To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-07
Warszawa: Przystosowanie pomieszczenia dla serwerów, dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i oprogramowania do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer ogłoszenia: 53955 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8145 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Szpital dla Dzieci Samodzielnny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kopernika 43, 00-328 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 8267781, 8288999, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie pomieszczenia dla serwerów, dostawa sprzętu komputerowego, serwerów i oprogramowania do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części 1 jest przystosowanie pomieszczenia dla serwerów, w tym: a) dostawa systemu klimatyzacji (2 szt.) wraz z montażem oraz wykonaniem dokumentacji powykonawczej, b) dostawa szafy serwerowej (rack) - 1 szt., c) dostawa i instalacja zasilacza awaryjnego UPS - 1 szt., d) dostawa i instalacja kabli logicznych okablowania strukturalnego i gniazd RJ45 kat. 6 w pomieszczeniu serwerowni, e) dostawa i instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i materiałów. Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa (wraz z rozładunkiem), instalacja, uruchomienie oraz przetestowanie zestawów komputerowych: a) komputerów stacjonarnych z monitorem - 26 szt., b) komputerów przenośnych (laptopów) - 2 szt., Przedmiotem zamówienia w części 3 jest dostawa (wraz z rozładunkiem), instalacja, uruchomienie oraz przetestowanie urządzeń peryferyjnych: a) drukarek laserowych - 20 szt., b) urządzeń wielofunkcyjnych - 10 szt., c) zasilaczy awaryjnych UPS - 34 szt., Przedmiotem zamówienia w części 4 jest dostawa (wraz z rozładunkiem), instalacja, konfiguracja systemu wirtualizacji serwerów (wraz z oprogramowaniem): a) serwerów - 3 szt., b) macierzy dyskowej - 1 szt., c) urządzenia do wykonywania kopii zapasowych - 1 szt., d) zasilacza awaryjnego UPS - 1 szt., e) szafy serwerowej - 1 szt., Przedmiotem zamówienia w części 5 jest dostawa oprogramowania: a) pakietów biurowych - 10 szt., b) oprogramowania antywirusowego - 28 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.82.00.00 - Serwery 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu II, Działania 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013, Projekt - E- WSDZ. Kompleksowa informatyzacja Warszawskiego Szpitala dla Dzieci wraz z wdrożeniem e - usług dla pacjentów.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przystosowanie pomieszczenia dla serwerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA ENERGETYCZNO-BUDOWLANA "ELMOR" Roman Adam Sobczyński
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA ENERGETYCZNO-BUDOWLANA "ELMOR" Roman Adam Sobczyński
- Firma Energetyczno - Budowlana ELMOR Roman Sobczyński, ul. Bartycka 175 paw. E, 00-716 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43043,10
Oferta z najniższą ceną: 43043,10 / Oferta z najwyższą ceną: 76875,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa (wraz z rozładunkiem), instalacja, uruchomienie oraz przetestowanie zestawów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
- CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j., ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68757,00
Oferta z najniższą ceną: 68757,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105713,58
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa (wraz z rozładunkiem), instalacja, uruchomienie oraz przetestowanie urządzeń peryferyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTEAM S.A., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49593,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42178,90
Oferta z najniższą ceną: 42178,90 / Oferta z najwyższą ceną: 128062,68
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa (wraz z rozładunkiem), instalacja, konfiguracja systemu wirtualizacji serwerów (wraz z oprogramowaniem)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REVOTEC SPÓŁKA JAWNA MARCIN STANIEWSKI TOMASZ WOJEWODA
jakie przetargi wygrała firma
REVOTEC SPÓŁKA JAWNA MARCIN STANIEWSKI TOMASZ WOJEWODA
- MAXTO Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda Sp. j., ul. Reduta 5, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138861,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 199783,38
Oferta z najniższą ceną: 199783,38 / Oferta z najwyższą ceną: 242131,26
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa oprogramowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
- CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j., ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10578,00
Oferta z najniższą ceną: 10578,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23684,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Odnowienie wsparcia producenta dla licencji oprogramowania CyberArk
- ZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.