Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-06
Ogłoszenie nr 540238134-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.
Kędzierzyn-Koźle:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 617798-N-2019
Data: 31.10.2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, Krajowy numer identyfikacyjny 12633300000000,
ul. Bohaterów Westerplatte
1,
47-200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 061 650, e-mail
sekretariat@zegluga.edu.pl, faks
774 061 652.
Adres strony internetowej (url): http://zegluga.szkolnybip.pl/
Adres profilu nabywcy: www.zegluga.edu.pl, mail: sekretariat@zegluga.edu.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://zegluga.szkolnybip.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
I
Punkt:
4 komunikacja
W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
NIE
sekrfetariat@zegluga.edu.pl
wystąpił błąd w wprowadzeniu adresu mailowego
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesłać:
NIE
sekretariat@zegluga.edu.pl
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
8
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach lub dniach:
brak
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach lub dniach: 60 dni
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
9
W ogłoszeniu jest:
Dotyczy I części zamówienia: W okresie nie dłuższym niż 60 dni od dnia zawarcia umowy z Zamawiającym. Dotyczy II,III oraz IV części zamówienia: W okresie nie dłuższym niż 20 grudnia 2019 r.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe: Dotyczy I części zamówienia: od daty podpisania umowy termin realizacji 6O dni. Natomiast II,III,IV część zamówienia w okresie do 20 grudnia 2019 r.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: brak
Godzina : brak
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.11.2019
Godzina : 10.00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: okres w dniach: brak
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą do: okres w dniach: 30 dni
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
6.2
Punkt:
A
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
6.2. A
6.2.A. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Próbki materiałowe wykończeń: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł; Zamawiający wymaga, aby próbki płyt meblowych
i tapicerek opisane były w sposób nie budzący wątpliwości, do jakich mebli/krzeseł są dedykowane oraz aby próbki miały wymiar nie mniejszy niż 20x20cm;
2. Karty katalogowe, prospekty lub foldery: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł; w celu potwierdzenia spełniania podanych
w opisie wymogów do każdego rodzaju mebla należy przedstawić co najmniej jedną, osobną kartę katalogową, na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa/prospekt/folder musi zawierać nazwę mebla, nazwę użytego sytemu meblowego, nazwę producenta oraz zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające dostrzec, czy proponowany mebel spełnia wymagania określone w opisie;
3. Atesty i certyfikaty: wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia atesty i certyfikaty; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na ateście / certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze).
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
11.2
Punkt:
A
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
11.2 A.
Wykaz dokumentów i oświadczeń, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Próbki materiałowe wykończeń: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł; Zamawiający wymaga, aby próbki płyt meblowych i tapicerek opisane były w sposób nie budzący wątpliwości, do jakich mebli/krzeseł są dedykowane oraz aby próbki miały wymiar nie mniejszy niż 20x20cm;
2. Karty katalogowe, prospekty lub foldery: wszystkich rodzajów mebli i krzeseł; w celu potwierdzenia spełniania podanych w opisie wymogów do każdego rodzaju mebla należy przedstawić co najmniej jedną, osobną kartę katalogową, na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa/prospekt/folder musi zawierać nazwę mebla, nazwę użytego sytemu meblowego, nazwę producenta oraz zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły), wymiary oraz szczegóły techniczne pozwalające dostrzec, czy proponowany mebel spełnia wymagania określone w opisie;
3. Atesty i certyfikaty: wszystkie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia atesty i certyfikaty; dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na ateście / certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionym katalogu, folderze).
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa ul. Astrów w Kędzierzynie-Koźlu.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Marii na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu (odcinek od studni D24 do studni D31)
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa wraz z audytem energetycznym dla termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Kędzierzynie-Koźlu- II postępowanie.
- Remont ul. Poniatowskiego wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi"
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.