Og³oszenie z dnia 2018-04-05
Og³oszenie nr 540256-N-2018 z dnia 2018-04-05 r.
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: ,,Doradztwo i poradnictwo zawodowe w ramach projektu "M³ode kadry podkarpacia".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"M³ode kadry podkarpacia"
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny
83016954100000, ul.
ul. D±browskiej
15
,
39400
Tarnobrzeg, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
158 220 022, e-mail
tarr@tarr.pl, faks
158 220 022.
Adres strony internetowej (URL): www.tarr.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
spólka akcyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. M. Dabrowskiej 15 39-400 Tarnobrzeg
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
ww.tarr.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. M. Dabrowskiej 15 39-400 Tarnobrzeg
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
,,Doradztwo i poradnictwo zawodowe w ramach projektu "M³ode kadry podkarpacia".
Numer referencyjny:
Znak 1/TARR/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
3
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Doradztwo i poradnictwo zawodowe w ramach projektu "M³ode kadry podkarpacia". 1) Czê¶æ I zamówienia; Przedmiotem zamówienia jest doradztwo zawodowe przy rekrutacji do projektu "M³ode kadry podkarpacia" stanowi±ce II etap rekrutacji do projektu. DORADCA ZAWODOWY, przeprowadzi z Kandydatami/kami: a) w ramach ¦cie¿ki A - test kompetencji - rozmowê kwalifikacyjn± weryfikuj±c± motywacjê do udzia³u w projekcie oraz stopieñ oddalenia od rynku pracy; b) w ramach ¦cie¿ki B - test kompetencji - rozmowê kwalifikacyjn± weryfikuj±c± predyspozycje Kandydatów/ek do samodzielnego prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej Liczba godzin doradztwa: a) 1 godz. x 40 Kandydatów/ek=40 godz. x II Edycje ³±cznie 80 godz. b) 1 godz. x 30 Kandydatów/ek=30 godz. Razem 110 godzin Miejsca spotkañ z doradc± zawodowym odbywaæ siê bêd± na terenie województwa podkarpackiego i zostan± dostosowane do potrzeb i mo¿liwo¶ci Kandydatów/ek do projektu. W celu zapewnienia równego dostêpu zostan± wynajête sale umo¿liwiaj±ce udzia³ osobom niepe³nosprawnym. Wykonawca winien zatrudniaæ 3 Doradców/czyñ - zatrudnionych na umowê cywilnoprawna/umowê o pracê, ³±czny wymiar: 110 godzin 2) Czê¶æ II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo zawodowe maj±ce na celu opracowanie Indywidualnego Planu Dzia³ania w ramach projektu "M³ode kadry podkarpacia" DORADCA ZAWODOWY: - dokona identyfikacji potrzeb - przeprowadzi diagnozê mo¿liwo¶ci w zakresie doskonalenia zawodowego - zidentyfikuje stopieñ oddalenia od rynku pracy w wyniku czego opracuje Indywidualny Plan Dzia³ania dla ka¿dego Uczestnika/czki projektu. Liczba godzin doradztwa 2 godz. x 80 Uczestników/czek=160 godz. Miejsca spotkañ z doradc± zawodowym odbywaæ siê bêd± na terenie województwa podkarpackiego i zostan± dostosowane do potrzeb i mo¿liwo¶ci Kandydatów/ek do projektu. W celu zapewnienia równego dostêpu zostan± wynajête sale umo¿liwiaj±ce udzia³ osobom niepe³nosprawnym. Wykonawca winien zatrudniaæ 3 Doradców/czyñ - zatrudnionych na umowê cywilnoprawna/umowê o pracê, ³±czny wymiar: 160 godzin 3) Czê¶æ III zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo zawodowe w ramach projektu "M³ode kadry podkarpacia" DORADCA ZAWODOWY, przeprowadzi z Kandydatami/kami poradnictwo zawodowe w ramach, którego: - zostan± wypracowane kompleksowe, indywidualne