Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-13
Łódź: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych dla CRO
Numer ogłoszenia: 54005 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 604 511 631, faks 42 649 17 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych dla CRO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa jednorazowych materiałów medycznych dla C.R.O. 1. PAKIET nr 1 - Gaza jałowa 1m2 100% bawełna, 13 nitkowa (1szt/op.) - Gaza jałowa 0,5m2 100% bawełna, 13 nitkowa (1szt/op.) - Kompresy jałowe z włókniny 40g/m2 czterowarstwowe 7,5cm x 7,5cm (2szt/op.) - Kompresy jałowe z włókniny 40g/m2 czterowarstwowe 10cm x 10cm (2szt/op.) - Plaster hypoalergiczny z folii perforowanej 2,5cm x 9,14m - Plaster hypoalergiczny z folii perforowanej 5,0cm x 9,14m - Plaster hypoalergiczny z opatrunkiem na włókninie do cięcia 6,0cm x 1,0m - Lignina / wata celulozowa bielona w płatach 60cm x 40cm (op. 5kg) - Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa (op. 0,5kg) - Opaska elastyczna tkana z zapinką 10cm x 5,0m (1sz/op.) - Opaska elastyczna tkana z zapinką 15cm x 5,0m (1sz/op.) - Opaska dziana podtrzymująca 10cm x 4,0m (1szt/op.) - Opaska dziana podtrzymująca 15cm x 4,0m (1szt/op.) 2. PAKIET nr 2 Rękawice diagnostyczne z naturalnego lateksu o następujących cechach : - zawartość protein nie więcej niż 100 ?g/g, - lekko pudrowane, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - dobra elastyczność i rozciągliwość, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość min. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L, XL (do wyboru przez Zamawiającego), Rękawice diagnostyczne z winylu o następujących cechach : - bezpudrowe, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość min. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L (do wyboru przez Zamawiającego), Rękawice diagnostyczne z nitrylu o następujących cechach : - bezpudrowe, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość nim. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L (do wyboru przez Zamawiającego),.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wpłata wadium nie jest wymagana
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w trybie art. 22 ust 1. ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - formularze cenowe - załącznik nr 2.1 i 2.2, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- załącznik nr 3a, - oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3b, - zaakceptowany projekt umowy - załączniki nr 4, - ewentualne pełnomocnictwo wynikające z art. 23, - dokument ustanawiający Pełnomocnika (jeśli jest taka konieczność) do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku zmiany (w stosunku do dokumentu załączonego do oferty), treści pełnomocnictwa lub osoby Pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cro.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ze strony internetowej Zamawiającego lub w siedzibie CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat) po zgłoszeniu tel. 42 649-17-32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 08:15, miejsce: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1 - Gaza jałowa 1m2 100% bawełna, 13 nitkowa (1szt/op). - Gaza jałowa 0,5m2 100% bawełna, 13 nitkowa (1szt/op). - Kompresy jałowe z włókniny 40g/m2 czterowarstwowe 7,5cm x 7,5cm (2szt/op). - Kompresy jałowe z włókniny 40g/m2 czterowarstwowe 10cm x 10cm (2szt/op.) - Plaster hypoalergiczny z folii perforowanej 2,5cm x 9,14m - Plaster hypoalergiczny z folii perforowanej 5,0cm x 9,14m - Plaster hypoalergiczny z opatrunkiem na włókninie do cięcia 6,0cm x 1,0m - Lignina / wata celulozowa bielona w płatach 60cm x 40cm (op. 5kg) - Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa (op. 0,5kg) - Opaska elastyczna tkana z zapinką 10cm x 5,0m (1sz/op). - Opaska elastyczna tkana z zapinką 15cm x 5,0m (1sz/op.) - Opaska dziana podtrzymująca 10cm x 4,0m (1szt/op.) - Opaska dziana podtrzymująca 15cm x 4,0m (1szt/op.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 2 Rękawice diagnostyczne z naturalnego lateksu o następujących cechach : - zawartość protein nie więcej niż 100 ?g/g, - lekko pudrowane, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - dobra elastyczność i rozciągliwość, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość min. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L, XL (do wyboru przez Zamawiającego), Rękawice diagnostyczne z winylu o następujących cechach : - bezpudrowe, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość min. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L (do wyboru przez Zamawiającego), Rękawice diagnostyczne z nitrylu o następujących cechach : - bezpudrowe, - niesterylne, - o uniwersalnym kształcie (pasujące na lewą i prawą dłoń), - mankiet rolowany, - powierzchnia rękawic gładka (dopuszcza się teksturowanie na końcówkach palców), - bez zgrubień i pęcherzy, - wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne, - długość nim. 240 mm, - zgodna z normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, - AQL dla szczelności nie większe niż 1,5 - opakowanie po 100 szt. (dopuszczalne opakowania po 200 szt.), - rozmiary : S, M, L (do wyboru przez Zamawiającego),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość produktów (rękawic) - 50
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostęp do usług sportowych i rekreacyjnych w postaci pakietu sportowego w formie abonamentu
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla obiektów Miejskiego Centrum Medycznego "Polesie" w Łodzi
- Usługa szkolenia pn. "Nowoczesne metody montażu, demontażu i napraw współczesnych (...)
- Świadczenie usług pralniczych dla KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy opatrunków i pasków do zamykania ran.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych oraz rękawic chirurgicznych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
- Dostawy materiałów do zabiegów kardiologicznych
- ZP-2200-6/25 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO, AKCESORIÓW DO DIATERMII
- Dostawa wyrobów medycznych, rękawiczek diagnostycznych, opatrunków, materiałów szewnych dla Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa strzykawek do przepłukiwania napełnionych fabrycznie roztworem 0.9% NaCl oraz kaniul dożylnych i łączników bezigłowych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.