Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-16
Ogłoszenie nr 540065427-N-2020 z dnia 16-04-2020 r.
Poznań:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 530867-N-2020
Data: 10/04/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 00029383500000,
ul. Marcelińska
44,
60-354
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 88 63 300, e-mail
karolina.biskup@rckik.poznan.pl, lukasz.kromski@rckik.poznan.pl, faks
61 867 25 21.
Adres strony internetowej (url): http://www.rckik-poznan.4bip.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-04-20, godzina: 10:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-04-21, godzina: 10:30,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
§ 3 wzoru umowy 10. Jeżeli w trakcie trwania umowy zlecone usługi nie wyczerpią wartości
określonej w § 2 ust. 9 lit. a i b Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia okresu trwania umowy.
11. Zamawiający zastrzega prawo zmiany (zwiększenia zakresu) umowy w sytuacji gdy wartość zmian
jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo
zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
§6 1. Z zastrzeżeniem ust.2, Strony mogą zmienić postanowienia umowy w formie pisemnego aneksu.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej
konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie: a) zmiany cen na korzyść
Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji. b) zmiany umowy w zakresie zmiany cen
jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo do zmian cen jednostkowych za świadczenie usług pocztowych wskazanych w Formularzu Nr 1 pod warunkiem
zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez
ustawę Prawo pocztowe. W przypadku zmian cen za usługi pocztowe, Wykonawca zobowiązany jest
niezwłocznie udostępnić Zamawiającemu nowy cennik. W przypadku udokumentowania zmian, o
których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez
Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy. c) w zakresie zmiany terminu umowy w przypadku
niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, o okres maksymalnie 6 miesięcy, d) zmiana danych
Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia
podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej, e) zmiany wynikające z
powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty, tzn. oczywiste omyłki pisarskie. 4.
Zamawiający zastrzega również możliwość zmian postanowień niniejszej umowy, z wyłączeniem § 3
w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki
umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej
niemożliwością realizacji przedmiotu umowy; b) powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących
"siłą wyższą" skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą,
których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;5. Wyżej wymienione zmiany mogą być
dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do
umowy w formie aneksu. 6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że
wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia
wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca będzie mógł żądać wyłącznie
wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. §7 1. Zamawiający dopuszcza możliwość
waloryzacji wynagrodzenia i w związku z tym Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego
aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych
w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki
podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na
podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 2. Zmiana wysokości
wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1, zgodnie
z załączoną uprzednio przez Wykonawcę kalkulacją kosztów celem wykazania Zamawiającemu, że
zmiana ma wpływ na koszty realizacji zamówienia. 3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit.
a wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto
wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 lit. b, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego
kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących
zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich
obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5. W przypadku zmiany,
o którym mowa w ust. 1 lit. c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu
całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu
uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób
bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 6. Wprowadzenie zmian wysokości
wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości
dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust 1 litera b) i c). W
przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b), Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz
pracowników, którzy realizują Umowę i dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją
kosztów wynikających z przedmiotowej zmiany. Wykaz powinien zawierać zestawienia ile
roboczogodzin miesięcznie każdy z pracowników faktycznie realizuje Umowę. W przypadku, o którym
mowa w ust. 1 lit. c), Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje
Umowę i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej
zmiany. 7. Wykonawca zamiar zmiany w zakresie wynagrodzenia wraz z kalkulacją, o której mowa w
ust. 2 i 6, powinien zgłosić Zamawiającemu na piśmie w terminie 1 miesiąca od zdarzenia
uzasadniającego wprowadzenie zmiany pod rygorem pominięcia.
W ogłoszeniu powinno być:
Paragraf 3 wzoru umowy
10. Jeżeli w trakcie trwania umowy zlecone usługi nie wyczerpią wartości określonej w § 2 ust. 13 lit. a i b Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia okresu trwania umowy.
11. Zamawiający zastrzega prawo zmiany (zwiększenia zakresu) umowy w sytuacji gdy wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Paragraf 6
1. Z zastrzeżeniem ust.2, Strony mogą zmienić postanowienia umowy w formie pisemnego aneksu.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie:
a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji.
b) zmiany umowy w zakresie zmiany cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia.
Wykonawca ma prawo do zmian cen jednostkowych za świadczenie usług pocztowych wskazanych w Formularzu Nr 1 pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez ustawę Prawo pocztowe. W przypadku zmian cen za usługi pocztowe, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie udostępnić Zamawiającemu nowy cennik. W przypadku udokumentowania zmian, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy.
c) w zakresie zmiany terminu umowy w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, o okres maksymalnie 6 miesięcy,
d) zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej,
e) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty, tzn. oczywiste omyłki pisarskie.
4. Zamawiający zastrzega również możliwość zmian postanowień niniejszej umowy, z wyłączeniem § 3 w przypadku:
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
b) powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących "siłą wyższą" skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
5. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.
6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca będzie mógł żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
Paragraf 7
1. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia i w związku z tym Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1, zgodnie z załączoną uprzednio przez Wykonawcę kalkulacją kosztów celem wykazania Zamawiającemu, że zmiana ma wpływ na koszty realizacji zamówienia.
3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 lit. b, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 1 lit. c, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
6. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust 1 litera b) i c).
W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b), Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy realizują Umowę i dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikających z przedmiotowej zmiany. Wykaz powinien zawierać zestawienia ile roboczogodzin miesięcznie każdy z pracowników faktycznie realizuje Umowę. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. c), Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje Umowę i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany.
7. Wykonawca zamiar zmiany w zakresie wynagrodzenia wraz z kalkulacją, o której mowa w ust. 2 i 6, powinien zgłosić Zamawiającemu na piśmie w terminie 1 miesiąca od zdarzenia uzasadniającego wprowadzenie zmiany pod rygorem pominięcia.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
W związku z modyfikacją zapisów wzoru umowy, które miały znaczenia dla kształtu ogłoszenia - Zamawiający przedłużył termin składania ofert.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostosowanie pomieszczeń Bloku Operacyjnego Otolaryngologicznego do decyzji Państwowego Inspektoratu Sanitarnego w Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowski.....
- Sprzęt jednorazowy do badań molekularnych dla Laboratorium Mikrobiologii
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- ZP3/2736/24 - Sukcesywna dostawa środków czystości (Część 1) oraz materiałów eksploatacyjnych do sanitariatów (Część 2) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- Dostawa - tonerów i tuszy oryginałów oraz zamienników.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.