za³o¿enia w zakresie planowania rozwoju kariery zawodowej, w tym podnoszenia lub uzupe³niania kompetencji i kwalifikacji zawodowych, - wska¿e ¶cie¿ki rozwoju zawodowego, - przygotuje komplet dokumentów aplikacyjnych (cv, list motywacyjny), - skorzysta z wypracowanych rezultatów projektu innowacyjnego PO KL pt. "Tworzenie architektury w³asnego ¶rodowiska pracy -innowacyjny model aktywizacji spo³eczno -zawodowej osób do 25 roku ¿ycia" nr umowy UDA-POKL.06.01.01-18-027/11-01 poprzez tworzenie vCV i wideowizytówki oraz przeprowadzi indywidualne spotkanie z kreatorem kariery. Liczba godzin doradztwa: 3 godz. x 80 Kandydatów/ek=240 godz. Miejsca spotkañ z doradc± zawodowym odbywaæ siê bêd± na terenie województwa podkarpackiego i zostan± dostosowane do potrzeb i mo¿liwo¶ci Kandydatów/ek do projektu. W celu zapewnienia równego dostêpu zostan± wynajête sale umo¿liwiaj±ce udzia³ osobom niepe³nosprawnym. Wykonawca winien zatrudniaæ 3 Doradców/czyñ - zatrudnionych na umowê cywilnoprawna/umowê o pracê, ³±czny wymiar: 240 godzin
II.5) G³ówny kod CPV: 79600000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
85312320-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 45900,00
Waluta:
z³oty
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-04-27 lub zakoñczenia: 2019-03-29
II.9) Informacje dodatkowe: 1) Czê¶æ I zamówienia: a) ¦cie¿ka A - przewidziano dwie edycje: I Edycja: 1 godz. x 40 Kandydatów/ek = 40 godz. - kwiecieñ/maj 2018 r II Edycja: 1 godz. x 40 Kandydatów/ek = 40 godz. - styczeñ/luty 2019 b) ¦cie¿ka B -przewidziano jedn± edycjê: 1 godz. x 30 Kandydatów/ek=30 godz. - kwiecieñ/maj 2018 Dok³adny termin realizacji us³ugi wska¿e Zamawiaj±cy. 2) Czê¶æ II zamówienia: a) ¦cie¿ka A - przewidziano dwie edycje: I Edycja: 2 godz. x 35 Kandydatów/ek=70 godz. - maj/czerwiec 2018 r. II Edycja: 2 godz. x 30 Kandydatów/ek=60 godz. - luty/marzec 2019r. b) ¦cie¿ka B - przewidziano jedna edycjê: 2 godz. x 15 Kandydatów/ek=30 godz. - maj 2018 r. Dok³adny termin realizacji us³ugi wska¿e Zamawiaj±cy. 3) Czê¶æ III zamówienia: a) ¦cie¿ka A - przewidziano dwie edycje: I Edycja: 3 godz. x 35 Kandydatów/ek=70 godz. czerwiec/lipiec 2018 r. II Edycja: 3 godz. x 30 Kandydatów/ek=60 godz. marzec/kwiecieñ 2019r. b) ¦cie¿ka B - przewidziana jedna edycjê: 3 godz. x 15 Kandydatów/ek=45 godz. czerwiec/lipiec 2018 r. Dok³adny termin realizacji us³ugi wska¿e Zamawiaj±cy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
a) Czê¶æ I zamówienia - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
b) Czê¶æ II zamówienia - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie,
c) Czê¶æ III zamówienia- Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e wpisany jest do Rejestru Agencji Zatrudnienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Czê¶æ I zamówienia - dysponuje co najmniej 3 osobami, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub wykazaæ siê pisemnym zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia tych osób, posiadaj±cych co najmniej wypracowanych ³±cznie 100 godzin doradczych przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe w danej dziedzinie.
b) Czê¶æ II zamówienia - dysponuje, co najmniej 3 osobami, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub wykazaæ siê pisemnym zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia tych osób, posiadaj±cych co najmniej wypracowanych ³±cznie 100 godzin doradczych przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe w danej dziedzinie.
