Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-03-26
Ogłoszenie nr 540057728-N-2019 z dnia 26-03-2019 r.
Wrocław:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 529443-N-2019
Data: 25/03/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wrocławskie Centrum Integracji, Krajowy numer identyfikacyjny 36330748000000,
ul. Strzegomska
49,
53-611
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
717823518, 71 782 35 16, e-mail
ewa.zmuda@wci.wroclaw.pl, zofia.dombrowska@wci.wroclaw.pl, faks
717823512.
Adres strony internetowej (url): www.wci.wroclaw.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest "Sukcesywna dostawa zestawów gotowych
produktów spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla niemowląt i małych
dzieci. Projekt "Rodzice na start" - przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków UE
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Województwa
Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego. 2.
Przedmiot zamówienia określony w punkcie 1 będzie realizowany w okresie: - od dnia
podpisania umowy do 31.08.2020 r. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: I. Zakup i
sukcesywna dostawa gotowych produktów spożywczych dla uczestników projektu "Rodzice na
start" Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa 140 zestawów składających
się z gotowych produktów spożywczych, które są produktami specjalnego przeznaczenia
żywieniowego dla niemowląt i małych dzieci zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci w
wieku do lat trzech, dla poszczególnych etapów życia dzieci: - etap 1 - 4 - 5 miesięcy życia -
etap 2 - 6 - 8 miesięcy życia - etap 3 - 9 - 11 miesięcy życia - etap 4 - od 12 miesiąca życia W
skład każdego zestawu wchodzić będą następujące produkty: - 100 sztuk gotowych dań
obiadowych (nie zupek) wybranych z katalogu dostępnych produktów dla poszczególnych
etapów życia, o gramaturze: dla 1 etapu życia: min. 130 g, dla 2, 3 oraz 4 etapu życia: min. 190
g, - 100 sztuk gotowych deserków (przeciery owocowe, deserki owocowe, musy owocowe,
deser jogurtowy) wybranych z katalogu dostępnych produktów dla poszczególnych etapów
życia, o gramaturze: dla 1 etapu życia: min. 120 g, dla 2, 3 oraz 4 etapu życia: min. 160 g, -
100 sztuk butelek 100% soku wybranych z katalogu dostępnych produktów dla
poszczególnych etapów życia, o gramaturze: 200 ml - 300 ml a) Produkty muszą spełniać
normy ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 136, poz.
914). b) Produkty muszą pochodzić od znanych producentów, którzy dają gwarancje jakości. c)
Produkty muszą być dostarczane w oryginalnych, hermetycznie zamkniętych opakowaniach. d)
Produkty muszą mieć co najmniej 6 miesięcy terminu ważności do spożycia, liczone od dnia
dostawy. e) Zamówienia zestawów będą składane na Formularzu zamówień, 1 raz w miesiącu w : - w okresie kwiecień - wrzesień 2019 r. max. 30 zestawów - w okresie październik -
grudzień 2019 r. - max. 30 zestawów - w okresie styczeń - sierpień 2020 - max. 80 zestawów
f) Zestawy dostarczane będą do siedziby Wrocławskiego Centrum Integracji g) Liczba
zamawianych zestawów w danym miesiącu zależeć będzie od liczby funkcjonujących punktów
opieki dziennej. h) Terminy i miejsce dostawy zestawów: od poniedziałku do piątku w
przedziale godzinowym między 9.00 - 15.00 (lub innej godzinie - po uzgodnieniu z
Zamawiającym) do siedziby Zamawiającego tj. Wrocławskie Centrum Integracji, ul.
