Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-13
Gdynia: Kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Muzeum Emigracji w Gdyni
Numer ogłoszenia: 54033 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Emigracji w Gdyni , ul. Polska 1, 81-339 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 623 31 79, faks 58 623 31 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeumemigracji.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych dla Muzeum Emigracji w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa dostawy biletów lotniczych. 2. Usługa, o której mowa w ust. 1 obejmuje: 1) świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów pasażerskich na trasach krajowych i zagranicznych wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu, 2) reprezentację Zamawiającego wobec linii lotniczych w sprawach związanych ze zmianami rezerwacji, 3) przejęcie obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźnika, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych, 4) doradztwo w zakresie programów lojalnościowych, 5) administrowanie w imieniu i na rzecz Zamawiające programami lojalnościowymi, 6) optymalizację kosztów podróży Zamawiającego. 3. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - (usługi niepriorytetowe): 1) 63000000 - 9 Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 2) 63512000 - 1 Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych zgodnie z obowiązującymi taryfami (cenami) określonymi przez przewoźników. Wykonawca będzie zobowiązany do wyszukania optymalnego połączenia pod względem kosztu, lub na życzenie Zamawiającego również trasy i czasu trwania podróży. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego dostarczenia zamówionych biletów lotniczych, do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Gdyni, w terminie do 12 godzin od momentu złożenia rezerwacji. Zamawiający dopuszcza dostawę drogą elektroniczną, pod warunkiem, że wybrane linie lotnicze akceptują bilet elektroniczny. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi Zamawiającego przez 5 dni w tygodniu, przez co najmniej 7 godzin dziennie. 7. Usługi będą świadczone od daty podpisania umowy podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 roku. Rezerwacje, o których mowa w ust. 4 będą dokonywane sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie zamówienia przekazanego w formie pisemnej, elektronicznej, faksem lub telefonicznie. 8. Zamawiający przewiduje, iż w trakcie realizacji umowy zapotrzebowanie na bilety lotnicze wyniesie: 1) na trasach krajowych, w ramach delegacji służbowych oraz przelotów gości Muzeum - 180 biletów (najczęściej na trasie: Gdańsk - Warszawa, Gdańsk - Kraków), 2) na trasach zagranicznych, w ramach delegacji służbowych oraz przelotów gości Muzeum - 44 biletów (najczęściej lotniska europejskie). Zamawiający informuje, iż powyższe dane są wartościami szacunkowymi, ustalonymi w oparciu o harmonogram podróży służbowych oraz kalendarza imprez kulturalnych. Faktyczne zamówienia będą składane na bieżąco, stosownie do zapotrzebowania i mogą odbiegać od podanych o 25 (słownie: dwadzieścia pięć) procent. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w roku 2013 kupił 159 biletów na trasach krajowych oraz 8 biletów na trasach zagranicznych. 9. Z uwagi na charakter i przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał certyfikat akredytacji IATA.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, o których mowa w pkt II.1.4 ust.2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 1 usługę polegającą na kompleksowej obsłudze dostawy biletów pasażerskich na połączenia lotnicze, gdzie łączna wartość brutto dostarczonych biletów wynosiła, co najmniej 75.000,00 zł. Przez kompleksową obsługę rozumie się dokonywanie dla klienta rezerwacji i sprzedaż biletów lotniczych, reprezentację klienta wobec linii lotniczych w sprawach związanych ze zmianami rezerwacji oraz reklamacjami usług.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 75.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu akredytacji IATA
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany zawartej umowy będą wymagały, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku określonym w ust. 2 pkt 2, 2) warunków płatności wynagrodzenia, 3) terminu realizacji zamówienia, lub terminów dokonywania poszczególnych czynności, 4) zakresu czynności wykonawcy, w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) w razie wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, 2) zmiany ceny w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług [VAT] wynikającej na skutek zmiany przepisów powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie mającym zastosowanie do przedmiotu umowy o wartość zmienionego w ten sposób podatku VAT, 3) zmiany okoliczności wymagającej przesunięcia terminów poszczególnych czynności lub płatności, 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na warunki wykonywania umowy, 5) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://muzeumemigracji.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Piłsudskiego 18, 81 - 378 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Piłsudskiego 18, 81 - 378 Gdynia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Utrzymanie urządzeń wodnych na terenie Gdyni
- Wykonanie projektu wraz z dostawą, montażem mebli i wyposażenia na Oddział Neurologii w Szpitalu im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni.
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
- Usługa mineralizacji pasów ppoż. wokół budynków oraz wzdłuż linii kolejowych na terenie kompleksów wojskowych administrowanego przez KPW Gdynia w m. Hel.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługi zakupu i dostawy biletów lotniczych na potrzeby Agencji Rozwoju Przemysłu
- Zakup i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa -Osaka - Warszawa dla uczestników konferencji organizowanej na Uniwersytecie Kobe w ramach Wystawy Światowej Expo 2025
- Obsługa w zakresie rezerwacji oraz sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośredniczenie w procesie uzyskiwania wiz na zagraniczne podróże służbowe w latach 2025-26
- Zakup i dostarczenie biletów lotniczych na trasie Warszawa - Osaka - Warszawa na Wystawę Światową Expo 2025
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby IMP PAN
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.