Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-26
Ogłoszenie nr 540090454-N-2020 z dnia 26-05-2020 r.
Jarocin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 540101-N-2020
Data: 19/05/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Szpital Powiatowy w Jarocinie Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30141560400000,
ul. ul. Szpitalna
1,
63-200
Jarocin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 747 30 51, e-mail
logistyka@szpitaljarocin.pl, faks
62 747 03 59.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-27, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-01, godzina: 10:00,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: 1) a) Wykonawca powinien dysponować osobami które posiadają aktualne uprawnienia energetyczne do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń na stanowisku eksploatacji i dozoru - uprawnienia energetyczne "D" i "E" (minimum 1 osoba): b) Wykonawca powinien dysponować osobami ( minimum 1 )posiadającymi certyfikat potwierdzający przebyte szkolenie z zastosowania testera bezpieczeństwa w badaniu urządzeń medycznych zgodnie z PN EN 62353. Uwaga : Wskazane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia osoby, muszą posiadać doświadczenie zawodowe - minimum 5 letni okres pracy w naprawie sprzętu medycznego. 2)Wykonawca powinien dysponować aktualną dokumentację techniczną sprzętu będącego przedmiotem zamówienia - instrukcjami serwisowymi wytwórcy urządzeń objętych zamówieniem, - procedurami na wykonywane czynności określonych przez wytwórcę urządzeń objętych zamówieniem, - umową licencyjną uprawniająca do dysponowania kluczami i kodami do oprogramowania serwisowego w zakresie umożliwiającym realizacje przedmiotu zamówienia, jeżeli dotyczy to danego modelu urządzenia. (Ocena na podstawie oświadczenia)
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: 1) a) Wykonawca powinien dysponować osobami które posiadają aktualne uprawnienia energetyczne do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń na stanowisku eksploatacji i dozoru - uprawnienia energetyczne "D" i "E" (minimum 1 osoba): b) Wykonawca powinien dysponować osobami ( minimum 1 )posiadającymi certyfikat potwierdzający przebyte szkolenie z zastosowania testera bezpieczeństwa w badaniu urządzeń medycznych zgodnie z PN EN 62353. Uwaga : Wskazane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia osoby, muszą posiadać doświadczenie zawodowe - minimum 5 letni okres pracy w naprawie sprzętu medycznego. 2)Wykonawca powinien dysponować aktualną dokumentację techniczną sprzętu będącego przedmiotem zamówienia - instrukcjami serwisowymi wytwórcy urządzeń objętych zamówieniem, - procedurami na wykonywane czynności określonych przez wytwórcę urządzeń objętych zamówieniem, (Ocena na podstawie oświadczenia)
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 23
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 23 Nazwa: Pakiet 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aparat do elekrochirurgii
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena przeglądów 85,00
cena roboczogodziny za naprawę 10,00
urządzenie zastępcze 5,00
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr 24
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 24 Nazwa: Pakiet 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:aparat do elektrochirurgii
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50400000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena przeglądów 85,00
cena roboczogodziny za naprawę 10,00
urządzenie zastępcze 5,00
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa ciągnika rolniczego przystosowanego do prac leśnych dla Nadleśnictwa Rybnik
- Naprawa chodników, parkingów i poboczy
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.