c) Czê¶æ III zamówienia - dysponuje, co najmniej 3 osobami, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub wykazaæ siê pisemnym zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia tych osób, posiadaj±cych co najmniej wypracowanych ³±cznie 100 godzin doradczych przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe w danej dziedzinie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów:
wykazu osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± bra³y udzia³ w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w Rozdziale VII ust. 1 pkt 3 SIWZ. Wzór o¶wiadczenia zostanie za³±czony do wezwania do z³o¿enia tego dokumentu.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
2. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów: - Kopiê wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia osób bior±cych udzia³ w realizacji przedmiotu zamówienia ( dotyczy III czê¶ci zamówienia) . -odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp .W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy Wykonawca.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
wykazu osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± bra³y udzia³ w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w Rozdziale VII ust. 1 pkt 3 SIWZ. Wzór o¶wiadczenia zostanie za³±czony do wezwania do z³o¿enia tego dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Do¶wiadczenie | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany umowy 1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji umowy na skutek: a) przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z wykorzystaniem przez Wykonawców ¶rodków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówieñ publicznych. b) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, je¿eli Zamawiaj±cy uzna je za zasadne; We wszystkich ww. przypadkach termin realizacji mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania okoliczno¶ci. 2) Zmian osobowych: a) zmiana osób odpowiedzialnych za prawid³owe ¶wiadczenie us³ug ze strony Wykonawcy, pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SIWZ; b) zmiana osób upowa¿nionych do kontaktów, odpowiedzialny za realizacjê umowy w imieniu Wykonawcy/ Zamawiaj±cego; 3) Podwykonawców: a) w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy, b) rezygnacji z podwykonawcy, 4) Pozosta³ych zmian: a) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np. powoduje zmniejszenie warto¶ci zamówienia); b) w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; c) rezygnacja przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone. d) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili podpisania umowy. 2. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ¿±dania przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcê i w takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane ze zmianami ponosi Wykonawca. 3. Ka¿da zmiana niniejszej umowy musi byæ dokonana jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Przedmiotem zamówienia jest doradztwo zawodowe przy rekrutacji do projektu "M³ode kadry podkarpacia" stanowi±ce II etap rekrutacji do projektu. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85312320-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 9900,00
Waluta:
z³oty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-04-27
data zakoñczenia: 2019-03-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Do¶wiadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Przedmiotem zamówienia jest doradztwo zawodowe maj±ce na celu opracowanie Indywidualnego Planu Dzia³ania w ramach projektu "M³ode kadry podkarpacia" |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79600000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 14400,00
Waluta:
z³oty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-05-07
data zakoñczenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Do¶wiadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:.
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo zawodowe w ramach projektu "M³ode kadry podkarpacia" |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85312320-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 21600,00
Waluta:
z³oty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2018-05-28
data zakoñczenia: 2019-03-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Do¶wiadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków o¶wiatowych w Tarnobrzegu" - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - 4 zadania.
- Dostawa wiskoelastyków i preparatów okulistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materia³ów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa leków ró¿nych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Zakup i dostawa elementów betonowych dla Rejonu Dróg Miejskich w Tarnobrzegu".
- "Modernizacja dwóch kompleksów sportowych Moje Boisko - Orlik 2012 przy ul. Przy Zalewie 1 i ul. Wiejskiej 4 w Tarnobrzegu".
wiêcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug wspieraj±cych rozwój Centrów Us³ug Spo³ecznych (dalej CUS) w województwie dolno¶l±skim.
- ¦wiadczenie us³ugi instruktora terapii uzale¿nieñ, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- "¦wiadczenie us³ug: ¦wiadczenie us³ugi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTÊPCZEJ W POWIECIE GO£DAPSKIM"
- ¦wiadczenie us³ugi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Us³uga opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Us³uga przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
wiêcej: (6) Us³ugi rekrutacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.