eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaOpracowanie dok. projektowo kosztorysowejBudowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV1.Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 108189R w miejscowości Mogielnica 2.Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Lutoryż - Rędziny 3.Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 1278/1 w miejscowości Racławówka 4.Oświetlenie wiaduktu w miejscowości Lutoryż - gm. Boguchwała 5.Oświetlenie drogi nr 1128 na stadion oraz 1152 do granicy w miejscowości Nosówka 6.Oświetlenie drogi na Krzywdy w miejscowości Nosówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-10

Boguchwała: Opracowanie dok. projektowo kosztorysowej: Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV: 1.Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 108189R w miejscowości Mogielnica 2.Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Lutoryż - Rędziny 3.Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 1278/1 w miejscowości Racławówka 4.Oświetlenie wiaduktu w miejscowości Lutoryż - gm. Boguchwała 5.Oświetlenie drogi nr 1128 na stadion oraz 1152 do granicy w miejscowości Nosówka 6.Oświetlenie drogi na Krzywdy w miejscowości Nosówka
Numer ogłoszenia: 54006 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguchwała , ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boguchwala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dok. projektowo kosztorysowej: Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV: 1.Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 108189R w miejscowości Mogielnica 2.Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Lutoryż - Rędziny 3.Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 1278/1 w miejscowości Racławówka 4.Oświetlenie wiaduktu w miejscowości Lutoryż - gm. Boguchwała 5.Oświetlenie drogi nr 1128 na stadion oraz 1152 do granicy w miejscowości Nosówka 6.Oświetlenie drogi na Krzywdy w miejscowości Nosówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełna nazwa zadania: Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 108189R w miejscowości Mogielnica gmina Boguchwała Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Lutoryż - Rędziny gmina Boguchwała Zadanie 3 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 1278/1 w miejscowości Racławówka gmina Boguchwała Zadanie 4 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie wiaduktu w miejscowości Lutoryż - gmina Boguchwała Zadanie 5 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie drogi nr 1128 na stadion oraz 1152 do granicy w miejscowości Nosówka - gmina Boguchwała Zadanie 6 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie drogi na Krzywdy w miejscowości Nosówka -gmina Boguchwała 1.1. Przedmiot zamówienia Oświetlenie drogowe należy zaprojektować zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych wydanymi przez PGE Dystrybucja w Rzeszowie. 1.2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych: 1) Długość drogi, na której należy zaprojektować oświetlenie; Zadanie 1 - Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 108189R w miejscowości Mogielnica - odcinek o długości 230m Zadanie 2- Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Lutoryż- Rędziny - odcinek o długości 500 m Zadanie 3 - Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 1278/1 w miejscowości Racławówka - odcinek o długości 1550 m Zadanie 4 - Oświetlenie wiaduktu w miejscowości Lutoryż - odcinek o długości 380 m Zadanie 5 - Oświetlenie drogi nr 1128 na stadion oraz 1152 do granicy w miejscowości Nosówka - odcinek o długości 450 m Zadanie 6 - Oświetlenie drogi na Krzywdy w miejscowości Nosówka - odcinek o długości 700 m 2) A) Oświetlenie wiaduktu w miejscowości Lutoryż należy projektować w kategorii ME-2 i połączyć z istniejącymi odcinkami oświetlenia wzdłuż K 19. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych opraw oświetleniowych ze źródłem światła led o temperaturze barwowej od 3500 K do 4000 K, efektywności świetlnej oprawy powyżej 100 lum/W. Oświetlenie należy projektować na słupach stalowych podwójnie malowanych, ilość słupów, wysokość oraz długość wysięgnika uzależniona jest od obliczeń fotometrycznych. Zasilanie kablem ziemnym zgodnie z warunkami z PGE Dystrybucja. 1) B) Pozostałe oświetlenie ww odcinków dróg, należy projektować w kategorii ME-4. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych opraw oświetleniowych ze źródłem led o temperaturze barwowej od 3500 K do 4000 K, efektywności świetlnej oprawy powyżej 100 lum/W. Oświetlenie należy projektować na słupach wirowanych linii napowietrznej nn, E-10,5. Ilość słupów oraz długość wysięgnika uzależniona jest od obliczeń fotometrycznych. Zasilanie przewodami izolowanymi typu AsXSn, oraz zgodnie z warunkami z PGE Dystrybucja w Rzeszowie. Przepusty pod drogami i na skrzyżowaniach z istniejącym uzbrojeniem podziemnym projektować przy zastosowaniu rur ochronnych. Szafa oświetleniowa, pomiar i sterowanie zgodnie z warunkami z PGE Dystrybucja w Rzeszowie. 1.3. Ogólne wymagania Zamawiającego Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej z uzyskaniem pozwolenia na zgłoszenie . Wymagania dla prac projektowych : a) uzyskanie technicznych warunków przyłączania, b) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania pozwolenia na zgłoszenie, c) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) uzyskanie umów cywilno-prawnych, e) sporządzenie projektu budowlanego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenie na zgłoszenie, projekt budowlany należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), f) sporządzenie projektu wykonawczego, uzupełniającego i uszczegóławiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), projekty należy podzielić na dwa etapy wykonawcze z kosztorysami i przedmiarami w takim zakresie. g) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), h) sporządzenie przedmiaru robót - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), i) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej j) sporządzenie informacji BIOZ- w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), Do obowiązków projektanta należy: a) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, b) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów, konsultacje z Zamawiającym na etapie projektowania dokumentacji dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty, c) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-31 Prawa zamówień publicznych, d) projektant otrzyma pełnomocnictwo do wykonania dokumentacji formalno - prawnej we własnym zakresie, uzyskanie decyzji ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę z uzyskaniem klauzuli ostateczności. Szczegółowy zakres zadania określają: ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ, tj. program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami graficznymi oraz ZAŁĄCZNIKI NR 2.1 2.6 do SIWZ tj. wzory umów..