eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławPrzebudowa nawierzchni ulicNr 1752 R Lisińskiego km 0+014 do km 0+224, Nr 1753R Królowej Jadwigi km 0+003 do km 0+411,50 oraz Nr 1731R Sikorskiego km 0+199 do km 0+443 w Jarosławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-17

Jarosław: Przebudowa nawierzchni ulic: Nr 1752 R Lisińskiego km 0+014 do km 0+224, Nr 1753R Królowej Jadwigi km 0+003 do km 0+411,50 oraz Nr 1731R Sikorskiego km 0+199 do km 0+443 w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 54032 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ulic: Nr 1752 R Lisińskiego km 0+014 do km 0+224, Nr 1753R Królowej Jadwigi km 0+003 do km 0+411,50 oraz Nr 1731R Sikorskiego km 0+199 do km 0+443 w Jarosławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej , - nawierzchnia z betonu asfaltowego, - inne roboty( chodnik z kostki brukowej betonowej, krawężnik kamienny regulacja pionowa studzienek), - urządzenia bezpieczeństwa ruchu( oznakowanie poziome farbą chlorokauczukową, pionowe znaki drogowe), 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III i IV Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp , w szczególności: 1) w zakresie potencjału kadrowego Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót drogowych (posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 3 lata, w tym co najmniej zrealizowane 2 inwestycje drogowe polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji dróg. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) w zakresie potencjału technicznego Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (posiada, dzierżawi, wynajmuje, poprzez użyczenie lub leasing) w pełni sprawne jednostki sprzętowe jn.: a)wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności co najmniej 30 Mg/h - 1szt. (Wytwórnia mieszanki powinna być zlokalizowana w odległości zapewniającej transport mieszanki na warunkach określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót . W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę, mieszanki mineralno-bitumicznej, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia), b) walec statyczny samojezdny średni 10 Mg - 1szt, c) walec ogumiony samojezdny średni 8 Mg- 1szt, d) rozściełacz mas bitumicznych - 1szt, e) wibrator powierzchniowy-1szt, f) piła mechaniczna do ciecia kostki-1szt, g) samochód samowyładowczy powyżej 10 t z przykryciem brezentowym-3 szt, h) samochód samowyładowczy 5-10t- 2szt 4) W zakresie posiadanej wiedzy oraz doświadczenia , Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) minimum 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 100% ceny ofertowej ( netto). Przez robotę porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia należy rozumieć budowę, przebudowę lub modernizację dróg , tym: wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej oraz nawierzchni z betonu asfaltowego. 5) Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia . 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu jn.: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( dokument wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzony za zgodność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ tj. wystawcę dokumentu). 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , zgodne z treścią Formularza Nr 3 , 4) Informacja o osobie, która będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 4 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2)ust.1 pkt. 1. Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualny na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy ) Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 6 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2) ust.1 pkt. 2 . Jeżeli sprzęt nie jest własnością Wykonawcy, musi on udokumentować ( dołączyć do oferty) porozumienie o współpracy miedzy nim a właścicielem sprzętu. 6) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza Nr 5 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2) ust.1 pkt. 3 Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, ze wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie( np. referencje). 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia . 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków , dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1, 2 i 3 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 4,5,6 i 7 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców w stosunku, do których niniejsza Instrukcja wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.jaroslaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 17 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 12,20 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok.4 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.