Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-29
Ogłoszenie nr 540114681-N-2020 z dnia 29-06-2020 r.
Gdańsk:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 552963-N-2020
Data: 22/06/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Teatr Wybrzeże w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 27910800000000,
ul. ul. Świętego Ducha
2,
80-834
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 3011836, e-mail
sekretariat@teatrwybrzeze.pl, faks
58 3012046.
Adres strony internetowej (url): www.teatrwybrzeze.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonany wyboru wykonawcy, w zakresie, jaki określony jest w art. 144 ustawy
Pzp. Ponadto, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zmawiający określa/ przewiduje co najmniej
następujący zakres zmian: 1.Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy: a) zwiększenie wynagrodzenia
umownego w przypadku zwiększenia powierzchni przeznaczonych do sprzątania, co może się wiązać z
zaangażowaniem większej liczby osób wykonawcy, b) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części
umownego zakresu prac zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wysokości wynagrodzenia,
proporcjonalnie do zmniejszonej powierzchni użytkowej, która wyłączona zostanie przez zamawiającego z
obowiązku sprzątania, c) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, d) ustawowe zmiany
stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi
okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację zamówienia, b) z przyczyn niezależnych lub niemożliwych do przewidzenia przez zamawiającego i
wykonawcę.
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany wyboru wykonawcy, w zakresie, jaki określony jest w art. 144 ustawy Pzp. Ponadto, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 oraz art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, zmawiający określa/ przewiduje co najmniej następujący zakres zmian:
15.1. Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy:
a) zwiększenie wynagrodzenia umownego w przypadku zwiększenia powierzchni przeznaczonych do sprzątania, co może się wiązać z zaangażowaniem większej liczby osób wykonawcy,
b) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu prac zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wysokości wynagrodzenia, proporcjonalnie do zmniejszonej powierzchni użytkowej, która wyłączona zostanie przez zamawiającego z obowiązku sprzątania.
15.2. Zgodnie z art. 142 ust 5 ustawy Pzp: umowa zawarta na okres dłużysz niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
15.3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia,
b) z przyczyn niezależnych lub niemożliwych do przewidzenia przez zamawiającego i wykonawcę.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-30, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-02, godzina: 10:00,
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup wyposażenia w ramach zadania: Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Sztumie
- Usługi kompleksowej organizacji pięciu spotkań na terenie województwa pomorskiego tj. w Gdańsku i w Słupsku.
- Opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót budowlanych i instal.(w syst zaprojektuj i wybuduj) polega. na remoncie trzech salek semin, korytarza, szatni stud w budynku nr 2, ul. Dębinki 7 w Gdańsku
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego i stereoskopowego niezbędnych do oceny angiogenezy,prowadzenia hodowli komórek,oceny możliwości drukowania i weryfikacji wydruków
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 7 części
- Dzierżawa dwóch analizatorów hematologicznych 5-DIFF wraz z dostawą odczynników hematologicznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.