Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-21
Ogłoszenie nr 540012348-N-2019 z dnia 21-01-2019 r.
Gdańsk:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 502933-N-2019
Data: 11/01/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Archiwum Państwowe w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 105700000,
ul. ul. Wałowa
5,
80858
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 301 74 63/64, e-mail
apgda@gdansk.ap.gov.pl, faks
58 301 83 66.
Adres strony internetowej (url): www.gdansk.ap.gov.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków określonych w § 1 ust. 5, § 2
ust. 3-7 oraz § 9 ust. 3. Poza przypadkami określonymi w § 1 ust. 5, § 2 ust. 3-7 oraz § 9 ust. 3, zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia, 2)
zmiany Regulaminu ochrony osób i mienia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 mogą nastąpić w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od
towarów i usług obowiązującej, 2) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały
wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ. 3. W razie zmiany, o której mowa ust. 2 pkt 1 wynagrodzenie umowne netto nie ulegnie
zmianie, a jedynie zostanie do niego doliczony podatek w zmienionej wysokości. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt 2WYKONAWCA składa pisemny wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. Wniosek powinien
zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia WYKONAWCY po zmianie umowy, w
szczególności WYKONAWCA będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy kwotą podwyższenia wynagrodzenia a wpływem zmiany minimalnego
wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te
dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które WYKONAWCA obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej albo
wysokości minimalnej stawki godzinowej. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt 3 WYKONAWCA składa pisemny
wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące
uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia WYKONAWCY po zmianie umowy, w szczególności WYKONAWCA
będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy kwotą podwyższenia wynagrodzenia a wpływem zmiany zasad o których mowa w ust. 2 pkt 3 na
kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które WYKONAWCA obowiązkowo
ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 2 pkt 3. 6. ZAMAWIAJĄCY po zaakceptowaniu wniosków WYKONAWCY sporządza
aneks, do niniejszej umowy, który zostanie zawarty z mocą obowiązującą od dnia wejścia w życie zmian powodujących zmianę kosztów wykonania
zamówienia przez WYKONAWCĘ. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby WYKONAWCA dostarczył źródłowe dokumenty księgowe, w zakresie niezbędnym
do oceny zasadności wnioskowanej zmiany umowy. 7. Jeżeli WYKONAWCA nie dochowa wymogów ust. 4, 5 i 6 zdanie drugie ZAMAWIAJĄCY
wypłaci wynagrodzenie za dany miesiąc według stawek obowiązujących przed dokonaniem waloryzacji wynagrodzenia. 8. Zmiany, o których mowa w
ust. 1 pkt. 2 mogą nastąpić w przypadku: 1) zmiany organizacyjnej w strukturze ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY, gdy konieczność
wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) z przyczyn leżących po stronie
ZAMAWIAJĄCEGO, 3) w przypadku zmiany przepisów prawnych w oparciu o które realizowane jest zamówienie.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków określonych w § 1 ust. 5, § 2 ust. 3-7 oraz § 9 ust. 3. Poza przypadkami określonymi w § 1 ust. 5, § 2 ust. 3-7 oraz § 9 ust. 3, zmiany umowy mogą dotyczyć:
1) wynagrodzenia,
2) zmiany Regulaminu ochrony osób i mienia.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 mogą nastąpić w przypadku:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej,
2) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę i zostaną przez niego udokumentowane;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ.
3. W razie zmiany, o której mowa ust. 2 pkt 1 wynagrodzenie umowne netto nie ulegnie zmianie, a jedynie zostanie do niego doliczony podatek w zmienionej wysokości.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt 2 WYKONAWCA składa pisemny wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia WYKONAWCY po zmianie umowy, w szczególności WYKONAWCA będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy kwotą podwyższenia wynagrodzenia a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które WYKONAWCA obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej albo wysokości minimalnej stawki godzinowej.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt 3 WYKONAWCA składa pisemny wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia WYKONAWCY po zmianie umowy, w szczególności WYKONAWCA będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy kwotą podwyższenia wynagrodzenia a wpływem zmiany zasad o których mowa w ust. 2 pkt 3 na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które WYKONAWCA obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 2 pkt 3.
6. ZAMAWIAJĄCY po zaakceptowaniu wniosków WYKONAWCY sporządza aneks, do niniejszej umowy, który zostanie zawarty z mocą obowiązującą od dnia wejścia w życie zmian powodujących zmianę kosztów wykonania zamówienia przez WYKONAWCĘ. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby WYKONAWCA dostarczył źródłowe dokumenty księgowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności wnioskowanej zmiany umowy.
7. Jeżeli WYKONAWCA nie dochowa wymogów ust. 4, 5 i 6 zdanie drugie ZAMAWIAJĄCY wypłaci wynagrodzenie za dany miesiąc według stawek obowiązujących przed dokonaniem waloryzacji wynagrodzenia.
8. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 mogą nastąpić w przypadku:
1) zmiany organizacyjnej w strukturze ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
2) z przyczyn leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO,
3) w przypadku zmiany przepisów prawnych w oparciu o które realizowane jest zamówienie.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup usług wsparcia i usług konsultingowych w zakresie wsparcia zarządzania projektem finansowanym z programu ERASMUS+
- Sukcesywna dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części: Część I - Sukcesywna dostawa mebli biurowych Część II - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli biurowych
- Remont chodnika oraz zmiana lokalizacji wiaty śmietnikowej na terenie Przedszkola nr 4 przy ul. Do Studzienki 36 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 211 z linią kolejową nr 229 w Sierakowicach
- "Przebudowa tarasów w Przedszkolu nr 41 przy ul. Głębokiej 19 w Gdańsku."
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 118 lok. 6 i ul. Małomiejskiej 36 lok. 12 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.