eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, montaż i uruchomienie nowego cyfrowego aparatu RTG wraz z pracami instalacyjnymi niezbędnymi do podłączenia aparatu

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-14

Ogłoszenie nr 540152868-N-2020 z dnia 14-08-2020 r.

Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 557434-N-2020
Data: 02-07-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota, Krajowy numer identyfikacyjny 10202670000000, ul. ul. Szczęśliwicka 36, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 228 853, e-mail zamowienia@szpzlo-ochota.pl, faks 228 231 219.
Adres strony internetowej (url): www.szpzlo-ochota.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu parametrów techniczno-użytkowych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2020 roku, niepowystawowy, nie będący aparatem ,,demo´´- kompletny i gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych . 3. Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Ponadto oferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późn. zm.). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przedłożenie Zamawiającemu harmonogramu wykonania przedmiotu umowy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. 2) Demontaż dotychczas użytkowanego przez Zamawiającego aparatu RTG zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Opracowanie dokumentacji projektowej pracowni rtg zawierającej; a. projekt instalacji nowego aparatu, zaakceptowany przez Zamawiającego Instalacja aparatu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi. b. projekt i opis osłon stałych zaakceptowany przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego 4) Wykonanie wszystkich prac instalacyjno-przyłączeniowych (łącznie z wykonaniem tras kablowych w pomieszczeniu Pracowni Rentgenodiagnostyki , przyłączy i innych elementów), niezbędnych do zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego, funkcjonowania nowego aparatu cyfrowego RTG. 5) Po zdemontowaniu aparatu RTG oraz wykonaniu prac instalacyjnych związanych z ułożeniem nowych tras kablowych na potrzeby zasilenia aparatury, Zamawiający przewiduje wykonanie środkami własnymi modernizacji pomieszczeń pracowni RTG. Niezbędna przerwa czasowa pomiędzy demontażem a zamontowaniem nowej aparatury medycznej musi być uwzględniona w harmonogramie wymaganym w pkt 4.1). 6) Dostawę, montaż i uruchomienie dostarczonego aparatu cyfrowego RTG oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i dezynfekcji urządzenia, odbędą się w terminie ustalonym z Zamawiającym: 1) merytoryczne po instalacji aparatu, 2) praktyczne po uzyskaniu zgody PWIS na użytkowanie aparatu. 7) Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do Zamawiającego, dokona instalacji i uruchomienia w miejscu pracy. Urządzenie po zainstalowaniu musi być kompletne, sprawne oraz gotowe do spełnienia swojej funkcji bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 8) Skonfigurowanie urządzenia do pracy z systemami informatycznymi: ( RIS, Ar Pacs Synektik, Medicus Online Atende Medica). Wykonanie testów z potwierdzeniem poprawnej integracji z systemami informatycznymi wymienionymi powyżej. Całość oprogramowania informatycznego ma zostać dostarczona wraz ze stosownymi licencjami uprawniającymi do jego bezterminowego użytkowania. 9) Wykonanie testów odbiorczych (sprawdzenie kompletności i jednoznaczności oznaczeń i opisów na elementach urządzeń, kompletności dokumentacji i specyfikacji technicznej urządzeń, zgodności wartości zmierzonych i odczytanych parametrów fizycznych urządzenia z wartościami parametrów fizycznych określonych w specyfikacji technicznej urządzenia. Zakres testów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, testy wykonane przez przedstawiciela dostawcy uprawnionego do instalowania aparatu przy udziale przedstawiciela Zamawiającego posiadającego stosowne upoważnienie, potwierdzonych protokołem z wykonania testów odbiorczych. 10) Wykonanie testów specjalistycznych przez podmiot posiadający akredytację w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku ( Dz. U. z 2019r, poz. 544), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzonych protokołem z wykonanych testów specjalistycznych. 11) Przekazanie Zamawiającemu sporządzonych w języku polskim instrukcji obsługi, konserwacji i serwisowania, a także dokumenty (karty) gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty (np. paszporty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa) - wraz z aparatem. 5. Na oferowany aparaty RTG wykonawca udzieli min. 24-miesięcznego okresu gwarancji - kryterium oceniane. 6. Po zainstalowaniu i uruchomieniu, aparat musi być w pełni gotowy do użytkowania, bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wszelkie koszty związane z transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem, a także uruchomieniem, próbami, sprawdzeniem, podłączeniem do systemu informatycznego Zamawiającego i ewentualnymi czynnościami związanymi z dopuszczeniem aparatu do eksploatacji oraz szkoleniem ponosi Wykonawca i muszą być wkalkulowane w cenę ofertową. 7. Jeżeli w SIWZ wskazany jest znak towarowy, patent, lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż we wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający przeprowadza wizję lokalną w celu zapoznania się z uwarunkowaniami występującymi w obiekcie. Zamawiający informuje iż w dniu 08.07.2020 r. o godz. 12:00 odbędzie się nieobowiązkowa, zalecana wizja lokalna na terenie SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Szczęśliwickiej 36 (Pracownia Rentgenodiagnostyki - II piętro) .
W ogłoszeniu powinno być: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w zestawieniu parametrów techniczno-użytkowych stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2020 roku, niepowystawowy, nie będący aparatem ,,demo´´- kompletny i gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych . 3. Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski, tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Ponadto oferowany sprzęt musi być wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 z późn. zm.). 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przedłożenie Zamawiającemu harmonogramu wykonania przedmiotu umowy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. 2) Demontaż dotychczas użytkowanego przez Zamawiającego aparatu RTG zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Opracowanie dokumentacji projektowej pracowni rtg zawierającej; a. projekt instalacji nowego aparatu, zaakceptowany przez Zamawiającego Instalacja aparatu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi. b. projekt i opis osłon stałych zaakceptowany przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego 4) Wykonanie wszystkich prac instalacyjno-przyłączeniowych (łącznie z wykonaniem tras kablowych w pomieszczeniu Pracowni Rentgenodiagnostyki , przyłączy i innych elementów), niezbędnych do zapewnienia prawidłowego, bezawaryjnego, funkcjonowania nowego aparatu cyfrowego RTG. 5) Po zdemontowaniu aparatu RTG oraz wykonaniu prac instalacyjnych związanych z ułożeniem nowych tras kablowych na potrzeby zasilenia aparatury, Zamawiający przewiduje wykonanie środkami własnymi modernizacji pomieszczeń pracowni RTG. Niezbędna przerwa czasowa pomiędzy demontażem a zamontowaniem nowej aparatury medycznej musi być uwzględniona w harmonogramie wymaganym w pkt 4.1). 6) Dostawę, montaż i uruchomienie dostarczonego aparatu cyfrowego RTG oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. Szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i dezynfekcji urządzenia, odbędą się w terminie ustalonym z Zamawiającym: 1) merytoryczne po instalacji aparatu, 2) praktyczne po uzyskaniu zgody PWIS na użytkowanie aparatu. 7) Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do Zamawiającego, dokona instalacji i uruchomienia w miejscu pracy. Urządzenie po zainstalowaniu musi być kompletne, sprawne oraz gotowe do spełnienia swojej funkcji bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 8) Skonfigurowanie urządzenia do pracy z systemami informatycznymi: ( RIS, Ar Pacs Synektik, Medicus Online Atende Medica). Wykonanie testów z potwierdzeniem poprawnej integracji z systemami informatycznymi wymienionymi powyżej. Całość oprogramowania informatycznego ma zostać dostarczona wraz ze stosownymi licencjami uprawniającymi do jego bezterminowego użytkowania. 9) Wykonanie testów odbiorczych (sprawdzenie kompletności i jednoznaczności oznaczeń i opisów na elementach urządzeń, kompletności dokumentacji i specyfikacji technicznej urządzeń, zgodności wartości zmierzonych i odczytanych parametrów fizycznych urządzenia z wartościami parametrów fizycznych określonych w specyfikacji technicznej urządzenia. Zakres testów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, testy wykonane przez przedstawiciela dostawcy uprawnionego do instalowania aparatu przy udziale przedstawiciela Zamawiającego posiadającego stosowne upoważnienie, potwierdzonych protokołem z wykonania testów odbiorczych. 10) Wykonanie testów specjalistycznych przez podmiot posiadający akredytację w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku ( Dz. U. z 2019r, poz. 544), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzonych protokołem z wykonanych testów specjalistycznych. 11) Przekazanie Zamawiającemu sporządzonych w języku polskim instrukcji obsługi, konserwacji i serwisowania, a także dokumenty (karty) gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty (np. paszporty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa) - wraz z aparatem. 5. Na oferowany aparaty RTG wykonawca udzieli min. 24-miesięcznego okresu gwarancji - kryterium oceniane. 6. Po zainstalowaniu i uruchomieniu, aparat musi być w pełni gotowy do użytkowania, bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wszelkie koszty związane z transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem, a także uruchomieniem, próbami, sprawdzeniem, podłączeniem do systemu informatycznego Zamawiającego i ewentualnymi czynnościami związanymi z dopuszczeniem aparatu do eksploatacji oraz szkoleniem ponosi Wykonawca i muszą być wkalkulowane w cenę ofertową. 7. Jeżeli w SIWZ wskazany jest znak towarowy, patent, lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, dopuszcza się produkt równoważny o parametrach nie gorszych niż we wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający przeprowadza wizję lokalną w celu zapoznania się z uwarunkowaniami występującymi w obiekcie. Zamawiający informuje iż w dniu 19.08.2020 r. o godz. 14:00 odbędzie się nieobowiązkowa, zalecana wizja lokalna na terenie SZPZLO Warszawa-Ochota przy ul. Szczęśliwickiej 36 (Pracownia Rentgenodiagnostyki - II piętro) .

