eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › Świadczenie usług polegających na opracowaniu materiałów promocyjnych i informacyjnych dla Projektu pn.Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Jedlina-Zdrój: Świadczenie usług polegających na opracowaniu materiałów promocyjnych i informacyjnych dla Projektu pn.: Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego
Numer ogłoszenia: 53996 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34762 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, faks 74 8855269.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na opracowaniu materiałów promocyjnych i informacyjnych dla Projektu pn.: Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na opracowaniu materiałów promocyjnych i informacyjnych dla Projektu pn.: Rozwój uzdrowisk szansą rozwoju organizacji pozarządowych w powiatach jeleniogórskim, kłodzkim i wałbrzyskim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego. 2) Zakres zamówienia obejmuje 6 zadań, w tym: ZADANIE Nr 1- Opracowanie i druk folderów informacyjnych centrum informacji i wspomagania NGO - 6.000 szt., wg specyfikacji: a) opracowanie merytoryczne zawartości folderów dotyczące prezentacji działania centrum informacji i wspomagania NGO, na podstawie wskazówek i wytycznych określonych przez Lidera Projektu - 6 projektów, w tym trzy (3 ) w 2012 roku i trzy (3 ) w 2013 roku), b) wykonanie dokumentacji fotograficznej: wykonanie fotografii obiektów wskazanych przez Lidera Projektu w terenie (10-15 miejsc na terenie powiatu jeleniogórskiego, 10-15 miejsc na terenie powiatu kłodzkiego, 10-15 miejsc na terenie powiatu wałbrzyskiego), które będą wykorzystane do opracowania folderu, c) skład, korekta i redakcja tekstów i zdjęć prezentacji, d) przygotowanie do druku i druk folderów wg parametrów: format A4, 24 strony (w tym 12 stron wypełnionych merytoryczną zawartością oraz 12 stron pustych do notowania informacji) + okładka, okładka: kreda 300 g + folia matowa, środek: kreda matowa 170 g, druk pełnokolorowy 4+4, szycie oczkowe, Ilość : 1000 szt. x 6 projektów = 6.000 szt., e) w ramach zadania zostaną opracowane i wydrukowane trzy (3) rodzaje folderów (po 1000 szt. każdy) w 2012 roku oraz trzy (3) rodzaje folderów (po 1000 szt. każdy) w 2013 roku w terminach określonych w SIWZ. f) wszystkie ustalenia i uzgodnienia dotyczące merytorycznego opracowania folderów, o których mowa w lit. a) dokonywane są osobiście przez Wykonawcę z Liderem Projektu w Biurze Projektu z siedzibą przy ul. Dmowskiego 2/4, 58-300 Wałbrzych. g) każdy etap opracowywania przedmiotu zamówienia musi być zaakceptowany przez Lidera Projektu. ZADANIE Nr 2 - Opracowanie i druk folderów informacyjnych związanych z rekrutacją uczestników projektu - 1.500 szt., wg specyfikacji: a) opracowanie merytoryczne zawartości folderów dotyczące oferty szkoleniowej, doradczej i instytucjonalnej skierowanej do organizacji pozarządowych (NGO), na podstawie wskazówek i wytycznych określonych przez Lidera Projektu - 6 projektów, w tym trzy (3 ) w 2012 roku i trzy (3 ) w 2013 roku), b) wykonanie dokumentacji fotograficznej: wykonanie fotografii obiektów wskazanych przez Lidera Projektu w terenie (10-15 miejsc na terenie powiatu jeleniogórskiego, 10-15 miejsc na terenie powiatu kłodzkiego, 10-15 miejsc na terenie powiatu wałbrzyskiego), które będą wykorzystane do opracowania folderu, c) skład, korekta i redakcja tekstów i zdjęć prezentacji, d) przygotowanie do druku i druk folderów wg parametrów: format A4, 20 stron (w tym 10 stron wypełnionych merytoryczną zawartością oraz 10 stron pustych do notowania informacji) + okładka, okładka: kreda 300 g + folia matowa, środek: kreda matowa 170 g, druk pełnokolorowy 4+4, szycie oczkowe, ilość: 200 szt. x 3 projekty + 300 szt. x 3 projekty = 1.500 szt. e) w ramach zadania zostaną opracowane i wydrukowane trzy (3 ) rodzaje folderów (po 200 szt. każdy) w 2012 roku oraz trzy (3) rodzaje folderów (po 300 szt. każdy) w 2013 roku, w terminach określonych w SIWZ. f) wszystkie ustalenia i uzgodnienia dotyczące merytorycznego opracowania folderów, o których mowa w lit. a) dokonywane są osobiście przez Wykonawcę z Liderem Projektu w Biurze Projektu z siedzibą przy ul. Dmowskiego 2/4, 58-300 Wałbrzych, g) każdy etap opracowywania przedmiotu zamówienia musi być zaakceptowany przez Lidera Projektu. ZADANIE Nr 3 - Opracowanie i druk plakatów o centrum informacji i wspomagania NGO - 6.000 szt., wg specyfikacji: a) opracowanie projektu graficznego plakatów - 6 projektów, w tym trzy (3) w 2012 roku i trzy (3 ) w 2013 roku), b) skład, korekta plakatów, c) przygotowanie do druku i druk plakatów wg parametrów: format B2, druk pełnokolorowy 4+0 (3000 szt.), druk pełnokolorowy 4+4 (3000 szt.), kreda matowa 170 g, ilość : 1000 szt. x 6 projektów = 6.000 szt. d) w ramach zadania zostaną opracowane i wydrukowane 3 rodzaje