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław. Odbioru zamówienia dokona osoba upoważniona przez
Zamawiającego. i) Maksymalny czas dostawy od złożenia zamówienia przez Zamawiającego
do jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. j)
Wykonawca uwzględnia dostawy poszczególnych zestawów w danym miesiącu zgodnie ze
składanymi zamówieniami Zamawiającego. k) Okres realizacji zamówienia: od dnia
podpisania umowy do 31.08.2020r., l) Maksymalna ilość zestawów: 140 zestawów. m) Cena
zestawu winna zawierać również koszt dowozu zestawu. n) Wykonawca wraz z ofertą będzie
zobowiązany do przedstawienia katalogu produktów w ramach którego Zamawiający będzie
dokonywał zamówienia (Załącznik Nr 8). W katalogu produktów Wykonawca musi wskazać
co najmniej: - 7 różnych dań obiadowych dla etapu 1 (np. obiadek Indyk z dynią i
ziemniaczkami) - 7 różnych dań obiadowych dla etapu 2 (np. makaron z rybą morską i
brokułami) - 7 rożnych dań obiadowych dla etapu 3 (np. Kluseczki z pomidorami i cielęciną) -
10 różnych dań obiadowych dla etapu 4 (np. Obiadek Junior Risotto z indykiem, spaghetti po
bolońsku) - 7 różnych deserków dla etapu 1 (np. deserek śliwki z jabłkami) - 10 różnych
deserków dla etapu 2 (np. deserek jabłko, banan, truskawka) - 7 różnych deserków dla etapu 3
oraz 4 (np. moje śniadanko musli z truskawkami i jogurtem, deserek jabłko banan z
biszkoptem) - 5 różnych 100% soków dla etapu 1 (np. sok 100% czerwone owoce) - 7 różnych
100% soków dla etapu 2 oraz 3 oraz 4 (np. sok 100% jabłko, Junior 100% sok jabłko) o)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania wybranych przez siebie produktów z
przedstawionego przez Wykonawcę katalogu produktów w ramach jednego zestawu p)
Rozliczenia finansowe wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości
dostarczonych zestawów. q) Wynagrodzenie za sukcesywne wykonanie przedmiotu umowy
będzie wypłacane wykonawcy w terminie do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego
poprawnie wystawionej Faktury wraz z zestawieniem ilościowym wydawanych produktów, za
każdy miesiąc osobno. r) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wystąpić z propozycją wcześniejszego rozliczenia zestawów w danym miesiącu.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest "Sukcesywna dostawa zestawów gotowych produktów spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla niemowląt i małych dzieci.
Projekt "Rodzice na start" - przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków UE
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego.
2. Przedmiot zamówienia określony w punkcie 1 będzie realizowany w okresie:
- od dnia podpisania umowy do 31.08.2020 r.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
I. Zakup i sukcesywna dostawa gotowych produktów spożywczych dla uczestników projektu "Rodzice na start"
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa 140 zestawów składających się
z gotowych produktów spożywczych, które są produktami specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla niemowląt i małych dzieci zgodnie z normami żywieniowymi dla dzieci
w wieku do lat trzech, dla poszczególnych etapów życia dzieci:
- etap 1 - 4 - 5 miesięcy życia
- etap 2 - 6 - 8 miesięcy życia
- etap 3 - 9 - 11 miesięcy życia
- etap 4 - od 12 miesiąca życia
W skład każdego zestawu wchodzić będą następujące produkty:
- 100 sztuk gotowych dań obiadowych (nie zupek) wybranych z katalogu dostępnych produktów dla poszczególnych etapów życia, o gramaturze: dla 1 etapu życia: min. 130 g, dla 2, 3 oraz 4 etapu życia: min. 190 g,
- 100 sztuk gotowych deserków (przeciery owocowe, deserki owocowe, musy owocowe, deser jogurtowy) wybranych z katalogu dostępnych produktów dla poszczególnych etapów życia, o gramaturze: dla 1 etapu życia: min. 120 g, dla 2, 3 oraz 4 etapu życia: min. 160 g,
- 100 sztuk butelek 100% soku wybranych z katalogu dostępnych produktów dla poszczególnych etapów życia, o gramaturze: 200 ml - 300 ml
a) Produkty muszą spełniać normy ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia (Dz. U. nr 136, poz. 914).
