Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-09
Piechowice: OCHRONA OBIEKTÓW I MIENIA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W PIECHOWICACH
Numer ogłoszenia: 54018 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Boczna 15, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7612165, faks 075 7612165.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OBIEKTÓW I MIENIA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W PIECHOWICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej ochronie obiektów i mienia Zamawiającego. Przez usługę polegającą na ochronie obiektów i mienia Zamawiający rozumie: 1.Prowadzenie ochrony fizycznej obiektów i mienia Zakładu Usług komunalnych przy ulicy Bocznej 15 w Piechowicach przez osoby zaangażowane przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy. Ochroną objęte zostaną budynki znajdujące się na terenie Zamawiającego wraz z mieniem pozostającym w tych budynkach oraz tereny i urządzenia techniczne zewnętrzne znajdujące się wokół budynków. 2.Zabezpieczenie przez pracowników ochrony wyżej wymienionego obiektu oraz mienia, polegające na zabezpieczaniu przed wejściem na teren chroniony osób niepożądanych, zapewnienie porządku i bezpieczeństwa. 3.Zapoznanie się i stosowanie instrukcji alarmowych obowiązujących w obiekcie Zamawiającego. 4.Organizację współdziałania w zakresie ochrony obiektów i mienia z Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem ratunkowym. 5.Dozór nad dostępem do pomieszczeń służbowych. 6.Prowadzenie książki ochrony..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą obiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -zatrudnianie przez Wykonawcę przeszkolonych, oznaczonych zgodnie z art. 20 oraz 21 Ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U.05.145.1221) pracowników ochrony, -posiadanie przez pracownika sprawującego bezpośredni nadzór i odpowiadającego za ochronę obiektu licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, -złożenie oświadczenia o przeszkoleniach pracowników ochrony, którzy będą realizowali zamówienie. 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -posiadanie ubezpieczenia w zakresie OC z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 200.000,00 zł. 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne będzie dokonana poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI, według zasady:spełnia-nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych.Zamawiający odrzuca ofertę według zasad określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podst. art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. 05.145.1221) na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony i mienia, 2.Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, 3.Aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, 4.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 5.Wykaz, co najmniej dwóch, wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 6.Wykaz pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 7.Oświadczenie o przeszkoleniach pracowników ochrony, którzy będą realizowali zamówienie - na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 8.Odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania z sumą ubezpieczenia co najmniej 200.000,00 zł. 9.Oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużenia ubezpieczenia na okres realizacji zamówienia.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 10.Formularz ofertowy - załącznik nr 1, W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06. 87. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piechowice.bip.pbox.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych 58-573 Piechowice ul. Boczna 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Zakład Usług Komunalnych 58-573 Piechowice ul. Boczna 15 (sekretariat I piętro, pokój nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.04.2009.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Usługi ochrony obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w 2025 roku.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.