Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-09
Ogłoszenie nr 540069536-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.
Augustów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 532814-N-2019
Data: 02.04.2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Centrum Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 20082283600000,
ul. ul. Sucharskiego
15,
16-300
Augustów, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 643 67 58, e-mail
info@basenaugustow.pl, faks
87 643 67 59.
Adres strony internetowej (url): www.bip.csir.augustów.eu
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:NIE www.bip.csir.augustow.eu
W ogłoszeniu powinno być:
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:TAK www.bip.csir.augustow.eu
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: NIE
W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: TAK
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności: 1) możliwość wydłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy z następujących przyczyn: a) wystąpienia warunków atmosferycznych lub hydrologicznych utrudniających lub uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy, b) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych lub uwarunkowań technicznych wykonania robót, c) konieczność wykonania dodatkowych badań niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, d) przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach określonych w art. 32 ust.1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany - w przypadku, jeśli wskazane okoliczności (utrudnienia) wpływają na możliwość wykonywania części lub całości zamówienia podstawowego - odpowiednia, pod względem wpływu części lub całości terminu trwania wyżej wymienionego utrudnień na część lub całość zamówienia podstawowego, e) w przypadku natrafienia podczas wykonywania prac przez Wykonawcę na przeszkody w postaci niezinwentaryzowanego mienia, stanowisk lub zabytków archeologicznych i podobnych przeszkód, o ile istnienie tego rodzaju przeszkód nie mogło być przewidziane przez Zamawiającego, pomimo dołożenia należytej staranności, Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania umowy w niezbędnym zakresie tak, aby Wykonawca po ustaniu lub usunięciu przeszkód mógł wykonać prawidłowo przedmiot umowy, f) zaistnieniem nieprzewidywalnych warunków fizycznych (przez które należy rozumieć jakiekolwiek działanie sił natury, którego nie dało się przewidzieć lub takie, że od doświadczonego wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciw nim wystarczających środków ostrożności) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów, g) konieczności i/lub potrzeby wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót będących przedmiotem umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części - odpowiednia zmiana przedmiotu umowy (zamiana lub zmiana wielkości, ilości, zakresu wynikająca z konieczności lub potrzeby), odpowiednia do zmian przedmiotu umowy zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy i w przypadku, jeśli wykonanie robót zamiennych wpływa na możliwość wykonywania części lub całości zamówienia podstawowego - odpowiednia, pod względem wpływu części lub całości robót zamiennych na część lub całość zamówienia podstawowego, zmiana terminu lub terminów realizacji umowy dot. zamówienia podstawowego, h) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, wodnymi itp., w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.), i) wstrzymania robót, przez uprawnione organy lub Zamawiającego, o którym mowa w § 4 ust. 6. j) wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, których nie przewidziano w chwili zawarcia Umowy, 2) Przedłużenie terminu realizacji umowy wynikać będzie jedynie o okres niezbędny do ustania przyczyny wstrzymania realizacji usługi lub robót - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Termin ten będzie ustalony z Zamawiającym. 3) Przyczyny przedłużenia terminu realizacji umowy oraz jej przyczyny zostaną zaakceptowane po pozytywnej weryfikacji przeprowadzonej przez Inspektora nadzoru, w przypadku jego powołania, 4) Możliwość wykonania robót zamiennych albo rezygnacji z określonych robót - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 5) Możliwość zmiany wynagrodzenia o którym mowa § 5, w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w pkt. 2 i 3, na podstawie aktualizacji przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. 2. Wykonawca ma obowiązek udokumentować zaistnienie okoliczności powodujących zmianę Umowy, określonych w ust. 1 w formie pisemnej z uzasadnieniem. 3. Wszelkie zmiany w Umowie dokonywane będą za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
W ogłoszeniu powinno być:
Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności: 1) możliwość wydłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy z następujących przyczyn: a) wystąpienia warunków atmosferycznych lub hydrologicznych utrudniających lub uniemożliwiających realizację Przedmiotu Umowy, b) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia zdarzeń losowych lub uwarunkowań technicznych wykonania robót, b) wystąpienia okoliczności wynikających z działania siły wyższej (przez którą rozumie się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne takie jak wojna, pożar, wiatrołomy, susza, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia, rządu, strajki itp.) - zmiana dotyczyć może terminu wykonania zamówienia i zakresu świadczenia wykonawcy, oraz przedłużenia terminu wykonania gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) konieczność wykonania dodatkowych badań niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, d) przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach określonych w art. 32 ust.1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany - w przypadku, jeśli wskazane okoliczności (utrudnienia) wpływają na możliwość wykonywania części lub całości zamówienia podstawowego - odpowiednia, pod względem wpływu części lub całości terminu trwania wyżej wymienionego utrudnień na część lub całość zamówienia podstawowego, e) w przypadku natrafienia podczas wykonywania prac przez Wykonawcę na przeszkody w postaci niezinwentaryzowanego mienia, stanowisk lub zabytków archeologicznych i podobnych przeszkód, o ile istnienie tego rodzaju przeszkód nie mogło być przewidziane przez Zamawiającego, pomimo dołożenia należytej staranności, Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania umowy w niezbędnym zakresie tak, aby Wykonawca po ustaniu lub usunięciu przeszkód mógł wykonać prawidłowo przedmiot umowy, f) zaistnieniem nieprzewidywalnych warunków fizycznych (przez które należy rozumieć jakiekolwiek działanie sił natury, którego nie dało się przewidzieć lub takie, że od doświadczonego wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciw nim wystarczających środków ostrożności) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów, g) konieczności i/lub potrzeby wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót będących przedmiotem umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części - odpowiednia zmiana przedmiotu umowy (zamiana lub zmiana wielkości, ilości, zakresu wynikająca z konieczności lub potrzeby), odpowiednia do zmian przedmiotu umowy zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy i w przypadku, jeśli wykonanie robót zamiennych wpływa na możliwość wykonywania części lub całości zamówienia podstawowego - odpowiednia, pod względem wpływu części lub całości robót zamiennych na część lub całość zamówienia podstawowego, zmiana terminu lub terminów realizacji umowy dot. zamówienia podstawowego, h) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, wodnymi itp., w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.), i) wstrzymania robót, przez uprawnione organy lub Zamawiającego, o którym mowa w § 4 ust. 6. j) wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, których nie przewidziano w chwili zawarcia Umowy, 2) Przedłużenie terminu realizacji umowy wynikać będzie jedynie o okres niezbędny do ustania przyczyny wstrzymania realizacji usługi lub robót - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Termin ten będzie ustalony z Zamawiającym. 3) Przyczyny przedłużenia terminu realizacji umowy oraz jej przyczyny zostaną zaakceptowane po pozytywnej weryfikacji przeprowadzonej przez Inspektora nadzoru, w przypadku jego powołania, 4) Możliwość wykonania robót zamiennych albo rezygnacji z określonych robót - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 5) Możliwość zmiany wynagrodzenia o którym mowa § 5, w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w pkt. 2 i 3, na podstawie aktualizacji przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. 2. Wykonawca ma obowiązek udokumentować zaistnienie okoliczności powodujących zmianę Umowy, określonych w ust. 1 w formie pisemnej z uzasadnieniem. 3. Wszelkie zmiany w Umowie dokonywane będą za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
3
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Zamówienie podzielone na części: NIE
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
7
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
2.3
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
TAK
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie udziału w postępowaniu: POLSKI
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
NIE
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.5
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
NIE
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Wykonanie modernizacji osadnika wtórnego (obiekt nr 5.2) na Oczyszczalni Ścieków w Augustowie
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby SPZZOD w Augustowie
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Zakup masy asfaltowej na zimno oraz emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC wraz z sukcesywną dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie w ciągu roku 2025
- "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie"
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.