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 9)
W ogłoszeniu jest: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 projektu umowy (stanowiącym Zal. nr 7 do SIWZ) w terminie do dnia 28 lutego 2021 r., z tym że: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania obowiązku dostawy do siedziby Zamawiającego pod wskazane miejsce aparatury medycznej tytułem zakupu stacjonarnego cyfrowego aparatu RTG dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1) projektu umowy (stanowiącym Zal. nr 7 do SIWZ) w terminie do dnia 6 listopada 2020 r.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 projektu umowy (stanowiącym Zal. nr 7 do SIWZ).Wykonawca zobowiązuje się do wykonania obowiązku dostawy do siedziby Zamawiającego pod wskazane miejsce aparatury medycznej tytułem zakupu stacjonarnego cyfrowego aparatu RTG dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1)Umowy oraz zakresu czynności wskazanych w pkt 4) i 6)(Umowy) w terminie do dnia 30 listopada 2020 r.; 2) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji obowiązku zdemontowania i przeniesienia aparatury medycznej, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2) (Umowy), w terminie wskazanym przez Zamawiającego; 3) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zakresu czynności wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 3)(Umowy) w terminie 7 dni od podpisania umowy; 4) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zakresu czynności wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 5)(Umowy) do dnia 28 lutego 2021 r. 5) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zakresu czynności wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 7)(Umowy), w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.