eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyZagospodarowanie wód deszczowych w mieście Kartuzy, w celu poprawy retencyjności zlewni i ochrony przed zmianami klimatu.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-16

Ogłoszenie nr 540219948-N-2019 z dnia 16-10-2019 r.

Kartuzy:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zmianie umowy

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 560002771-N-2019
Data: 07/01/2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Kartuzy, Krajowy numer identyfikacyjny 52754600000000, ul. ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 694 52 00, e-mail zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks 586 945 135.
Adres strony internetowej (url): www.kartuzy.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: V
Punkt: V.1)
W ogłoszeniu jest: 28/02/2019
W ogłoszeniu powinno być: 31/10/2018

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: V
Punkt: V.3)
W ogłoszeniu jest: Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo Zamówień Publicznych oraz §13 ust.1 pkt 1 i pkt 2 lit.c strony zgodnie postanawiają zmienić treść w/w umowy w zakresie: 1) w 1 ust.3 otrzymuje następujące brzmienie: "3. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją techniczną, ofertą Wykonawcy, pismem Wykonawcy robót z dnia 18.06.2018 r., zaopiniowanym przez Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego, protokołem konieczności z dnia 26.10.2018 r. oraz ofertą Wykonawcy z dnia 24.10.2018 r." 2) w § 2 ust. 2 otrzymuje następujące brzmienie: "2.Wykonawca ma obowiązek wykonać następujące elementy zamówienia w terminie: 1) Kanalizację w ul. Sędzickiego wraz z odbudową nawierzchni w terminie do dnia 14.12.2018 roku, 2) Kanalizację w ulicy Mściwoja (od St. Dm-1 do Dm-6, wraz z separatorem, odbudową nawierzchni oraz pogłębieniem rowu odpływowego) w terminie do dnia 15.01.2019 r., 3) Kompletne zbiorniki buforowe - 3 szt. wraz z przepompowniami, wylotami i połączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w terminie do dnia 28.02.2019 r., 4) Przebudowę sieci wodociągowej w terminie do dnia 28.02.2019 r. 5) Pozostałe wyloty do odbiorników w terminie do dnia 28.02.2019 r." 3) w §6 umowy dodaje się ustęp 2a o brzmieniu: "2a) Szacunkowe wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie określonym w protokole konieczności z dnia 26.10.2018 r. z załącznikami wskazanymi w §1 ust.3 umowy wynosi łącznie z podatkiem VAT: 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wynagrodzenie uwzględnia podatek VAT w wysokości 65.447,16 zł wg stawki 23%." 4) w §6 ust.3 dotychczasową treść zastępuje się treścią: "3) Wynagrodzenie określone w ust.2 i 2a zawiera wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy wprost lub pośrednio określone niniejszą umową, w tym zawierają między innymi: 1) Wszelkie opłaty i podatki naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2) Normalne ryzyko związane z okolicznościami, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, immanentnie związane z faktem prowadzenia działalności gospodarczej." 5)w §8 dodaje się ust.2a o brzmieniu: "2a) Wynagrodzenie o którym mowa w §6 ust. 2a rozliczone zostanie osobną fakturą przejściową - na podstawie zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego kosztorysu powykonawczego, po odebraniu przez Zamawiającego robót, o których mowa w protokole konieczności z dnia 26.10.2018 r."
W ogłoszeniu powinno być: W dniu 05.03.2018r. Wykonawca robót poinformował Zamawiającego , że w trakcie prowadzenia prac ziemnych na terenie ulicy Mściwoja II-na odcinku od St.Dm-1 do DM-6 odkryto zanieczyszczoną hałdę ziemi. Ujawnienie odpadów wstrzymało dalszą realizację robót. Zakre badań geologicznych wykonanych na etapie dokumentacji projektowej nie uwzględniał odcinka od studni Dm-1 do Dm-6. Tym samym Zamawiający nie przewidział konieczności wywozu oraz utylizacji odpadów wraz z wymianą gruntu w zakresie przedmiotu zamówienia. Uczestnicy spotkania stwierdzają, że w celu kontynuacji robót budowlanych niezbędny jest wywóz oraz utylizacja zanieczyszczonej hałdy ziemi wraz z wymianą gruntu w wykopie.

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: V
Punkt: V.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo Zamówień Publicznych oraz §13 ust.1 pkt 1 i pkt 2 lit.c strony zgodnie postanawiają zmienić treść w/w umowy w zakresie: 1) w 1 ust.3 otrzymuje następujące brzmienie: "3. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją techniczną, ofertą Wykonawcy, pismem Wykonawcy robót z dnia 18.06.2018 r., zaopiniowanym przez Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego, protokołem konieczności z dnia 26.10.2018 r. oraz ofertą Wykonawcy z dnia 24.10.2018 r." 2) w § 2 ust. 2 otrzymuje następujące brzmienie: "2.Wykonawca ma obowiązek wykonać następujące elementy zamówienia w terminie: 1) Kanalizację w ul. Sędzickiego wraz z odbudową nawierzchni w terminie do dnia 14.12.2018 roku, 2) Kanalizację w ulicy Mściwoja (od St. Dm-1 do Dm-6, wraz z separatorem, odbudową nawierzchni oraz pogłębieniem rowu odpływowego) w terminie do dnia 15.01.2019 r., 3) Kompletne zbiorniki buforowe - 3 szt. wraz z przepompowniami, wylotami i połączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w terminie do dnia 28.02.2019 r., 4) Przebudowę sieci wodociągowej w terminie do dnia 28.02.2019 r. 5) Pozostałe wyloty do odbiorników w terminie do dnia 28.02.2019 r." 3) w §6 umowy dodaje się ustęp 2a o brzmieniu: "2a) Szacunkowe wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie określonym w protokole konieczności z dnia 26.10.2018 r. z załącznikami wskazanymi w §1 ust.3 umowy wynosi łącznie z podatkiem VAT: 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wynagrodzenie uwzględnia podatek VAT w wysokości 65.447,16 zł wg stawki 23%." 4) w §6 ust.3 dotychczasową treść zastępuje się treścią: "3) Wynagrodzenie określone w ust.2 i 2a zawiera wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy wprost lub pośrednio określone niniejszą umową, w tym zawierają między innymi: 1) Wszelkie opłaty i podatki naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2) Normalne ryzyko związane z okolicznościami, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, immanentnie związane z faktem prowadzenia działalności gospodarczej." 5)w §8 dodaje się ust.2a o brzmieniu: "2a) Wynagrodzenie o którym mowa w §6 ust. 2a rozliczone zostanie osobną fakturą przejściową - na podstawie zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego kosztorysu powykonawczego, po odebraniu przez Zamawiającego robót, o których mowa w protokole konieczności z dnia 26.10.2018 r."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.