eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagrodno 52Przygotowaniu 4 posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek) z komponentów zakupionych przez Wykonawcę wraz z dowozem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-08-10

Ogłoszenie nr 540149140-N-2020 z dnia 10-08-2020 r.

Zagrodno 52:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 573031-N-2020
Data: 10/08/2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Zagrodno, Krajowy numer identyfikacyjny 39064767600000, ul. , 59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (076) 8773 396, e-mail fundusze@zagrodno.eu, faks (076) 8773 345.
Adres strony internetowej (url):

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług cateringowych na rzecz Zleceniodawcy tj. przygotowanie i dostarczenie 4 posiłków dziennie. 2. Usługa będzie dotyczyć dostawy posiłków dla ok. 85 dzieci w wieku od 2,5 - 6 lat zapisanych do Samorządowego Przedszkola w Zagrodnie. 3. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci korzystających z posiłków. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień: o śniadanie i II śniadanie w ilości wg zamówienia zgłoszonego dzień wcześniej, o obiad, podwieczorek - w ilości wg zamówienia złożonego telefonicznie najpóźniej do godz. 9.00 5. Zleceniobiorca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, w specjalistycznych termosach i pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 6. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za: o Jakość, estetykę oraz temperaturę dostarczanych posiłków. o Zgodność świadczonych usług z obowiązującymi normami zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi i w tym zakresie odpowiada przed Państwowym Inspektorem sanitarnym. 7. Jadłospis na okres 10 dni układany będzie przez Zleceniobiorcę i dostarczany Zleceniodawcy do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania. 8. Zleceniodawca ma prawo dokonywać zmian w jadłospisie przedstawionym przez Zleceniobiorcę. 9. Zleceniobiorca zobowiązany jest do zachowania i uwzględniania w jadłospisie diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb, zgodnie z informacją otrzymaną od Zleceniodawcy. 10. Dzienny jadłospis obejmuje: a) I śniadanie b) II śniadanie c) obiad: zupa, drugie danie, kompot d) podwieczorek 11. Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie. 12. Posiłki będą serwowane z zachowaniem cyklu: o godz. 8.30 - śniadanie o do godz. 12.00 - dostawa obiadu w pojemnikach utrzymujących ciepło. 13. Ze względu na organizację pracy grup przedszkolnych nie ma możliwości zmiany godzin dostaw posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do ich przestrzegania i gwarantuje dostarczanie posiłków o najwyższej jakości i w odpowiedniej temperaturze. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. 15. Posiłki muszą spełniać wymagania zalecane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) oraz wytyczne Instytutu Matki i Dziecka. 16. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 17. Do obowiązków Zleceniobiorcy należy dokonywanie comiesięcznych rozliczeń ze Zleceniodawcą za dostarczane posiłki za pomocą własnego personelu. 18. Zleceniodawca przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z: a) Bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom, b) Myciem i wyparzaniem naczyń oraz sprzątaniem pomieszczeń, w których spożywane będą posiłki, c) Ponoszeniem kosztów na środki czyszczące i higieniczne zużywane do sprzątania w/w pomieszczeń, d) Ponoszeniem kosztów za zużyte przy myciu naczyń media: energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, ścieków. 19. Koszty dostawy należy wliczyć w cenę dostarczonych posiłków. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki, zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym.
W ogłoszeniu powinno być: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług cateringowych na rzecz Zleceniodawcy tj. przygotowanie i dostarczenie 4 posiłków dziennie. 2. Usługa będzie dotyczyć dostawy posiłków dla ok. 95 dzieci w wieku od 2,5 - 6 lat zapisanych do Samorządowego Przedszkola w Zagrodnie. 3. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci korzystających z posiłków. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień: o śniadanie i II śniadanie w ilości wg zamówienia zgłoszonego dzień wcześniej, o obiad, podwieczorek - w ilości wg zamówienia złożonego telefonicznie najpóźniej do godz. 9.00 5. Zleceniobiorca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, w specjalistycznych termosach i pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. 6. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za: o Jakość, estetykę oraz temperaturę dostarczanych posiłków. o Zgodność świadczonych usług z obowiązującymi normami zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-epidemiologicznymi i w tym zakresie odpowiada przed Państwowym Inspektorem sanitarnym. 7. Jadłospis na okres 10 dni układany będzie przez Zleceniobiorcę i dostarczany Zleceniodawcy do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania. 8. Zleceniodawca ma prawo dokonywać zmian w jadłospisie przedstawionym przez Zleceniobiorcę. 9. Zleceniobiorca zobowiązany jest do zachowania i uwzględniania w jadłospisie diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb, zgodnie z informacją otrzymaną od Zleceniodawcy. 10. Dzienny jadłospis obejmuje: a) I śniadanie b) II śniadanie c) obiad: zupa, drugie danie, kompot d) podwieczorek 11. Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie. 12. Posiłki będą serwowane z zachowaniem cyklu: o godz. 8.30 - śniadanie o do godz. 12.00 - dostawa obiadu w pojemnikach utrzymujących ciepło. 13. Ze względu na organizację pracy grup przedszkolnych nie ma możliwości zmiany godzin dostaw posiłków. Wykonawca zobowiązuje się do ich przestrzegania i gwarantuje dostarczanie posiłków o najwyższej jakości i w odpowiedniej temperaturze. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. 15. Posiłki muszą spełniać wymagania zalecane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań , jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) oraz wytyczne Instytutu Matki i Dziecka. 16. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów. 17. Do obowiązków Zleceniobiorcy należy dokonywanie comiesięcznych rozliczeń ze Zleceniodawcą za dostarczane posiłki za pomocą własnego personelu. 18. Zleceniodawca przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z: a) Bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom, b) Myciem i wyparzaniem naczyń oraz sprzątaniem pomieszczeń, w których spożywane będą posiłki, c) Ponoszeniem kosztów na środki czyszczące i higieniczne zużywane do sprzątania w/w pomieszczeń, d) Ponoszeniem kosztów za zużyte przy myciu naczyń media: energii elektrycznej, ciepłej i zimnej wody, ścieków. 19. Koszty dostawy należy wliczyć w cenę dostarczonych posiłków. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki, zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.