Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-17
Ogłoszenie nr 540274973-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.
Chełm:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 636551-N-2019
Data: 16/12/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000,
ul. ul. Lwowska
24,
22-100
Chełm, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
825 603 123, e-mail
rdw.chelm@zdw.lublin.pl, faks
825 603 123.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
1
W ogłoszeniu jest:
RDW w Chełmie, usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w 2019 r.
W ogłoszeniu powinno być:
RDW w Chełmie, usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w 2020 r.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: RDW w Chełmie, usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w 2019 r. CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur. 2. Zakres usług obejmuje: 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych obejmuje następująco a. pomieszczenia: - pomieszczenia biurowe o powierzchni - 186,00 m2, - ciąg komunikacyjny o powierzchni - 29,00 m2, - toalety o powierzchni - 5,00 m2, b. rodzaj podłoża: - panele podłogowe - 160,00 m2, - wykładzina dywanowa - 55,00 m2, - terakota - 5,00 m2 c. okna drewniane o powierzchni całkowitej 25,2 m2. 2. Czynności do wykonania w ramach zamówienia: a) Odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem udostępnionym przez Zamawiającego - codziennie b) Wycieranie na mokro i nabłyszczanie powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych - codziennie, c) Wynoszenie śmieci, zakładanie w koszach na śmieci nowych worków - codziennie, d) Mycie i dezynfekcja toalet - codziennie, e) Wycieranie kurzu z biurek, parapetów, szafek, półek itp. Powierzchni - codziennie, f) Mycie okien (wewnątrz i na zewnątrz) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - dwa razy w roku. 3. Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi starannie, własnym sprzętem, używając środków czystości dobrej jakości. 2. Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmieci, itp.) Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie. 4. Wykonawca otrzyma klucze do pomieszczeń biurowych w sekcji Administracyjnej (za pokwitowaniem) i będzie miał obowiązek po zakończeniu sprzątania pozamykać wszystkie okna, pomieszczenia, drzwi wejściowe do RDW w Chełmie. 5. Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem Zamawiającego w godz. 15.00 do 19.00. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie na przechowywanie środków czystości, sprzętu oraz odzieży roboczej. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy służbowej, nie przeglądania dokumentów oraz nie włączania komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z jego winy ustalone protokołem przez strony umowy. 4. Usługi zostaną wykonane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób/osoby wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w zakresie czynności objętych przedmiotem zamówienia (określonych w pkt. III.2.2. SIWZ.) 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określone w OPZ, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: RDW w Chełmie, usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w 2020 r. CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur. 2. Zakres usług obejmuje: 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych obejmuje następująco a. pomieszczenia: - pomieszczenia biurowe o powierzchni - 186,00 m2, - ciąg komunikacyjny o powierzchni - 29,00 m2, - toalety o powierzchni - 5,00 m2, b. rodzaj podłoża: - panele podłogowe - 160,00 m2, - wykładzina dywanowa - 55,00 m2, - terakota - 5,00 m2 c. okna drewniane o powierzchni całkowitej 25,2 m2. 2. Czynności do wykonania w ramach zamówienia: a) Odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem udostępnionym przez Zamawiającego - codziennie b) Wycieranie na mokro i nabłyszczanie powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych - codziennie, c) Wynoszenie śmieci, zakładanie w koszach na śmieci nowych worków - codziennie, d) Mycie i dezynfekcja toalet - codziennie, e) Wycieranie kurzu z biurek, parapetów, szafek, półek itp. Powierzchni - codziennie, f) Mycie okien (wewnątrz i na zewnątrz) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym - dwa razy w roku. 3. Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi starannie, własnym sprzętem, używając środków czystości dobrej jakości. 2. Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmieci, itp.) Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt. 3. Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie. 4. Wykonawca otrzyma klucze do pomieszczeń biurowych w sekcji Administracyjnej (za pokwitowaniem) i będzie miał obowiązek po zakończeniu sprzątania pozamykać wszystkie okna, pomieszczenia, drzwi wejściowe do RDW w Chełmie. 5. Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem Zamawiającego w godz. 15.00 do 19.00. 6. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie na przechowywanie środków czystości, sprzętu oraz odzieży roboczej. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy służbowej, nie przeglądania dokumentów oraz nie włączania komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z jego winy ustalone protokołem przez strony umowy. 4. Usługi zostaną wykonane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób/osoby wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w zakresie czynności objętych przedmiotem zamówienia (określonych w pkt. III.2.2. SIWZ.) 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określone w OPZ, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Świadczenie usług sprzątania
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- "Monitoring i oświetlenie kompleksu boisk na os. Słonecznym" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie usługi planowania przestrzennego związane z realizacją celów statutowych Miasta Chełm - opracowania dokumentów planistycznych
- "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku głównym DPG Terespol"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.