b) Produkty muszą pochodzić od znanych producentów, którzy dają gwarancje jakości.
c) Produkty muszą być dostarczane w oryginalnych, hermetycznie zamkniętych opakowaniach.
d) Produkty muszą mieć co najmniej 6 miesięcy terminu ważności do spożycia, liczone od dnia dostawy.
e) Zamówienia zestawów będą składane sukcesywnie na Formularzu zamówień, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia,
f) Zestawy dostarczane będą do siedziby Wrocławskiego Centrum Integracji
g) Liczba zamawianych zestawów w danym miesiącu zależeć będzie od liczby funkcjonujących punktów opieki dziennej.
h) Terminy i miejsce dostawy zestawów: od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym między 9.00 - 15.00 (lub innej godzinie - po uzgodnieniu z Zamawiającym) do siedziby Zamawiającego tj. Wrocławskie Centrum Integracji, ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław. Odbioru zamówienia dokona osoba upoważniona przez Zamawiającego.
i) Maksymalny czas dostawy od złożenia zamówienia przez Zamawiającego do jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego wynosi maksymalnie 5 dni roboczych.
j) Wykonawca uwzględnia dostawy poszczególnych zestawów w danym miesiącu zgodnie ze składanymi zamówieniami Zamawiającego.
k) Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2020r.,
l) Maksymalna ilość zestawów: 140 zestawów.
m) Cena zestawu winna zawierać również koszt dowozu zestawu.
n) Wykonawca wraz z ofertą będzie zobowiązany do przedstawienia katalogu produktów
w ramach którego Zamawiający będzie dokonywał zamówienia (Załącznik Nr 8).
W katalogu produktów Wykonawca musi wskazać co najmniej:
- 7 różnych dań obiadowych dla etapu 1 (np. obiadek Indyk z dynią i ziemniaczkami)
- 7 różnych dań obiadowych dla etapu 2 (np. makaron z rybą morską i brokułami)
- 7 rożnych dań obiadowych dla etapu 3 (np. Kluseczki z pomidorami i cielęciną)
- 10 różnych dań obiadowych dla etapu 4 (np. Obiadek Junior Risotto z indykiem, spaghetti po bolońsku)
- 7 różnych deserków dla etapu 1 (np. deserek śliwki z jabłkami)
- 10 różnych deserków dla etapu 2 (np. deserek jabłko, banan, truskawka)
- 7 różnych deserków dla etapu 3 oraz 4 (np. moje śniadanko musli z truskawkami
i jogurtem, deserek jabłko banan z biszkoptem)
- 5 różnych 100% soków dla etapu 1 (np. sok 100% czerwone owoce)
- 7 różnych 100% soków dla etapu 2 oraz 3 oraz 4 (np. sok 100% jabłko, Junior 100% sok jabłko)
o) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania wybranych przez siebie produktów
z przedstawionego przez Wykonawcę katalogu produktów w ramach jednego zestawu
p) Rozliczenia finansowe wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości dostarczonych zestawów.
q) Wynagrodzenie za sukcesywne wykonanie przedmiotu umowy będzie wypłacane wykonawcy w terminie do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej Faktury wraz z zestawieniem ilościowym wydawanych produktów, za każdy miesiąc osobno.
r) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wystąpić z propozycją wcześniejszego rozliczenia zestawów w danym miesiącu.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej do zadania pn. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w Oddziale ZUS we Wrocławiu ul. Pretficza 11
- Modernizacja mobilnego aparatu RTG Mozart TomoSpec
- Wykonywanie prac remontowych i czynności konserwacji w branży elektrycznej na nieruchomościach zabudowanych mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Wrocław - rejony J,K,C,L.
- Opracowanie studium wykonalności elektryfikacji linii kolejowej nr 326 na odcinku Wrocław Zakrzów - Trzebnica
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.