Ogłoszenie z dnia 2006-10-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: remont zespołu istniejących pomieszczeń odnowy biologicznej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa, do kontaktów: Alina Drewek, al. Legionów 3, 80-441 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3417697 w. 14, fax 058 3414913, e-mail: sekretariat@szkolabaletowa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szkolabaletowa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont zespołu istniejących pomieszczeń odnowy biologicznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 80-441 Gdańsk, al. Legionów 3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dotychczasowy program użytkowy przewiduje niewielkie korekty w zakresie odpowiadającym potrzebom Inwestora. Przyjęto podział na 3 działy : hydroterapii, fitnes oraz fizyko- i elektroterapii. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być prowadzona zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w Polsce a także wszelkimi wymaganiami niezbędnymi do wykonania w sposób prawidłowy zamówienia publicznego i oferty na to zamówienie w pełnym zakresie oraz w sposób nadający się do eksploatacji i bez wad. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1) rozbiórki i roboty modernizacyjne 2) część sanitarna - wewnętrzna instalacja wodnokan. i c.w.u. 3) część sanitarna - wewnętrzna instalacja c.o. i c.t. 4) część sanitarna - wentylacja mechaniczna 5) część elektryczna - wewnętrzna instalacja rozdzielnic - układanie przewodów - instalacja poraw oświetleniowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 17.11.2006; lub data zakończenia: 26.03.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu przetargowym będzie wymagał wpłacenia wadium w wysokości 4000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) w formie dopuszczalnej w P.z.p. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie publiczne może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 zadania o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. 2. O zamówienie publiczne może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej. 4. Osoby upoważnione przez wykonawcę muszą mieć odpowiednie uprawnienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie "spełnia - nie spełnia", na podstawie dostarczonych dokumentów. Oceniania obiektu podobnego w charakterze do przedmiotu zamówienia dokona Komisja przetargowa zamawiającego. 2) Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje niedopuszczenie wykonawcy do udziału w postępowaniu przetargowym. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do wzoru wniosku; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 3) oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz o niezaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym; 4) oświadczenia o wysokości przychodu z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej za okres ostatnich dwóch lat, tj. 2004 i 2005 roku; 5) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie; 6) wykaz pracowników lub osób zatrudnionych przez wykonawcę na umowach o pracę, umowach-zleceniach lub umowach o dzieło, w tym osób upoważnionych przez wykonawcę do kierowania wykonaniem przedmiotu zamówienia (załączone odpowiednie uprawnienia i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (koszt w PLN) (%) 30 2. Jakość na podstawie dostarczonych referencji (%) 20 3. Warunki płatności (%) 20 4. Posiadanie specjalnych uprawnień, np. ISO, certyfikaty (%) 20 5. Okres gwarancji (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający, wobec warunków wynikających z możliwości finansowych, zakłada zaawansowanie finansowe w 20% w roku 2006, nie wyklucza to ewentualnego zaawansowania rzeczowego. 2) Zamawiający może zażądać potwierdzenia oświadczeń o niezaleganiu ze świadczeniami i podatkami przy podpisaniu umowy, a także zażądać potwierdzenia o niekaralności. 3) Na stronie internetowej zamawiającego zamieszczony jest wzór wniosku, do wypełnienia przez wykonawcę, o dopuszczenie do udziału w przetargu. 4) O wynikach oceny spełnienia warunków i dopuszczenia do udziału w postępowania przetargowym zamawiający zawiadomi w trybie niezwłocznym. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.10.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługę przetworzenia kału dawcy na zawiesinę mikrobioty jelitowej na potrzeby UCK
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do utrzymania infrastruktury drogowej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa odczynników do pomiaru ilości i żywotności komórek wraz z dzierżawą aparatu do liczenia komórek dla UCK
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- "Osuszanie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dof.Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Nr Edycja2RPOZ/2023/1961/PolskiLad
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.