do wglądu sprzęt zarezerwowany do wykonania przedmiotu zamówienia. Sprzęty do odśnieżania chodników powinny mieć rozstaw kół maximum 140..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlano-Drogowe ZAMBRUK Zenon Kokoszka
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlano-Drogowe ZAMBRUK Zenon Kokoszka
- Usługi Budowlano-Drogowe ZAMBRUK, Płoskie 63J, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4444,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4800,00
Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67. 1. 4 w prowadzonych kolejno postepowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, nie zostały złożone żadne oferty
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa materiałów budowlanych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do miejscowości Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, Jawidz na 2025 rok.
- Dostawa produktów leczniczych
- Remont pokrycia dachowego na budynku Akademii Zamojskiej przy ul. Hrubieszowskiej 24 w Zamość
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników chemicznych, wzorców, testów, surowic i materiałów pomocniczych
- Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Orlej w Zamościu
- Usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 r. znajdujących się w rejonie działania 32 WOG w zakresie 5 części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.