plakatów (po 1000 szt. każdy) w 2012 roku oraz 3 rodzaje plakatów (po 1000 szt. każdy) w 2013 roku, w terminach określonych w SIWZ. e) wszystkie ustalenia i uzgodnienia dotyczące opracowania projektu plakatów, o którym mowa w lit. a) dokonywane są osobiście przez Wykonawcę z Liderem Projektu w Biurze Projektu z siedzibą przy ul. Dmowskiego 2/4, 58-300 Wałbrzych, f) każdy etap opracowywania przedmiotu zamówienia musi być zaakceptowany przez Lidera Projektu. ZADANIE Nr 4 - Opracowanie i druk materiałów informacyjno-promocyjnych inkubatora NGO - 3.000 kompletów, wg specyfikacji: a) skład, korekta i redakcja tekstów materiałów na podstawie danych dostarczonych przez Lidera Projektu - dla 2 projektów (1 w 2012 roku i 1 w 2013 roku), b) przygotowanie do druku i druk materiałów wg parametrów: format A4 - kartki luzem lub złączone zszywkami, 24 strony, druk pełnokolorowy 4+4, kreda matowa 200 g, ilość: 1500 szt. x 2 projekty = 3.000 szt., c) opracowanie projektu graficznego teczki ofertowej do przechowywania materiałów, d) skład, przygotowanie do druku i wydruk teczek ofertowych wg parametrów: format A4, druk pełnokolorowy 4+0, kreda matowa 350 g, folia matowa, wykrojniki (2 bigi), wycięcie na wizytówkę, ilość: 3000 szt., e) w ramach zadania zostanie opracowany i wydrukowany komplet materiałów informacyjno-promocyjnych (1500 szt.) w 2012 roku oraz komplet materiałów informacyjno-promocyjnych (1500 szt.) w 2013 roku, a także 3000 szt. teczek ofertowych do przechowywania kompletu materiałów, w terminach określonych w SIWZ. f) wszystkie ustalenia i uzgodnienia dotyczące opracowania projektu materiałów informacyjno - promocyjnych, o którym mowa w lit. a) oraz projektu teczek, o którym mowa w lit. c) dokonywane są osobiście przez Wykonawcę z Liderem Projektu w Biurze Projektu z siedzibą przy ul. Dmowskiego 2/4, 58-300 Wałbrzych, g) każdy etap opracowywania przedmiotu zamówienia musi być zaakceptowany przez Lidera Projektu. ZADANIE Nr 5 - Opracowanie i druk materiałów informacyjnych na spotkania informacyjno-rekrutacyjne - 750 kompletów, wg specyfikacji: a) skład, korekta i redakcja tekstów materiałów na podstawie danych dostarczonych przez Lidera Projektu - dla 12 projektów (6 w 2012 roku i 6 w 2013 roku), b) przygotowanie do druku i druk materiałów wg parametrów: format A4 - kartki luzem lub złączone zszywkami, 12 stron, druk pełnokolorowy 4+4, kreda matowa 200 g, ilość : 50 szt. x 6 projektów + 60 szt. x 3 projekty + 90 szt. x 3 projekty = 750 szt., c) Wydruk teczek ofertowych wg wzoru określonego w Zadaniu Nr 4 lit. c) wg parametrów: format A4, druk pełnokolorowy 4+0, kreda matowa 350 g, folia matowa, wykrojniki (2 bigi), wycięcie na wizytówkę, ilość: 750 szt., d) w ramach zadania zostanie opracowanych i wydrukowanych 6 kompletów materiałów informacyjno-rekrutacyjnych (3 x 50 szt. + 3 x 60 szt.) w 2012 roku oraz 6 kompletów materiałów informacyjno-rekrutacyjnych (3 x 50 szt. + 3 x 90 szt.) w 2013 roku, a także 750 szt. teczek ofertowych do przechowywania kompletu materiałów, w terminach określonych w SIWZ. e) wszystkie ustalenia i uzgodnienia dotyczące opracowania projektu materiałów informacyjno- rekrutacyjnych, o którym mowa w lit. a) dokonywane są osobiście przez Wykonawcę z Liderem Projektu w Biurze Projektu z siedzibą przy ul. Dmowskiego 2/4, 58-300 Wałbrzych, f) każdy etap opracowywania przedmiotu zamówienia musi być zaakceptowany przez Lidera Projektu. ZADANIE Nr 6 - Wykonanie tabliczek informacyjnych dla centrum informacji i wspomagania NGO - 3 szt., wg specyfikacji: a) opracowanie projektu graficznego tabliczki na podstawie wskazówek i wytycznych określonych przez Lidera Projektu - 3 projekty, b) przygotowanie i wytworzenie tabliczek informacyjnych, wg parametrów: tworzywo: plastyk, napisy wytłaczane, wymiary: 25 cm (wysokość) x 35 cm (szerokość). c) wszystkie ustalenia i uzgodnienia dotyczące opracowania projektu tabliczek informacyjnych, o którym mowa w lit. a) dokonywane są osobiście przez Wykonawcę z Liderem Projektu w Biurze Projektu z siedzibą przy ul. Dmowskiego 2/4, 58-300 Wałbrzych, d) każdy etap opracowywania przedmiotu zamówienia musi być zaakceptowany przez Lidera Projektu. 3) Wszystkie materiały promocyjne realizowane w ramach Projektu winny spełniać wymagania wynikające z rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji oraz wytycznych IZPOKL, dostępnych na stronie www.kapitalludzki.gov.pl 4) Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarcza do siedziby Lidera Projektu przy ul. Dmowskiego 2/4, 58-300 Wałbrzych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIMART s.c. Mariusz Mulawa, Artur Mulawa, Piotr Sokołowski, ul. Dąbrowskiego Nr 9A, 58-304 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91235,25

  • Oferta z najniższą ceną: 91235,25 / Oferta z najwyższą ceną: 168448,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.