eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynSukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, kserokopiarek, faksów)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-24

Olsztyn: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, kserokopiarek, faksów)
Numer ogłoszenia: 53996 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, kserokopiarek, faksów).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących spełniających minimalne wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Rodzaj materiałów eksploatacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia, wielkości oraz zakres zamówienia określone zostały w formularzu specyfikacji cenowej (załącznik nr 2)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości 12.000 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku: Bank Polska Kasa Opieki S.A w Warszawie Nr: 02 1240 5598 1111 0010 3382 7590 z adnotacją: Wadium - nr sprawy ZP.333/PN/6/2011 5. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt 2 ÷ 5 stosowny oryginał dokumentu należy zdeponować: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, Olsztyn, ul. Emilii Plater 1 pok. 438, najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wniesionego wadium, zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się doświadczeniem należytego wykonania co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał minimum 2 dostawy polegające na wykonaniu dostawy materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN każda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia wydajności oferowanego produktu - raporty z przeprowadzonych testów potwierdzające, że wydajność tuszy/tonerów, podana w formularzu specyfikacji cenowej, jest wynikiem przeprowadzenia testów, zawierające co najmniej oznaczenie jednostki, która przeprowadziła test, warunki w jakich test został przeprowadzany, wyniki testu wydajności (w stronach), dla każdego z oferowanych produktów lub inny dokument potwierdzający, że oferowane produkty równoważne mają parametry i standardy jakościowe nie gorsze, takie same bądź lepsze - w szczególności wydajność, pojemność, jakość druku - w stosunku do materiału oryginalnego (wzorcowego).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1). 2. Wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz specyfikacji cenowej (wzór załącznik nr 2). 3. W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych: a) dokumenty i oświadczenia wskazane w § 10 SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy oferującego dostawy materiałów równoważnych (wzór załącznik nr 6) 4. Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza) dla osoby występującej w imieniu wykonawcy uwzględniające zakres i okres obowiązywania - potwierdzające że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - jeżeli zostało udzielone. 5. W przypadku, gdy Wykonawca, powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (dotyczy spółek cywilnych / konsorcjum): a) pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania ich w postępowaniu, (w oryginale lub kopi dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza), zawierające w szczególności informacje: - upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - adresy i nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - składa każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/urzad_marszalkowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielenia Zezwoleń ul. Emilii Plater 1 pok. 438, 10-562 Olsztyn..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Departament Zamówień Publicznych i Udzielenia Zezwoleń ul. Emilii Plater 1 pok. 438, 10-562 Olsztyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: 1. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny WiM na lata 2007-2013 - Pomoc Techniczna; 2. Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki; 3. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny WiM na lata 2007-2013 - Spójny system obsługi inwestora na Warmii i Mazurach-profesjonalne oddziaływanie promocji gospodarczej; 4. Europejskiego Funduszu Rybackiego - Program Operacyjny RYBY - Pomoc Techniczna; 5. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 oraz budżetu państwa; 6. Europejskiego Funduszu Rolnego - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich - Pomoc Techniczna; 7. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2007-2013; 8. Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Regionalny System Usług - Sieć InnoWaMa - RIS Warmia Mazury PLUS - Monitoring RIS Warmia Mazury PLUS 9. Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 - Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej; 10. Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki -Profesjonalny urząd administracji samorządowej 11. Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki -Rozwój kompetencji kluczowych poprzez sport..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.