Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-03-17
Ogłoszenie nr 540048802-N-2020 z dnia 17-03-2020 r.
Zduńska Wola:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 522124-N-2020
Data: 10/03/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zduńskowolski Szpital Powiatowy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 00031251500000,
ul. Królewska
29,
98-220
Zduńska Wola, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 8244182, 8244247, e-mail
zaopatrzenie@szpital-zdwola.info.pl, sekretariat@szpital-zdwola.info, faks
43 8232071.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych na zasadzie przygotowania i przywozu do szpitala, ich dystrybucji na oddziały i dystrybucja na oddziałach do łóżka chorego oraz mycie naczyń, które są własnością Oferenta /nie dotyczy kuchni mlecznej/. Szacunkowa średniomiesięczna ilość wydawanych posiłków całodniowych waha się w granicach 2600 plus minus 10%. Różnica in plus dotyczy także osobodni w ciągu jednego dnia, jednego miesiąca, dwunastu miesięcy. Zapotrzebowanie na każdą z kategorii tj. śniadania, obiady, kolacje waha się w granicach po 70 dziennie, a podwieczorków około 26, II śniadań 14.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywieniowych na zasadzie przygotowania i przywozu do szpitala, ich dystrybucji na oddziały i dystrybucja na oddziałach do łóżka chorego oraz mycie naczyń, które są własnością Oferenta /nie dotyczy kuchni mlecznej/. Szacunkowa średniomiesięczna ilość wydawanych posiłków całodniowych waha się w granicach 2200 plus minus 10%. Różnica in plus dotyczy także osobodni w ciągu jednego dnia, jednego miesiąca, dwunastu miesięcy. Zapotrzebowanie na każdą z kategorii tj. śniadania, obiady, kolacje waha się w granicach po 70 dziennie, a podwieczorków około 26, II śniadań 14.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
V
W ogłoszeniu jest:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy przewidziane w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ: 1. Zaoferowane ceny jednostkowe nie ulegną zmianie, przez pierwsze 12 miesięcy, z zastrzeżeniem punktu 4, a po upływie tego czasu mogą ulec zmianie w przypadku: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.), 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2215 ze zm.), 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług, z zachowaniem ceny netto, przy czym zmiana określona w niniejszym podpunkcie może nastąpić z dniem wejścia w życie stosownego aktu prawnego. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wyżej wymienionych zmianach, o ile te zmiany miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę niniejszej umowy. 2. Zamawiający i Wykonawca dopuszczają zmianę okresu obowiązywania umowy w przypadku, kiedy: 1) wartość wykonanej przez Wykonawcę dostawy jest mniejsza od wartości określonych w umowie. Okres ten może zostać wydłużony do czasu osiągnięcia wartości objętych umową, 2) wartość wykonanej przez Wykonawcę dostawy osiągnęła wartości objęte umową przed upływem terminu realizacji umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy przewidziane w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ:1. Zaoferowane ceny jednostkowe nie ulegną zmianie, przez cały czas obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem, że mogą one ulec zmianie w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.),
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2215 ze zm.).
4) zmiany stawki podatku od towarów i usług, z zachowaniem ceny netto, przy czym zmiana określona w niniejszym podpunkcie może nastąpić z dniem wejścia w życie stosownego aktu prawnego.
Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wyżej wymienionych zmianach, o ile te zmiany miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę niniejszej umowy.
2. Zmiany określone w punktach 1,2,3 ustępu powyżej mogą nastąpić wyłącznie na pisemny na wniosek Wykonawcy, w terminie ustalonym przez strony.
3. Zamawiający i Wykonawca dopuszczają zmianę okresu obowiązywania umowy w przypadku, kiedy: 1) wartość wykonanej przez Wykonawcę dostawy jest mniejsza od wartości określonych w umowie. Okres ten może zostać wydłużony do czasu osiągnięcia wartości objętych umową, 2) wartość wykonanej przez Wykonawcę dostawy osiągnęła wartości objęte umową przed upływem terminu realizacji umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-03-19, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-03-20, godzina: 10:00,
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Gminy w Zduńskiej Woli
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Rozbudowa ul. Kaczej od ul. Wiejskiej do ul. Krótkiej
- Zarządzanie targowiskami miejskimi na terenie Zduńskiej Woli w roku 2025
- Usługa wywozu - odbioru odpadów komunalnych posortowanych i zmieszanych z posesji siedziby II O/ZUS w Łodzi i TJO w latach 2025-2026
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.