Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-25
Ogłoszenie nr 540154748-N-2019 z dnia 25-07-2019 r.
Grybów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 577404-N-2019
Data: 23/07/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wójt Gminy Grybów, Krajowy numer identyfikacyjny 49000749400000,
ul. ul. Jakubowskiego
33,
33-330
Grybów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 450 204, e-mail
ug_grybow@pro.onet.pl, faks
184 450 204.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminagrybow.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
4.2. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia na w terminie ...(zgodnie z ofertą) dni od daty wystawienia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia na wykonanie usługi.
1. Powiadomienie ze strony Zamawiającego o konieczności przystąpienia do realizacji usługi (wykonania zlecenia częściowego) odbywać się będzie telefonicznie na wskazany numer przez Wykonawcę: ........................... oraz mailowo na adres ........................... w terminie minimum 3 dni przed rozpoczęciem wykonania usługi przez Wykonawcę.
2. Czas pracy oraz zakres wykonywanych prac przez Wykonawcę uzależniony będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, które określone zostaną w zleceniu częściowym do Umowy.
3. Za czas świadczenia usługi uznaje się okres od zgłoszenia się sprawnego sprzętu mechanicznego wraz z obsługą w wyznaczonym miejscu, do chwili zakończenia prac.
4. Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu oraz powrotu wezwanego sprzętu mechanicznego do bazy Wykonawcy.
5. Czas rozpoczęcia świadczenia usługi/czas reakcji zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi ....................... dzień roboczy od chwili wystawienia zlecenia do Umowy i powiadomienia, o którym mowa w ust. 3 przez
W ogłoszeniu powinno być:
4.2. "Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia w terminie (określonym przez siebie w ofercie), od daty wystawienia przez Zamawiającego pisemnego zlecenia na wykonanie usługi.
1.Powiadomienie ze strony Zamawiającego o konieczności przystąpienia do realizacji usługi (wykonania zlecenia częściowego) odbywać się będzie telefonicznie na wskazany numer przez Wykonawcę oraz mailowo w terminie minimum 3 dni przed rozpoczęciem wykonania usługi przez Wykonawcę.
2.Czas pracy oraz zakres wykonywanych prac przez Wykonawcę uzależniony będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, które określone zostaną w zleceniu częściowym do Umowy.
3.Za czas świadczenia usługi uznaje się okres od zgłoszenia się sprawnego sprzętu mechanicznego wraz z obsługą w wyznaczonym miejscu, do chwili zakończenia prac.
4.Do czasu świadczenia usługi nie wlicza się czasu dojazdu oraz powrotu wezwanego sprzętu mechanicznego do bazy Wykonawcy.
5.Czas rozpoczęcia świadczenia usługi /czas reakcji/ zostanie wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i będzie liczony od chwili wystawienia zlecenia do Umowy i powiadomienia, o którym mowa w ust. 3 przez Zamawiającego."
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.3
W ogłoszeniu jest:
W celu wykonania zamówienia Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował następującym sprzętem mechanicznym dla każdej z 4 części zamówienia oddzielnie zestawem: 2 x koparko-ładowarka o napędzie 4x4 i mocy co najmniej 60 kW wraz z operatorem i jednym samochodem ciężarowym samowyładowczym dwu lub trzy osiowym, z możliwością rozładunku trójstronnego o ładowności nie mniejszej niż 6 ton wraz z kierowcą, (dopuszcza się świadczenie usługi ciągnikiem rolniczym + przyczepa).
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawcy wykażą, że dysponują urządzeniami technicznymi w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - to znaczy dla każdej z czterech części zamówienia oddzielnie dysponują minimum:
a) dwoma koparko-ładowarkami ciągnikowymi o napędzie 4x4 i mocy co najmniej 60 kW wraz z załączeniem kserokopii dokumentu ważnego ubezpieczenia OC każdej koparko-ładowarki,
b) jednym samochodem ciężarowym samowyładowczym dwu lub trzy osiowym, z rozładunkiem trójstronnym o ładowności nie mniejszej niż 6 ton (dopuszcza się świadczenie usługi ciągnikiem rolniczym + przyczepa) wraz z załączeniem kserokopii ważnego dowodu rejestracyjnego samochodu ciężarowego z aktualnymi badaniami technicznymi. Pojazdy mają być dopuszczone do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2018r., poz.1990 ze zm.). Zamawiający nie dopuszcza oferowania tych samych pojazdów/sprzętu na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy. (Załącznik 4 do SIWZ).
c) minimum 1 osobą, posiadającą do realizacji zamówienia odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa § 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) oraz art. 38 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm).
d) minimum 1 osobą posiadającą prawo jazdy odpowiedniej kategorii do kierowania samochodem ciężarowym zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 341 ze zm.).
Zamawiający uzna warunek określony ppkt c za spełniony także wówczas, jeżeli uprawnienia wskazane w ppkt c będą posiadały dwie osoby lub jedna osoba. (załącznik 5 do SIWZ)
Zamawiający nie dopuszcza wykazywania tych samych osób uprawnionych do świadczenia usługi na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty."
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (wg załącznika nr 5 do SIWZ) - dla każdej z czterech części zamówienia dysponują 2 osobami do realizacji zamówienia z czego 1 osoba ma posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania koparko-ładowarką wraz z załączeniem kserokopii aktualnych uprawnień do obsługi koparko-ładowarki oraz 1 osoba ma posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania samochodem ciężarowym wraz załączeniem prawa jazdy kategorii C, zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 341 ze zm.).Zamawiający nie dopuszcza wykazywania tych samych osób uprawnionych do świadczenia usługi na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.
W ogłoszeniu powinno być:
"wykaz osób - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wg załącznika nr 5 do SIWZ) zawierający minimum 1 osobę, posiadającą do realizacji zamówienia odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa § 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) oraz art. 38 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm). Minimum 1 osobę posiadającą prawo jazdy odpowiedniej kategorii do kierowania samochodem ciężarowym zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 341 ze zm.)(załącznik 5 do SIWZ)
Zamawiający nie dopuszcza wykazywania tych samych osób uprawnionych do świadczenia usługi na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty."
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
2019-07-31
W ogłoszeniu powinno być:
2019-08-05
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- "Dostawa oleju napędowego na rzecz Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Białej Niżnej"
- Dostawa urządzeń komputerowych dla Urzędu Gminy Grybów i 6 jednostek organizacyjnych podległych Gminie Grybów w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Grybów"
- Sporządzenie planu ogólnego dla Miasta Grybów
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.