eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskwymiana stolarki okiennej w budynku ZOZ MSWiA w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2005-10-13

POZYCJA 53936

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wymiana stolarki okiennej w budynku ZOZ MSWiA w Gdańsku

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku, do kontaktów: Maciej Jura, ul. Kartuska 4/6 lok. 6, 80-104 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3098284, fax 058 3021782, e-mail: zamowienia@zozmswia.gda.pl, www.zozmswia.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej w budynku ZOZ MSWiA w Gdańsku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje demontaż istniejącej stolarki okiennej i istniejących zewnętrznych parapetów, wywóz i utylizacja zdemontowanej stolarki, wykonanie okien i drzwi, wykonanie montażu stolarki okiennej i parapetów oraz wykonanie obróbki zewnętrznych i wewnętrznych ościeży wraz z pomalowaniem. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku, ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 23.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 12 300,00 zł (dwanaście tysięcy trzysta złotych). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wymagane dokumenty: 1. Aktualny dokument rejestracyjny działalności gospodarczej. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP tj. dla podmiotu zbiorowego. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Bilans i rachunek zysków i strat za rok ubiegły. 6. Dokumenty potwierdzające dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na realizację konkretnego celu) lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 450 000,00 zł. 7. Polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia od odpowiedzialnośći cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1 200 000,00 zł. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie prac zawierający wartość, przedmiot prac, daty wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. Co najmniej 1 z wykonanych zamówień musi odpowiadać rodzajem prac zamówieniu określonemu w SIWZ a wartość tego zamówienia musi wynosić co najmniej 400 000,00 zł. 9. Uprawnienia budowlane dla Kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem na dzień składania ofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.11.2005, cena - 30. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.11.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2005, godzina 09:30, Siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna p. 344.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.