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie 1: nie dotyczy Zadanie 2: nie dotyczy Zadanie 3: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) Zadanie 4: nie dotyczy Zadanie 5: nie dotyczy Zadanie 6: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 opracowania dokumentacji projektowych budowy oświetlenia ulicznego lub placów lub parkingów na sieciach nn o ilości co najmniej 10 punktów świetlnych każde (bez względu na ilość części zamówienia, na które składana jest oferta) - WG ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty składające się na kompletną ofertę: a) wypełniony formularz oferty - wg Załącznika nr 1, b) upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty, c) dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, upoważniający go do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - o ile dotyczy, d) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów -wg Załącznika nr 7 do SIWZ. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: a) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby, lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu gospodarczego lub zawodowego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. c) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1. W przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac. 2. Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w następujących okolicznościach: a) pomimo wystąpienia przez Wykonawcę z właściwie przygotowanym wnioskiem o wydanie decyzji administracyjnych lub warunków technicznych lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie przewidzianym w odrębnych przepisach, organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wyda stosownego dokumentu. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie przesunięty o ilość dni zwłoki w wydaniu stosownego dokumentu; b) Zamawiający z ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonywanie prac projektowych. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie przesunięty o ilość dni równą okresowi wstrzymania prac; c) zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. W takiej sytuacji termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o uzasadnioną okolicznościami ilość dni ustaloną przez Strony umowy. d) z niezależnych od Wykonawcy i przez niego udowodnionych trudności w ustaleniu właścicieli działek, przez które przebiegać będzie inwestycja - dotyczy inwestycji liniowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Boguchwale ul. Doktora Tkaczowa 134 36-040 Boguchwała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Boguchwale - Biuro Obsługi Klienta (parter) ul. Doktora Tkaczowa 134 36-040 Boguchwała.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 108189R w miejscowości Mogielnica gmina Boguchwała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 108189R w miejscowości Mogielnica - odcinek o długości 230m Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej z uzyskaniem pozwolenia na zgłoszenie . Wymagania dla prac projektowych : a) uzyskanie technicznych warunków przyłączania, b) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania pozwolenia na zgłoszenie, c) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) uzyskanie umów cywilno-prawnych, e) sporządzenie projektu budowlanego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenie na zgłoszenie, projekt budowlany należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), f) sporządzenie projektu wykonawczego, uzupełniającego i uszczegóławiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), projekty należy podzielić na dwa etapy wykonawcze z kosztorysami i przedmiarami w takim zakresie. g) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), h) sporządzenie przedmiaru robót - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), i) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej j) sporządzenie informacji BIOZ- w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), Do obowiązków projektanta należy: a) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, b) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów, konsultacje z Zamawiającym na etapie projektowania dokumentacji dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty, c) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-31 Prawa zamówień publicznych, d) projektant otrzyma pełnomocnictwo do wykonania dokumentacji formalno - prawnej we własnym zakresie, uzyskanie decyzji ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę z uzyskaniem klauzuli ostateczności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Lutoryż - Rędziny gmina Boguchwała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2- Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Lutoryż- Rędziny - odcinek o długości 500 m Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej z uzyskaniem pozwolenia na zgłoszenie . Wymagania dla prac projektowych : a) uzyskanie technicznych warunków przyłączania, b) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania pozwolenia na zgłoszenie, c) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) uzyskanie umów cywilno-prawnych, e) sporządzenie projektu budowlanego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenie na zgłoszenie, projekt budowlany należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), f) sporządzenie projektu wykonawczego, uzupełniającego i uszczegóławiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), projekty należy podzielić na dwa etapy wykonawcze z kosztorysami i przedmiarami w takim zakresie. g) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), h) sporządzenie przedmiaru robót - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), i) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej j) sporządzenie informacji BIOZ- w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), Do obowiązków projektanta należy: a) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, b) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów, konsultacje z Zamawiającym na etapie projektowania dokumentacji dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty, c) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-31 Prawa zamówień publicznych, d) projektant otrzyma pełnomocnictwo do wykonania dokumentacji formalno - prawnej we własnym zakresie, uzyskanie decyzji ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę z uzyskaniem klauzuli ostateczności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.21.00.00-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 1278/1 w miejscowości Racławówka gmina Boguchwała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Oświetlenie wzdłuż drogi gminnej nr 1278/1 w miejscowości Racławówka - odcinek o długości 1550 m Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej z uzyskaniem pozwolenia na zgłoszenie . Wymagania dla prac projektowych : a) uzyskanie technicznych warunków przyłączania, b) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania pozwolenia na zgłoszenie, c) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) uzyskanie umów cywilno-prawnych, e) sporządzenie projektu budowlanego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenie na zgłoszenie, projekt budowlany należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), f) sporządzenie projektu wykonawczego, uzupełniającego i uszczegóławiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), projekty należy podzielić na dwa etapy wykonawcze z kosztorysami i przedmiarami w takim zakresie. g) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), h) sporządzenie przedmiaru robót - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), i) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej j) sporządzenie informacji BIOZ- w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), Do obowiązków projektanta należy: a) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, b) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów, konsultacje z Zamawiającym na etapie projektowania dokumentacji dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty, c) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-31 Prawa zamówień publicznych, d) projektant otrzyma pełnomocnictwo do wykonania dokumentacji formalno - prawnej we własnym zakresie, uzyskanie decyzji ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę z uzyskaniem klauzuli ostateczności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie wiaduktu w miejscowości Lutoryż - gmina Boguchwała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Oświetlenie wiaduktu w miejscowości Lutoryż - odcinek o długości 380 m Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej z uzyskaniem pozwolenia na zgłoszenie . Wymagania dla prac projektowych : a) uzyskanie technicznych warunków przyłączania, b) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania pozwolenia na zgłoszenie, c) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) uzyskanie umów cywilno-prawnych, e) sporządzenie projektu budowlanego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenie na zgłoszenie, projekt budowlany należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), f) sporządzenie projektu wykonawczego, uzupełniającego i uszczegóławiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), projekty należy podzielić na dwa etapy wykonawcze z kosztorysami i przedmiarami w takim zakresie. g) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), h) sporządzenie przedmiaru robót - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), i) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej j) sporządzenie informacji BIOZ- w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), Do obowiązków projektanta należy: a) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, b) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów, konsultacje z Zamawiającym na etapie projektowania dokumentacji dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty, c) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-31 Prawa zamówień publicznych, d) projektant otrzyma pełnomocnictwo do wykonania dokumentacji formalno - prawnej we własnym zakresie, uzyskanie decyzji ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę z uzyskaniem klauzuli ostateczności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie drogi nr 1128 na stadion oraz 1152 do granicy w miejscowości Nosówka - gmina Boguchwała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - Oświetlenie drogi nr 1128 na stadion oraz 1152 do granicy w miejscowości Nosówka - odcinek o długości 450 m Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej z uzyskaniem pozwolenia na zgłoszenie . Wymagania dla prac projektowych : a) uzyskanie technicznych warunków przyłączania, b) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania pozwolenia na zgłoszenie, c) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) uzyskanie umów cywilno-prawnych, e) sporządzenie projektu budowlanego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenie na zgłoszenie, projekt budowlany należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), f) sporządzenie projektu wykonawczego, uzupełniającego i uszczegóławiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), projekty należy podzielić na dwa etapy wykonawcze z kosztorysami i przedmiarami w takim zakresie. g) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), h) sporządzenie przedmiaru robót - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), i) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej j) sporządzenie informacji BIOZ- w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), Do obowiązków projektanta należy: a) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, b) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów, konsultacje z Zamawiającym na etapie projektowania dokumentacji dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty, c) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-31 Prawa zamówień publicznych, d) projektant otrzyma pełnomocnictwo do wykonania dokumentacji formalno - prawnej we własnym zakresie, uzyskanie decyzji ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę z uzyskaniem klauzuli ostateczności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej; Budowa sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym nie wyższym jak 1 kV w ramach zadania: Oświetlenie drogi na Krzywdy w miejscowości Nosówka -gmina Boguchwała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - Oświetlenie drogi na Krzywdy w miejscowości Nosówka - odcinek o długości 700 m Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej z uzyskaniem pozwolenia na zgłoszenie . Wymagania dla prac projektowych : a) uzyskanie technicznych warunków przyłączania, b) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji i uzyskania pozwolenia na zgłoszenie, c) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, d) uzyskanie umów cywilno-prawnych, e) sporządzenie projektu budowlanego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenie na zgłoszenie, projekt budowlany należy wykonać w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), f) sporządzenie projektu wykonawczego, uzupełniającego i uszczegóławiającego projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), projekty należy podzielić na dwa etapy wykonawcze z kosztorysami i przedmiarami w takim zakresie. g) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), h) sporządzenie przedmiaru robót - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), i) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej j) sporządzenie informacji BIOZ- w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej, (format pdf), Do obowiązków projektanta należy: a) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, b) zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów, konsultacje z Zamawiającym na etapie projektowania dokumentacji dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty, c) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art. 29-31 Prawa zamówień publicznych, d) projektant otrzyma pełnomocnictwo do wykonania dokumentacji formalno - prawnej we własnym zakresie, uzyskanie decyzji ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji pozwolenia na budowę z uzyskaniem klauzuli ostateczności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.